Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Annatampere  (Luettu 11583 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Annatampere
« : Lokakuu 01, 2019, 13:11:51 »

Eihän sitä voinut olla tumput suorina kun uusia neitoja ilmestyy tutkaan. Taiteilijanimellä annatampere oleva neito tarjoaa monenlaisia palveluja mutta näin ujona romantikkona lähdin kokeilemaan mitenkä ihan perus hempeily gfe taipuu tältä seksikkäältä parikymppiseltä. Kommunikointi oli sujuvaa ja päästiin varsin nopeasti siihen pisteeseen että ajankohta oli selvillä.

Vastaanotto oli mukavan tuttavallinen vaikka hieman itseä jännitti laitetaanko reppana epeli heti alastomana johonkin pantaan ja sidotaan patteriin Rammsteinin peittäessä tuskan huudot. Pantaa ei näkynyt, Rammstein ei soinut mutta vaatteet lähti vikkelään yltä ja sitten oltiinkin jo asian ytimessä. Kyllä se parikymppinen opiskelijaneito on sitten herkullisen tuntuinen, ei siinä tanssissa tällainen viaton sielu kauaa kestänyt ennenkuin lempemme pesässä sykki muukin kuin taustamusiikin basso. Ekan varvin jälkeen vasta varsinaisesti saatiin suustamme yli sanan mittaisia lauseita mutta ei se small talk syvällisiin sfääreihin ehtinyt kun alaston naisvartalo vaati jälleen huomiota. Uutta huppua päälle ja kettua koloon. Ratsastus tuntui jälleen hyvältä mutta mukavempi se tällaselle romantikolle on lähärissä laueta. Keho vasten kehoa, työntyä syvälle ja antaa nautinnon aallon viedä. Deja-vu. Anna olisi halunnut vielä kolmannen kerran mutta epäilin ettei siihen tämä puolentunnin aika riitä enkä halunnut yliaikaa olla. Tai ehkä mä olen tullu vanhaksi kun halusin mieluummin lirkutella ja lörpötellä ja hyväillä enkä vaan panna ja panna ja panna… Ihan kivat jutut saatiin vielä siihen loppuun ennenkuin yhteinen hetkemme tuli päätökseen. Annalla on päässä muutakin kuin ahnas suu :).

Kokonaisuutena sanoisin että kaikin puolin kiva neito on tämä Anna. Taipuu häneltä gfe:kin ihan mallikkaaksi, ei tarvi piiskaa pelätä.
Amator

Poissa Massimon

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatampere
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2019, 09:53:04 »
Hieno rapsa.

Muilla kokemuksia Annasta?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Annatampere
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2019, 21:08:04 »
Voin kyllä Seepelin rapsan allekirjoittaa. Oikein mukava tyttö, tavattiin lyhyen gfe-hetken merkeissä. En epäile hetkeäkään, etteikö kaikki muutkin hänen monista lupaamistaan palveluista onnistuisi ammattitaidolla.

Miitistä jäi erityisesti mieleen sängyn viereen pöydälle varattu kortsukasa, ei ollut musta moisen preservatiivikasan käyttäjäksi, niitä oli kuitenkin kymmenittäin 😃

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatampere
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2019, 14:54:48 »
Ilmoitteleeko tämä annatampere jossain? Ei ole osunut vastaan ilmoitus missään. Ei tarvitse linkkiä laittaa jos/kun se on kiellettyä foorumin säännöissä, mutta voi vihjailla oikeaan suuntaan ;)

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Annatampere
« Vastaus #4 : Lokakuu 25, 2019, 16:09:45 »
Naapurissa ihan annatampere

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Annatampere
« Vastaus #5 : Lokakuu 25, 2019, 16:43:20 »
Löytyy muuten kaksi melkein saman ikäistä mimmiä melkolailla erisisältöisellä ilmoituksella. Itse olen tavannut kuvien kanssa ilmoittelevan ja loistavaksi todennut.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Annatampere
« Vastaus #6 : Lokakuu 25, 2019, 17:19:18 »
Ne 2 jotka itse löysin ovat 22 ja 37 ilmoituksien mukaan, en nyt ihan samanikäisinä pitäisi.

Naapurin nimimerkkihakuun annatampere niin löytyy vain tuo nuorempi tapaus, jolla ei ole kuvia. Hänestä on tämän ketjun rapsat.

Toki tuo toinenkin Anna voi olla oikein mukava tapaus, nimimerkkien valinta on kyllä tässä tehty vaikeaksi asiakaskunnalle.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Annatampere
« Vastaus #7 : Lokakuu 25, 2019, 17:41:53 »
^Siellä on myös 21-v. mimmi jolla sama nimi ja paikkakunta nimessä ja spostissa.

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatampere
« Vastaus #8 : Lokakuu 25, 2019, 17:51:28 »
Eikös tällä foorumillakin ole annatampere? Jonkun annan tissit muistan nähneeni tissiketjussa. Oikein hyvät tissit olivatkin ;D

Onkohan kyseessä nyt joku näistä naapurin annoista? :D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Annatampere
« Vastaus #9 : Lokakuu 25, 2019, 18:17:27 »

Pikaisesti silmäilin naapurin annatampereen ilmoa. ei kuvia, mutta se teksti erehdyttävästi on samanolonen kuin tämän foorumin annatampereen esittely uusien palveluntarjoajien ketjussa. Sanoisin että sama neito. Itse en ottanut yhteyttä naapurin kautta...

Oli miten oli, rapsa on nuoresta opiskelijaneidosta, joka osaa olla tarvittaessa varsin tuhma. Ja tämä neito on tällä(kin) foorumilla. ;)
Amator

Poissa annatampere

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 18
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Annatampere
« Vastaus #10 : Lokakuu 26, 2019, 01:38:18 »
Heippa! Kiitos kehuistanne, lämmittää kovasti sydäntä :)

Minun ilmoitukseni on tosiaan ilman kuvia naapurilla ja tällä sivustolla seikkailee välillä sitten mun tissejä tai pyllyä :D

Voih, se kortsuvalikoima oli niin minun aloittelijan moka ::)
En kovin usein käy hotelleissa ni kesti hetken, ennen kuin tarvikkeet löysivät paikkansa ja laatikkonsa. Ens kerralla vähän siivommin ettei tule suorituspaineita!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2019, 01:41:33 kirjoittanut annatampere »

Poissa Massimon

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatampere
« Vastaus #11 : Lokakuu 26, 2019, 07:49:30 »
Voin yhtyä Annan kehuihin, sillä yhdyin Annaan aiemmin tällä viikolla.

Tapaamisen sopiminen onnistui mielestäni helposti ja tapaamisen sisällön suhteen Anna kuunteli toiveita sekä kertoi selkeästi omista mieltymyksistään ja rajoista.
Asiakasta palveltiin myös hyvin kertomalla lähin parkkipaikka, josta oli lyhyt kävelymätka itse "pelipaikalle". Siisti ja tilava kämppä touhuta.

Mulla oli tunnin tapaamisessa listalla roolileikkiä ja myös b-rappua. Tarkemmat sisällöt jääköön minun ja Annan väliseksi mutta toiveet otettiin kyllä upeasti huomioon ;) Lisäksi täytyy kehua Annan kykyä heittäytyä omaan rooliinsa, ilmeisen vähällä hupakko-kokemuksella.

Anna itsessään on minun silmiini näyttävä nuori nainen, mutta myös ihanan kiimainen. Heti peppu pystyssä odottamasta toista kierrosta, ekan lastin jälkeen. Anna vaikutti oikein sosiaaliseslta ja fiksulta. Lopun juttutuokiosta jäi itselleni hyvä ja lämmin fiilis kyseisestä neidosta.

Tunti vierähti aika nopeasti mutta sain mitä olin hakemassa. Anna menee jo ekan kerran perusteella todella korkealle mun listoilla. Uskon tapaavani Annan melko pian uudestaan.

Pidetään yhdessä huolta, että Anna viihtyy näissä kuvioissa vielä pitkään ja saa ansaitsemansa: herrasmiesmäiset asiakkaat.

-M
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2019, 07:53:04 kirjoittanut Massimon »

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Annatampere
« Vastaus #12 : Marraskuu 14, 2019, 16:52:48 »
Voin myös omalta osaltani vahvistaa Massimonin havainnot. Erittäin nätti ja mukava neito, ilmoitus kertoo hyvällä tavalla mitä on tarjolla. Pilke silmäkulmassa rentoa ja sopivan kinkyä meinikiä asiakkaan toivomusten mukaisesti. Välitön ja lämmin persoona. Ja aah, se pyllistys ❤️
Taas yksi hyvä syy lisää käydä Tampereella. Tykkäsin.
Herrasmies tulee aina ajallaan...

Poissa annatampere

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 18
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Annatampere
« Vastaus #13 : Marraskuu 16, 2019, 19:06:03 »
Voi kun on parasta kuulla kehuja ❤️ olette aivan ihania. Lämmittää niin mahdottomasti :)

Poissa maskuliini

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatampere
« Vastaus #14 : Marraskuu 25, 2019, 16:52:27 »
Pakko yhtyä edellisten kehuihin. Ilmoituksen mukainen kaunis, fiksu ja mukava neito kyseessä. Ei tuntunut turhaa jännitystä tai paineita tapaamisen aikana. Todella viihdyttävää seuraa ja sängyssä osaa hommansa  :-* Pylly jäi mieleen <3

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Annatampere
« Vastaus #15 : Huhtikuu 17, 2020, 14:33:08 »
Sosiaalisen eristäytymisen aiheuttaman turhautumisen sekä tylsistymisen takia tuli kirjoiteltua tällainen. Jos vanhojen käyntien rapsaaminen ärsyttää, niin moderaattorit voi tämän puolestani poistaa.

Oli kylmä ja tuulinen tammikuun maanantai, kun suuntasin auton nokan kohti annettuja koordinaatteja. Anna oli ystävällisesti kertonut mihinkä auto kannattaa pysäköidä ja tarkemmat saapumisohjeetkin tulivat sovitusti. Ketjun kuvaustenkaan pohjalta en oikein tiennyt mitä odottaa, mutta ne vatsanpohjan pienet perhosethan ovat yksi syy, miksi tätä tulee harrasteltua.
Oven aukaisi nuori ja kaunis Anna, joka vastasi lyhyessä mekossaan juuri sitä tuhman kilttiä palveluntarjoajaa josta olin haaveillut. Pakollisten muodollisuuksien jälkeen Anna otti minut käsittelyynsä ja kuten arvata saattaa, se oli menoa. En yleensä tule suuseksin aikana, mutta nyt taitoa ja intoa oli siinä määrin, että en voinut pysäyttää itseäni.
Pienen hengähdystauona ja jutustelun aikana keskustelu lainehti laidasta toiseen ja muistin taas mikä minua äärimetallissa viehättää. Tästä olikin luonnollista siirtyä uudelleen lähempään kanssakäymiseen, jonka luonteen varmaan jokainen lukija arvaa. Tunti kului aivan liian nopeasti ja katkeransuloisen heipan jälkeen päätin kävellä keskustaan lounaalle. Kylmästä säästä huolimatta olo oli kesäinen.

Poissa mixxu78

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatampere
« Vastaus #16 : Syyskuu 02, 2020, 18:55:07 »
Löytyy muuten kaksi melkein saman ikäistä mimmiä melkolailla erisisältöisellä ilmoituksella. Itse olen tavannut kuvien kanssa ilmoittelevan ja loistavaksi todennut.

Moi,

Onkohan kyse tästä nytkin naapurissa ilmoittelevasta Annasta (22v), jolla pari kuvaa ilmoituksessa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2020, 18:58:16 kirjoittanut mixxu78 »

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Annatampere
« Vastaus #17 : Syyskuu 03, 2020, 00:38:51 »
^ Juuri häneen minä viittasin.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Annatampere
« Vastaus #18 : Syyskuu 03, 2020, 05:48:48 »

Moi,

Onkohan kyse tästä nytkin naapurissa ilmoittelevasta Annasta (22v), jolla pari kuvaa ilmoituksessa.

Sanoisin että ei.
Amator

Poissa mixxu78

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatampere
« Vastaus #19 : Syyskuu 04, 2020, 18:45:37 »
^ Juuri häneen minä viittasin.

Moi!

Ok.
Mahtaako olla viime aikaisia kokemuksia hänestä.

-mixxu