Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka  (Luettu 7520 kertaa)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1395
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #60 : Helmikuu 12, 2023, 17:36:22 »
Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö
Edelleen vaan ihmettelen että kenen etua se ajaa että täällä ylipäätään pidetään tollasia ihmisiä.

Huh 😳

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 946
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #61 : Helmikuu 12, 2023, 17:49:24 »
Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö
Edelleen vaan ihmettelen että kenen etua se ajaa että täällä ylipäätään pidetään tollasia ihmisiä.

Huh 😳

Aika yleistä on että foorumeilta/sosiaalisen median alustoilta bannataan kiusaajat/häiriköt, ei ole mikään uusi juttu.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1395
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #62 : Helmikuu 12, 2023, 18:10:33 »
Kun omat jutut lähtee päättömälle laukalle, kannattaisi omaehtoisesti sulkea saitti muutamaksi viikoksi tai kuukaudeksi 😅

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #63 : Helmikuu 13, 2023, 17:23:01 »
Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö
Edelleen vaan ihmettelen että kenen etua se ajaa että täällä ylipäätään pidetään tollasia ihmisiä.

Huh 😳

Aika yleistä on että foorumeilta/sosiaalisen median alustoilta bannataan kiusaajat/häiriköt, ei ole mikään uusi juttu.

Siitä voi olla montaa mieltä, että kumpi tässäkin nyt on ollut keskimäärin se härnääjä/kiusaaja/trolli...

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 946
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #64 : Helmikuu 13, 2023, 17:51:46 »
Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö
Edelleen vaan ihmettelen että kenen etua se ajaa että täällä ylipäätään pidetään tollasia ihmisiä.

Huh 😳

Aika yleistä on että foorumeilta/sosiaalisen median alustoilta bannataan kiusaajat/häiriköt, ei ole mikään uusi juttu.

Siitä voi olla montaa mieltä, että kumpi tässäKIN nyt on ollut keskimäärin se härnääjä/kiusaaja/trolli...

Puhuinkin kokonaiskuvasta, en yksittäisestä ketjusta. Itse olen ollut tyypin kohteena paljon ja mitä muutenkin lukenut täällä ketjuja niin yhteenkään positiiviseen kommenttiin ko henkilöltä en ole törmännyt. Neutraaleja ehkä joku mutta harvoin niitäkään, tai ei ainakaan äkkiseltään tule mieleen.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5303
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #65 : Helmikuu 13, 2023, 18:38:19 »
Puhuinkin kokonaiskuvasta, en yksittäisestä ketjusta. Itse olen ollut tyypin kohteena paljon ja mitä muutenkin lukenut täällä ketjuja niin yhteenkään positiiviseen kommenttiin ko henkilöltä en ole törmännyt. Neutraaleja ehkä joku mutta harvoin niitäkään, tai ei ainakaan äkkiseltään tule mieleen.
Minulla on hyvin samantapainen käsitys kyseisestä nimimerkistä. Tarkoituksensa ei ole keskustella vaan kinastella.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1395
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #66 : Helmikuu 13, 2023, 18:46:15 »
Tämä keskustelu näiden kyyhkyläisten välillä eskaloitui kun Lepsky perusteluna lainasi Tt:n vanhaa viestiä. Ymmärrän, että Tt hermostui, koska se vei pohjan tämän edeltävältä kommentilta.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #67 : Helmikuu 13, 2023, 18:54:11 »
^Onhan toi lepskyn TT:hen kohdistunut härintä ja kiusaaminen jatkunut jo pidempään....ja TT ei suinkaan ole ainut seksityöntekijä, joka sen kohteeksi on täällä joutunut. Mielestäni en nää tuollaiselle mitään tarkoitusta tällä foorumilla....joku muu voi olla eri mieltä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 946
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #68 : Helmikuu 13, 2023, 19:32:39 »
Tämä keskustelu näiden kyyhkyläisten välillä eskaloitui kun Lepsky perusteluna lainasi Tt:n vanhaa viestiä. Ymmärrän, että Tt hermostui, koska se vei pohjan tämän edeltävältä kommentilta.

^
Et kyllä tunne miehiä yhtään😁
Eihän yksikään täysjärkinen aivot yläpäässä oleva maksaisi 150 eskoa siitä, että pääsee pillun päälle.

Voi toki olla että se pääsyy hupakointiin johtuu siitä alapään tarpeesta, mutta ainakin itselläni käy ihmisiä jotka ajattelee myös sillä yläpäällään. Joo, 150€ on varmasti joillekkin iso raha eikä silloin tietenkään käydä sen hintaisilla. Mutta uutinen, kaikille se ei ole ongelma.😊

Miksi pitäisi käydä 150€ maksavien luona kun samat palvelut saa halvemmiltakin?

Kyllä se ihan tuosta hänen ekasta kommentista lähti. Jos hänen kirjoituksien sävyjä yhtään tiedät/tunnet, niin tuossahan hänen tavoite on ollut alunperinkin vain kinastelun aloittaminen.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 946
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #69 : Helmikuu 13, 2023, 20:10:38 »
^ja mun moka, tuo ei ollutkaan eka kommentti, mutta kinastelun haluamista kuitenkin ja se oli se pointti
Opiskelijarouva

Turku

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1395
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #70 : Helmikuu 13, 2023, 20:23:18 »
Joo, mä en vetäisi siitä hernettä nenään jos joku sais mut puhumaan pussiin ja todistais sen julkisesti. Tai no ehkä mäkin vähän hermostuisin. Mut toiset puhuu jakuvasti ristiin ja sivuuttavat sen paatuneesti ja jatkavat kuin mitään ei olisi tapahtunut.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2023, 20:25:12 kirjoittanut FortySexN2 »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 946
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #71 : Helmikuu 13, 2023, 21:12:44 »
Joo, mä en vetäisi siitä hernettä nenään jos joku sais mut puhumaan pussiin ja todistais sen julkisesti. Tai no ehkä mäkin vähän hermostuisin. Mut toiset puhuu jakuvasti ristiin ja sivuuttavat sen paatuneesti ja jatkavat kuin mitään ei olisi tapahtunut.

En mä oo vetänyt herneitä nenään 😅 Ja en myöskään ”puhunut pussiin” kun en oo ikinä väittänytkään että kaikki satasella tarjoavat olis pakotettuja/paritettuja. Se oli lepskyn väite. Ja se vanha kirjotus niin en mä ainakaan lukenut siitä mitään tollasta satasen juttua🧐 Mutta juu, etköhän säkin tiedä mistä oikeasti on kyse, kunhan tunnut vain haluavan ”päteä” asioilla. ☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1395
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #72 : Helmikuu 13, 2023, 21:27:23 »
^ Päteminen 😁 Sovitaan vaikka sitten niin

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paljaalla tarjoavien ansaintalogiikka
« Vastaus #73 : Helmikuu 14, 2023, 02:00:17 »
Nyt sitä sitten uhriudutaan ;D
Salainen roiskuttelija