Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ninnineiti  (Luettu 50396 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Ninnineiti
« : Lokakuu 01, 2019, 20:46:35 »
Ninnineitiä ylistetään joka paikassa ja lähes kaikilla hän on TOP3:ssa. Mutta ei ainuttakaan raporttia löydy tältä foorumilta. Tällä foorumilla on paljon uusia nimimerkkejä, joilla ei ole aavistustakaan millainen ylivertainen palveluntarjoaja hän on. Joku voi luulla jopa taruolennoksi. Tästä juttelin hänen kanssaan ja kysyin luvan tällaisen tiedonannon tekemiseen.

Ninnin lukuisia kertoja tavanneena voin omasta ( ja varmaan muidenkin) puolesta todeta, että hän äärettömän mukava, seksikäs ja iloinen nainen. Ninnin kroppa on aivan täydellinen ja hän tottavie osaa käyttää sitä. Hän on todella täysillä mukana ja osaa ottaa myös oman ilon irti. Vaikka tapaamisia on monta, tänään kävi niin, että halaillessa ihmettelin, missä silmälasini ovat  ja lähdin etsimään. Ninni vähän ihmetteli. Ne olivat nimittäin päässäni. Eli vieläkin menee sekaisin kun hänet tapaa.
2 tunnin iloittelun jälkeen suihkun kautta kotiin ajelemaan. Ninnille kiitos, että teit minut iloiseksi!

Ylilääkäri

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #1 : Lokakuu 01, 2019, 21:20:30 »
Miten Ninnineitiin saa parhaiten yhteyden?
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #2 : Lokakuu 01, 2019, 22:17:40 »
Mitenkähän myö suatas tuo Ninni heittämään keikkoo tänne ylemmäs muata?
Voin panna vihervassaria.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15189
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #3 : Lokakuu 01, 2019, 22:40:14 »
^
Minäkin matkustan satoja kilometrejä vain tavatakseni hänet, koskaan en ole tapaamiseen ollut pettynyt. Kannattaa vaan matkustaa. 8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #4 : Lokakuu 02, 2019, 08:24:24 »
Taruolento kiittää kauniista sanoista <3 Hämmennyin kyllä itsekin tuosta silmälasi episodista, olin varma et kuulin väärin siitä mitä lähdit etsimään xD

Tällä hetkellä vähän ruuhkaa viestien puolelta, mut pyrin vastaamaan hyvässä järjestyksessä.

Valitettavasti en ole keikkatyttöjä, mulla on hyvät puitteet täällä Tiksissä missä kaikki valmiina eikä tarvitse pelätä sisään tunkevia siivoojia tai työmiehiä (viittaus trio insidenttiin). Hyvin asiakkaat ovat tänne löytäneet ja sijainti on kehuttu. :)


Thank you 🙏🕊️

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2019, 09:49:45 »
....
Valitettavasti en ole keikkatyttöjä, mulla on hyvät puitteet täällä Tiksissä missä kaikki valmiina eikä tarvitse pelätä sisään tunkevia siivoojia tai työmiehiä (viittaus trio insidenttiin). Hyvin asiakkaat ovat tänne löytäneet ja sijainti on kehuttu. :)

Hmmm... vierailijan ei ehkä siis kannata pukeutua siivoojan tai työmiehen asuun ettei tuu väärinkäsityksiä. :D

Amator

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2019, 12:46:57 »
Itse tapasin Ninnin ekaa kertaa noin 3 vuotta sitten enkeli duossa. Setämies oli myyty samoin tein. Ninnin lomia lukuunottamatta olen hänet tavannut sen jälkeen joka kuukausi. Huikeita tapaamisia on takana ja eiku paranee. Tuo sexual healing allekirjoitus osuu kyllä nappiin. Tapaamiset paljon muutakin kuin "pelkkä" akti.
Seksi on iloinen asia ei suoritus, sen olen oppinut ja paljon muuta.
Kiitos menneistä ja seuraavaa kertaa jo kovasti odottaen.
Paljon olen loisto tyttöjä tavannut, mutta minulle Ninni on se ykkönen.
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #7 : Lokakuu 02, 2019, 21:16:22 »
No hemmetti soikoon. Kai se täytyy alkaa suunnittelemaan pyhiinvaellusmatkaa etelään ja käydä tapaamassa kuvankaunis vartaloinen taruolento. Mutta täytyy muistaa jättää duunivaatteet päältä pois  :)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #8 : Lokakuu 02, 2019, 21:24:16 »
Kiitokset BG tässähän ihan herkistyy <3

Hahahaha voi muruset, mulle on ihan sama mitä teillä on päällä niin kauan kun ette yritä omilla avaimilla sisään ;)
Thank you 🙏🕊️

Poissa Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #9 : Lokakuu 02, 2019, 22:17:06 »
Hiphei, Ninniketju! Liitytään nyt sitten itsekin ylistyskuoroon.

Ninnineiti oli ensimmäinen kokemukseni näissä hommissa, eikä kukaan muu ole vielä osunut ihan yhtä keskelle kymppiä. Upean kuuma pieni pakkaus, joka todellakin osaa hommansa. Mutta ihan ykkösjuttu on kyllä itselle ollut kuinka hienosti neiti omistaa sovitun ajan turskapololle - useasti sitä tuppaa unohtumaan, että tästä on maksettukin. Saa ihan vilpittömästi uskomaan olevansa haluttu ja suhtautuu poikkeuksellisella lämmöllä ja hyvällä huumorilla asiakkaaseen. Ja jottei ihan liian hunajaiseksi GFE-mehusteluksi menisi, onhan Ninni aika huima sängyssäkin.

TL;DR - panisin!

Poissa Jokunimimerkki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #10 : Lokakuu 03, 2019, 14:34:52 »
Jepjep, Ninnin olen 1,5v sisällä pari kertaa tavannut (aivan liian harvoin siis) ja voin sanoa että ei oikeesti mene viikkoakaan ettenkö muistelisi noita tapaamisia lämmöllä :)

Aivan uskomaton neito joka ottaa toiveet huomioon, ja hoitaa homman ammattitaidolla, mutta kuitenkin niin että ainakin mulla itseasiassa unohtuu kokonaan se että siinä on rahakin vaihtanut omistajaa, kuten Kössikin mainitsi :)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #11 : Lokakuu 05, 2019, 08:34:49 »
Kiitos teillekin ihanat palautteista <3 Lämmittää kummasti näillä keleillä ;)
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #12 : Lokakuu 05, 2019, 10:10:12 »
Ninni, olet yksi parhaista!

Poissa Pebalover

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #13 : Lokakuu 06, 2019, 22:07:57 »
Joo, siis kyllä. Perimätietoa meni paljon so:n myötä ja saattaa olla että joku ei vielä tosiaan tiedä, että Ninni on juurikin mukava, hauska, ihastuttava, kaunis, seksikäs, keimaileva ja hänen kanssa on ihan pirun luontevaa ja mukavaa olla. Itse en ainakaan keksi omaan makuun miten nainen voisi olla seksikkäämpi. Ja se peppu. En minä ainakaan ottaisi naamaani niiden pakaroiden välistä pois ellei 1) olisi pakko tai 2) aikomus lauttaa sinne jotakin muuta. Ninni 😍

Joskus aiemmin Ninni muistutteli palstalla että nämä on henk koht mieltymyksiä ja niin pitää muistaa että nämä kommentit aina onkin. Kukaan tuskin on kaikkien miesten seksin jumalatar. Yksi tykkää yhdestä, joku toinen toisesta. Näitä plussakommentteja on Ninnillä kuitenkin aika paljon 😉
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2019, 22:13:54 kirjoittanut Pebalover »

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #14 : Lokakuu 06, 2019, 22:57:06 »
Anteeksi maalaisuuteni, mutta en yrityksistä huolimatta löytänyt Ninnineidin ilmoitusta mistään.
Tiedän, että suorat linkit on kielletty, mutta voisiko joku selkokielisiä kiertoilmaisuja käyttämällä auttaa miestä mäessä?  ::)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #15 : Lokakuu 07, 2019, 05:45:36 »
Anteeksi maalaisuuteni, mutta en yrityksistä huolimatta löytänyt Ninnineidin ilmoitusta mistään.
Tiedän, että suorat linkit on kielletty, mutta voisiko joku selkokielisiä kiertoilmaisuja käyttämällä auttaa miestä mäessä?  ::)

Isot pojat on puhunu että Ninnillä on ilmoitus aika harvoin RE::ssa, ehkä hänellä täyttyy kalenteri muutenkin... Eli en ilmoituksen suhteen paljon osaa auttaa.
Amator

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #16 : Lokakuu 07, 2019, 13:53:26 »
Anteeksi maalaisuuteni, mutta en yrityksistä huolimatta löytänyt Ninnineidin ilmoitusta mistään.
Tiedän, että suorat linkit on kielletty, mutta voisiko joku selkokielisiä kiertoilmaisuja käyttämällä auttaa miestä mäessä?  ::)

Tätä kautta voinet myös yrittää tavoittaa yksärillä
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa ZorroZ

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #17 : Lokakuu 11, 2019, 09:24:04 »
Aika ylimielinen vaikutelma tulee ku ei edes yksityisviestiin vastaa. "No ehkä joku toinen kauppa myy sitä mitä pyydetään".
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2019, 11:44:45 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #18 : Lokakuu 11, 2019, 09:26:24 »
"Suorat linkit kielletty"... Miksi vitussa?

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #19 : Lokakuu 11, 2019, 10:32:04 »
Aika ylimielinen vaikutelma  tulee ku ei edes yksityisviestiin vastaa. "No ehkä joku toinen kauppa myy sitä mitä pyydetään".

Ninnineiti on monta asiaa mutta ylimielisyyttä tuossa naisessa ei ole.
Aikaisemminkin tässäkin ketjussa maininnut että viesteissä ruuhkaa.

Suorista linkeistä, jos suomalainen sivusto, ei kannata linkittää kun Suomen parituslait ovat mitä ovat...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2019, 11:44:55 kirjoittanut VanDamme »