Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ninnineiti  (Luettu 50343 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #20 : Lokakuu 11, 2019, 10:57:20 »
"Suorat linkit kielletty"... Miksi vitussa?

Sivusto ei halua ottaa mitään riskiä siitä, että leimattaisiin seksin myyntiin tai paritukseen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #21 : Lokakuu 11, 2019, 11:36:11 »
"Suorat linkit kielletty"... Miksi vitussa?

Sivusto ei halua ottaa mitään riskiä siitä, että leimattaisiin seksin myyntiin tai paritukseen.

Hyväksytään selitys  :)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #22 : Lokakuu 11, 2019, 11:49:14 »
Arvoisa herra ZorroZ, vaikka toisin voisi kuvitella niin tällä vitunkantotelineellä on valitettavasti muutakin elämää kuin tämä työ. :(

Toisekseen pahoittelen ylimielisyyttäni kun en ole ehtinyt vuorokaudessa viestiisi vastaamaan (mulla on valehtelematta vähän vanhempiakin viestejä vastaamatta, mihin toki pyrin vastaamaan saapumisjärjestyksessä). Syvimmät pahoitteluni samalla muille vastausta odottaville, tämä on juurikin se syy miksi minulla ilmoitusta ei ole missään: viestejä tulee neljästä tuutista (wa, txt, email ja privat) nopeammin kuin mitä ehdin tällä hetkellä reagoida.

Edellämainituista syistä olen myös suhteellisen tarkka siitä, että rajalliset aikani menevät niille keille se on sen arvoista ja valitettavasti en usko, että olen oikea palveluntarjoaja sinulle. Sinulle suosittelisin lämpimästi numerolla päivystäviä drive in tyttöjä, ettei tarvitse vastausta liian kauan odottaa.

Ja ennen kuin kukaan muu pahoittaa mieltään niin mikäli joku tietää kertoa miten voi kloonata itsensä tai vaihtoehtoisesti järjestää lisää tunteja vuorokauteen niin olisin erittäin kiinnostunut. <3

Kaikella rakkaudella,

Ninni
Thank you 🙏🕊️

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15138
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #23 : Lokakuu 11, 2019, 12:37:21 »
^
Aika tyhjentävä vastaus.  :)
Peukut siitä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa ZorroZ

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #24 : Lokakuu 11, 2019, 13:06:11 »
Anteeksi.

Poissa maurizio47

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #25 : Lokakuu 11, 2019, 13:17:47 »
Minä taas olen lähtenyt siitä, että hyvää kannattaa odottaa vaikka pidempäänkin.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #26 : Lokakuu 11, 2019, 16:17:16 »

Erittäin hyvä vastaus Ninnineidiltä. Tykkäsin.  :) Uskoisin että jossainmäärin tuosta vastauksesta saa eväitä myös muillekin palveluntarjoajille kohdennettuihin viesteihin...

Amator

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5342
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #27 : Lokakuu 11, 2019, 18:08:31 »
Samaa mieltä Seepelin kanssa...ja Ninniä ei kyllä voi kloonata - olet niin ainutlaatuinen  :)

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #28 : Lokakuu 11, 2019, 18:49:10 »
Ninnin vahvuuksia tämäkin osuus asiakaspalvelua :-) napakka, asiallinen ja kohtelias 💕

Kuten hyvällä laatuviinillä, saatavuus voi olla rajattua ja joskus hyvää joutuu odottamaan. Mutta nautiskelu on aina palkitsevaa ja odotuksen arvoinen.

Ninni, itsekin aikamoinen taruolento: Harry Potterissa taisi Hermione hallita tuon monessa paikassa olemisen...

Kunnes jälleen tapaamme,
Lämmöllä ❤️
Herrasmies tulee aina ajallaan...

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5342
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #29 : Lokakuu 11, 2019, 20:09:40 »
Perjantai-illan ratoksi - todellisuus on tarua ihmeellisempää

Kaarsin kaarani keulan kehälle varsin toiveikkaana kohdatakseni kurvikkaan kuuman kaunottaren - Ninnin.

Edellisestä tapaamisesta oli aivan liian kauan, mutta olo oli valmiiksi kotoisa kun tiesin mitä odottaa. Pouta muuttui yhtäkkiä rankaksi sateeksi, tummia pilviä taivaalla, kunnes yhtä yllättäen aurinko tuli juuri sopivasti esiin ja sateenkaari...jonka toinen pää osoitti - tiedätte minne :D! Tämä ei voinut olla sattumaa...koko päivän kohonnut tunnelma tiheni entisestään.

Soitto sovittuna aikana ja kipin kapin sisälle, lämmin vastaanotto kuten aina :), aarre!  Alkutahtien jälkeen suloisesti askeltaen kohti lemmenluolaa, säihkyvän rubiinin vilahtelun antaessa vinkkejä tulevasta...keimailua ja kiusoittelua, kuumaa ja kiihkeää kiiman tuoksua ilmassa, välillä rauhallisemmin hitaasti keinuen...ja sitten kiihdyttäen, kunnes täydellä intohimolla loppuun asti. Rupattelua, naurua,..;D Ja uudestaan...

Kiitos Ninni taas upeasta tapaamisesta :) Mitä parhain alku hienolle viikolle!

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #30 : Lokakuu 11, 2019, 20:24:31 »
Ninnineidin toimistolla käynnin jälkeen on kyllä ilmaantunut uusi "ongelma": Rima on laitettu niin korkealle, että muiden tyttöjen vastaanotolla käynnit jättävät vähän vajaan olon. Ei siinä ettei olisi ollut ihan mukavaa, mutta joidenkin kanssa vaan homma toimii niin paljon paremmin.

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #31 : Lokakuu 25, 2019, 17:21:40 »
Kiitokset synttäribileistä. Ei hyviin bileisiin tarvita 2 ihmistä enempää ;)
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15138
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #32 : Marraskuu 01, 2019, 20:57:37 »
En tiedä miten aloittaa en tiedä miten lopettaa, mutta varmasti kukaan ei todellakaan osaa käsittää miten nautin näistä käynneistä hänen luonaan. Kadehdin monessa suhteessa häntä ja en voi oikeasti ymmärtää palveluasennetta jonka hänen luonaan aina olen kokenut.
Sexual healing on oikeat sanat hänestä puhuttaessa.
Kiito Ninni, että olet olemassa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #33 : Marraskuu 02, 2019, 07:58:22 »
Tuhannet kiitokset teille jokaiselle. Kuten tapaan sanoa, onnistunut tapaaminen on kahden kauppaa: mä pyrin tekemään kaikkeni et tapaaminen olisi onnistunut, mut mikäli toinen ei ole mukana niin mun keinot on rajalliset.

Eli tästä syystä myös teille kuuluu kiitokset, osaatte ottaa vastaan ja heittäytyä <3
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #34 : Marraskuu 02, 2019, 09:00:08 »
Kiitokset synttäribileistä. Ei hyviin bileisiin tarvita 2 ihmistä enempää ;)

Tätä on pakko kompata, parhaat synttäribileet ikinä viettänyt juurikin Ninnin kanssa  ;) 😍

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #35 : Marraskuu 05, 2019, 18:26:41 »
Tänään tehtiin hyppy ns. Tuntemattomaan kun suuntasin Ferrarin punaisen alukseni kohti Varsinais-Suomen raja-alueita ja sen yli. Matkan tarkoitus oli suunnatta noille maille, joissa kuuleman mukaan on aina kesä, ruoho on vihreää ja yksisarviset juoksevat vapaina niityllä, mailla joissa rikollisuus loistaa poissaolollaan.

Sexual healing on todellakin oikea kuvaus tapaamisesta tässä yhteydessä. Se sisälsi kaikkea ja myöskin vähän enemmän. Täällä on ylistetty jo monasti palvelualttiutta ja eikä suotta. Tapaaminen oli kokonaisuus, jossa ei tärkeintä ollut määränpää vaan se matka niine kaikkine muotoineen. Ei lisättävää veljien arvioihin, voin vain yhtyä niihin.

Paluumatkalla omissa ajatuksissani otatin sitten myös uuden passikuvan muistoksi. Mielenkiinnosta taidan käydä tarkistamassa kuvan laadun asemalla kirjeen saapumisen jälkeen.
💊

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #36 : Marraskuu 07, 2019, 21:24:30 »
Arvoisa herra ZorroZ, vaikka toisin voisi kuvitella niin tällä vitunkantotelineellä on valitettavasti muutakin elämää kuin tämä työ. :(

Toisekseen pahoittelen ylimielisyyttäni kun en ole ehtinyt vuorokaudessa viestiisi vastaamaan (mulla on valehtelematta vähän vanhempiakin viestejä vastaamatta, mihin toki pyrin vastaamaan saapumisjärjestyksessä). Syvimmät pahoitteluni samalla muille vastausta odottaville, tämä on juurikin se syy miksi minulla ilmoitusta ei ole missään: viestejä tulee neljästä tuutista (wa, txt, email ja privat) nopeammin kuin mitä ehdin tällä hetkellä reagoida.

Edellämainituista syistä olen myös suhteellisen tarkka siitä, että rajalliset aikani menevät niille keille se on sen arvoista ja valitettavasti en usko, että olen oikea palveluntarjoaja sinulle. Sinulle suosittelisin lämpimästi numerolla päivystäviä drive in tyttöjä, ettei tarvitse vastausta liian kauan odottaa.

Ja ennen kuin kukaan muu pahoittaa mieltään niin mikäli joku tietää kertoa miten voi kloonata itsensä tai vaihtoehtoisesti järjestää lisää tunteja vuorokauteen niin olisin erittäin kiinnostunut. <3

Kaikella rakkaudella,

Ninni

Mulla saattais olla pari taikaa tohon kloonaukseen, ainakin teorian tasolla, voidaan sitten jutskata niistä, jahka näämme. :P

Kai se pitää laittaa verkkoa vesille täälläkin ketjussa, kun kuukausi kerkesi vierähtää ennenkuin laitoin vastausta edelliseen NinniNeidin privaviestiin, mikä oli eittämättä virhe. Mutta meillä on kaikilla (ainakin toivottavasti) omat elämämme hupakoinnin ulkopuolella :D

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #37 : Tammikuu 27, 2020, 20:37:55 »
Vaikkakin ylisanat onkin edeltävissä viesteissä aika tyhjentävästi lueteltu, ajattelin lisätä itseni ylistäjien ketjuun, jos ei muuten niin todistaakseni niille teistä, arvon turskaveljet, jotka eivät Ninniä vielä ole saaneet kunniaa tavata, että tarut ovat totta, ja niissä esiintyvä taruolento on juuri niin ihana kuin mitä villeimmissä unelmissa kuvitella vain voi. Aikaisemmin mainittuihin atribuutteihin voisi lisätä vielä meediontaidot, jotka ovat Ninnillä ilmiömäiset. Hän tietää juuri sen, miten miehen saa täydellisen hulluuden partaalle, ja sen yli. Erityiskiitos myös ensitapaamisen vaivattomasta järjestämisestä, täydellisestä GFE-tunnelmasta, ja kaikesta tapaamisen aikana tapahtuneesta. Viikko meni ennen kuin ajatus alkoi taas kulkea niin, että tänne voi kirjoittaa. Ja jo nyt taas alkaa tehdä mieli... 😜 Kiitos Ninni! 😘😍

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #38 : Tammikuu 28, 2020, 13:30:42 »
Yhdyn edellisiin kirjoittajiin (olipa hauska - keksin itse). Minäkin kävin pyhiinvaellusmatkalla NinniNeidin luona. Hän on tosi mukava ja ihana - sitä ei voi kiistää. Ninni sanoi saman mitä hän on jo kertonut tässäkin ketjussa. Hän ei yksin pysty tekemään tapaamisesta hyvää, jos asiakas ei heittäydy ”leikkiin” mukaan. Toisaalta jos paljon kehutaan, asiakas saattaa myös pettyä, jos hän odottaa tapaavansa jumalatar Afroditen. NinniNeiti on Hyvää kotimaista laatua, jota voin hyvällä omatunnolla suositella. 🇫🇮
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2020, 13:37:20 kirjoittanut Kapteeni Turska »
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa J_R

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #39 : Maaliskuu 18, 2020, 09:25:03 »
Tervehdys palstalaiset ja Ninni itse! :)

Itse olen kohtalaisen kokenut hupakoissakävijä, vaikka palstan keskusteluosioon en aikaisemmin olekaan kirjoitellut. "Taruolento" Ninniä en kuitenkaan ole vielä päässyt koskaan valitettavasti tapaamaan.

Onkohan kellään täällä tietoa, että tekeekö Ninni vielä ylipäätään keikkaa vai tapaileeko vain vakkareita? En ole onnistunut saamaan tähän neitoon yhteyttä, joten ajattelin kysellä tämän ketjun kautta olisiko kenelläkään tietoa tämän neidon liikkeistä.. Muutaman rapsan(täältä ja aikoinaan SW:ltä)luettuani en kyllä yhtään ihmettele, että Ninni ei kaikille ehdi vastaamaan ja saattanee siksi priorisoida vain hyviksi havaittuja vakkareita.

Jos kuitenkin satut Ninni tämän lukemaan (tai kuten yllä kirjoitin, jos muilla on havaintoja tästä neidosta), niin täällä olisi luotettava, fiksu ja naisia kunnioittava herrasmies, joka todella haluaisi tutustua suhun tarkemmin.  ;)

-J