Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ninnineiti

<< < (24/25) > >>

Seepeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Tomppa - Maaliskuu 10, 2021, 14:31:10 ---... Ulos kävellessä pitää muistaa varoa ettei kompastu johonkin rappuharjaan. Keskity!

...

--- Lainaus päättyy ---

Toi on tärkeä juttu, kaikenlaista voi sattua jos keskittyminen herpaantuu... kuulemma... 🙂🙃

Harrfix:
No nyt on hieno lanka,
Oli pakko lukea ihan alusta loppuun tämä. 😊
Arvostavaa draaman kaarta, Ninni on sanan mukaisesti
parantanut maailmaa. Respect.

Ammattiylpeys ja ammattitaito, mulla arvostus nousi.
Itse pari kertaa onnistunut seuralaisen haussa,
Useammin pettynyt, mikä on oma moka kun on
tämmöinenkin foorumi. Nooh oppia ikä kaikki. 😊
Ninnille ja muille hyvää kevättä! Keep on rockin,
Mä jatkan kompurointia kohti uusia onnistumisia. 😂

HarryPotter:
Käänsin perjantaina vankkurit kohti NinniNeitiä ja matkalla "maalailin" pienessä mielessäni etukäteen tapaamista.
Mitä tapahtuu, jos "taruolento tapaa taruolennon", eikä edes Hermione ole auttamassa kaikki tietävine loitsuineen?
Päätin kuitenkin jatkaa matkaa rauhallisin mielin ja saavuin ajoissa paikalle.

Ovella Ninni otti lämpimästi vastaan (Wau ja Wau  :inlove:) - ja samalla unohdin kaikki loitsut. No eipä ne minua olisi muutenkaan auttaneet tässä(kään) tilanteessa. Sanoisin kuitenkin, että ihan varmasti yksi lämpimimmistä vastaanotoista, ellei jopa lämpimin. Ja mitkä suudelmat&pusut  :kiss: ja se kiusoittelun taito&esileikki on huimaa.

Kun tähän kaikkeen yhdistetään mukava, nätti nainen, seksy kroppa ja huippu asenne. Voidaan tiivistetysti sanoa, että tunnin esilämmittelyt ennen salia oli todellakin hoidettu kuntoon.

Pusu lähtiessä ovella ja hymyssä suin kohti vankkureita  :inlove: Mitä mainioin alku lämpimälle vkl!

NinniNeiti:
Kiitoksia ihanat palautteista ja kommenteista  :inlove:

Ajattelin nyt tähän ilmoittaa yleisesti kun noita kyselyitä tulee, eli minulla ei ole enää vakivastaanottoa missään vaan ainoastaan keikoilla tavattavissa sen aikaa mitä vielä kuvioissa olen  (Hki ja tre akselilla).

teme696:
YV:tä ei voi lähettää.  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta