Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Ninnineiti
Jokunimimerkki:
Jepjep, Ninnin olen 1,5v sisällä pari kertaa tavannut (aivan liian harvoin siis) ja voin sanoa että ei oikeesti mene viikkoakaan ettenkö muistelisi noita tapaamisia lämmöllä :)
Aivan uskomaton neito joka ottaa toiveet huomioon, ja hoitaa homman ammattitaidolla, mutta kuitenkin niin että ainakin mulla itseasiassa unohtuu kokonaan se että siinä on rahakin vaihtanut omistajaa, kuten Kössikin mainitsi :)
NinniNeiti:
Kiitos teillekin ihanat palautteista <3 Lämmittää kummasti näillä keleillä ;)
Vieras0370:
Ninni, olet yksi parhaista!
Pebalover:
Joo, siis kyllä. Perimätietoa meni paljon so:n myötä ja saattaa olla että joku ei vielä tosiaan tiedä, että Ninni on juurikin mukava, hauska, ihastuttava, kaunis, seksikäs, keimaileva ja hänen kanssa on ihan pirun luontevaa ja mukavaa olla. Itse en ainakaan keksi omaan makuun miten nainen voisi olla seksikkäämpi. Ja se peppu. En minä ainakaan ottaisi naamaani niiden pakaroiden välistä pois ellei 1) olisi pakko tai 2) aikomus lauttaa sinne jotakin muuta. Ninni 😍
Joskus aiemmin Ninni muistutteli palstalla että nämä on henk koht mieltymyksiä ja niin pitää muistaa että nämä kommentit aina onkin. Kukaan tuskin on kaikkien miesten seksin jumalatar. Yksi tykkää yhdestä, joku toinen toisesta. Näitä plussakommentteja on Ninnillä kuitenkin aika paljon 😉
Samppis:
Anteeksi maalaisuuteni, mutta en yrityksistä huolimatta löytänyt Ninnineidin ilmoitusta mistään.
Tiedän, että suorat linkit on kielletty, mutta voisiko joku selkokielisiä kiertoilmaisuja käyttämällä auttaa miestä mäessä? ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta