Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Helsinki kypsemmät naiset

<< < (2/4) > >>

Herra_Hoo:
Joo, olihan Lauran ensimmäinen olemus hivenen ynseä. Enemmän hymyilyksi homma muuttui vasta, kun touhut oli ohi. Itse tykkäsin Lauran naisellisesta ulkonäöstä ja kehuin häntä kauniiksi useita kertoja, se saattoi sulattaa hivenen Lauraa mukavammalle tuulelle. Mene ja tiedä.

Ei hän tupakalle tai hielle haissut ollenkaan, ennemminkin hyvin puhtaalle - joka onkin itselleni todella tärkeä kriteeri. Jos olisi ollut hien hajua, niin en todellakaan olisi käynyt alakertaa maistamassa. Itselläni homma natsasi hyvin, sain juuri sitä mitä hainkin. Katsotaan muuttuuko ajatukseni, kun olen käynyt toisen - ehken kolmannenkin kerran hänen luona.

Herra_Hoo:
Kävin juhannus viikolla Lauran luona ja ei ole edelliseen rapsaan mitään lisättävää. Lähinnä jos epäilyttää, niin kannattaa käydä kokeilemassa itse menen taas ensiviikolla.

JJJ69:
Kannattaako käydä kokeilemassa laura45:sta. Saako rahalla vastinetta vai onko ihan lahna sängyssä.? Pitääkö kuvat paikkansa.

Vieras1756:
Kuvat pitävät paikkansa. Monen vuoden ja kerran kokemuksella voin sanoa, ettei ole lahna. Saat Lauran innostumaan mukaan kun kohtelet huomaavaisesti. Tapaaminen alkaa aina komennuksella käsien pesulle.

Veka:
Koetapa Alppilan Moonaa tai Kampin Anna39:ä (REssä Anna39, naapurissa koivu ja mänty). Kumpikin varmasti reilusti päälle viidenkympin, mutta siihen ikään nähden oikein hyvässä kunnossa ja naisellisia naisia. Hinta-laatu myös oikein hyvä ja plussana todella laaja ja hieno asuvalikoima, josta aina on löytynyt toiveiden mukaiset asut päälle. Ja kumpikin kyllä osaa hommansa, pitkä kokemus näkyy positiivisella tavalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta