Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Cinnamon  (Luettu 23221 kertaa)

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #20 : Syyskuu 10, 2022, 21:49:25 »
Jaahas. Pikkasen kun tuli kriittisempääkin näkökulmaa niin heti ilmestyi taas ykköspostaaja pyytettömillä kehuilla ja paras ikinä teemalla :D

Vähän pidempi tarina tällä kertaa, eli pisteet yrittämisestä ja markkinoinnista. Alkaa vain olemaan sen verran tuuheaa settiä, että ehkä tämä tosiaan parempikin jättää rauhaan. Onnea matkaan kuitenkin ;)

Poissa Morohei

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #21 : Syyskuu 10, 2022, 21:56:16 »
No mulla ei ole mitään muuta yhteyttä tähän palveluntarjoajaan kuin tämän päiväinen käynti. Itelleni ensimmäinen maksullinen kokemus ja täältä kun luin näitä juttuja niin päätin rapsan kirjailla.

Poissa Morohei

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #22 : Syyskuu 10, 2022, 22:04:36 »
Ei varmasti kiva jos on jollekin perunut aikoja, mutta itelleni niin ei käynyt.
Hintojen nousemisesta en tiedä kun sain hinnat spostiin eilen ja tänään menin paikalle. Samaa hintaa oli tunti kuin näkyy mullakin suomalaisilla olevan.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2022, 22:10:54 kirjoittanut Morohei »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #23 : Syyskuu 10, 2022, 22:12:27 »
Minusta vähän tuntuu, että Cinnamon lukuisine ensipostaus nimimerkkeineen pitää teitä ja meitäkin vähän tyhmänä.  Täällä haisee kakka. Itsensä kehuminen useilla nimimerkeillä, kun se paistaa näin selvästi läpi, vie eikä tuo niitä asiakkaita. Stalkkasin sinun ilmoituksen ja ulkoisesti näytät ihan pätevältä. Ei kannata pilata omia mahkuja huoramarkkinolla tällaisella pellyilyllä. En sano pahalla.

Poissa Morohei

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #24 : Syyskuu 10, 2022, 22:14:30 »
Muista nimimerkeistä en tiedä mutta minä en ainakaan ole ko. palveluntarjoaja. Jos pistät yv:llä numeron niin voin soittaa sulle jos haluat :D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #25 : Syyskuu 10, 2022, 22:20:36 »
^
Tarkoitit vissiin että poikaystäväsi/miehesi soittaa  ;D
Numeroni on vaan maksaville asiakkaille. Eli sitten kun tuun Ouluun, voin laittaa yksärinä sulle numeron, niin miehesi voi varata ajan minulta.

Poissa Morohei

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #26 : Syyskuu 10, 2022, 22:25:19 »
Omg. Mulla nyt ei ole tässä intressejä suuntaan eikä toiseen, mutta kun prkele lähdettiin leikkiin niin otetaan videopuhelu. Voit ehkä tästä naamasta ja varmaan kämpästäkin todeta että todennäköisyys että olisin kimpassa tämän palveluntarjoajan kanssa on kohtalaisen pieni.

Poissa Morohei

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #27 : Syyskuu 10, 2022, 22:28:53 »
Ärsyttää jos omalla rapsallani aiheutin tuolle aivan super kivalle tytölle haittaa ja sen takia olen valmis jollekin arvoisan foorumin kantajäsenelle tunnistautumaan autenttiseksi turskaksi.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2022, 22:31:00 kirjoittanut Morohei »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #28 : Syyskuu 10, 2022, 22:42:17 »
Mitenhän sinun naama tai kämppä videopuhelussa tukisi tätä asiaa?
Hei Cinnamon ja hänen parempi puoliskonsa, eli mies, ehkä miesten mies ;D En minä viitsi alkaa pelleilemään teidän kanssa ja kun kerran on saanut valheesta kiinni, niin sitä ei videopuheluilla ja uusilla valheilla korjata.
Ihan vaan teidän molempien hyvän vuoksi. Muuttakaa tytön nimimerkki, ukko ei hoitele asioita taustalla ja aloittakaa ilman paskanpuhumista puhtaalta pöydältä.
Cinnamon on nätti tyttö, älä pilaa hänen mainetta, koska juuri nyt sitä teet.
Jos olet noin kiinnostunut huoraamisesta, niin eikun housut alas ja pyllistys sedille.

Poissa Morohei

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #29 : Syyskuu 10, 2022, 22:49:47 »
No siten että näkisit että ikäeroa on aika merkittävästi +kauniit tytöt ei ole mun jo melko pitkän elämäni aikana edes vilkaissut tätä mun naamaani. Ja että huoraamista työkseen tekevä tuskin asuu reilun miljoonan talossa.
Ihme kiusaamista.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Cinnamon
« Vastaus #30 : Syyskuu 10, 2022, 23:24:19 »
Saako saman Suomeksi kiitos.
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #31 : Syyskuu 10, 2022, 23:27:17 »
^^
Toivottavasti on aitoa rakkautta, että saat pitää sen miljoonatalosi.
Eikä mene niin sanotusti huoran persiiseen.
Edelleen en kirjoita pahalla, mutta kauniita ja nuoria tyttöjä on sielläkin pilvin pimein ja pärjätäkseen heille on oltava ulkonäön lisäksi ihan huippu taidoiltaan, uskottavuudeltaan, asiakaspalvelutaidoltaan ja rehellisyydeltään. Uskottavuuden kun kerran menettää, niin tässä maailmassa se on vitsin vaikea saada takaisin, ollaan aika pienessä maassa.
Jos nainen on hyvä, niin silloin tällöin hän saa positivista palautetta, niitä ei tule joka kerta, eikä joka päivä. Tulee kun tulee, jos tulee. Suurin osa asiakkaista ei kirjoita edes luvalla mitään, silloin tietää että on onnistunut, kun asiakas tulee uudestaan.
Huoraaminen ei ole joka tytölle sopiva ammatti ja jos ajattelee pidempään jatkaa, niin ykstyisyytensä huomioiden mahdollisimman rehellinen ote tähän duuniin on pitkässä juoksussa myös itselle palkitsevaa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #32 : Syyskuu 10, 2022, 23:50:48 »
Sorry nyt kaksoispostaus, ylläpito sitten poistaa jos poistaa.
Voin olla väärässä, mutta minusta vanhempi "miljonäärimies" nyt vaikka olisi parisuhteessa tämän naisen kanssa, ei tunnu hyvälle.
Selkeästi tämä minun ja Morohein ja muiden ykköspostaajien kanssa keskustelu osoittaa, että en nyt keskustele itse palveluntarjoajan kanssa.
Kyllä nainen naisen tuntee ja hei tunnen myös miehet ja naisia hyväksikäyttävät miehet. Tuskin yksikään tämän ketjun kirjoituksista on itse naisen kirjoittama. Sanoisinko että voihan perkele.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Cinnamon
« Vastaus #33 : Syyskuu 10, 2022, 23:56:30 »
No siten että näkisit että ikäeroa on aika merkittävästi +kauniit tytöt ei ole mun jo melko pitkän elämäni aikana edes vilkaissut tätä mun naamaani. Ja että huoraamista työkseen tekevä tuskin asuu reilun miljoonan talossa.
Ihme kiusaamista.

Väität että huorilla ei ole isoja tuloja ja varaa?  :sheep:

Poissa Morohei

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #34 : Syyskuu 11, 2022, 07:11:11 »
Voi pyhä Sylvi tätä keskustelua. Mun ei olisi varmasti kannattanut tänne rapsani jälkeen enää kommentoida yhtään mitään.
On täällä kyllä ilkeätä porukkaa. Nyt yritätte mustamaalata tämän uuden palveluntarjoajan tällaisella tarinalla.
Alan olla sanaton.
Pahoittelut palveluntarjoajalle omasta puolestani tästä keskustelusta.
Nina, nyt voisi olla aika miettiä kuinka varma asiastasi oikein olet ja kuinka näillä spekuloinneillasi olet kovaa vauhtia pilaamassa nuoren ammatinharjoittajan mainetta.
Minä poistun. Surulliseksi vetää että tästä jää tällainen kokemus käteen, kun varsinainen ensimmäinen turkailukokemus oli niin täydellinen.

Paikalla joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5264
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Cinnamon
« Vastaus #35 : Syyskuu 11, 2022, 07:21:57 »
Voi pyhä Sylvi tätä keskustelua. Mun ei olisi varmasti kannattanut tänne rapsani jälkeen enää kommentoida yhtään mitään.
On täällä kyllä ilkeätä porukkaa. Nyt yritätte mustamaalata tämän uuden palveluntarjoajan tällaisella tarinalla.
Alan olla sanaton.
Pahoittelut palveluntarjoajalle omasta puolestani tästä keskustelusta.
Nina, nyt voisi olla aika miettiä kuinka varma asiastasi oikein olet ja kuinka näillä spekuloinneillasi olet kovaa vauhtia pilaamassa nuoren ammatinharjoittajan mainetta.
Minä poistun. Surulliseksi vetää että tästä jää tällainen kokemus käteen, kun varsinainen ensimmäinen turkailukokemus oli niin täydellinen.
Kannattaa kuitenkin lukea Ninan postaukset tarkalla silmällä. Nina on kokenut, erittäin pidetty ja arvostettu alan toimija ja hän kyllä tietää mistä puhuu.
Ninalta kannattaa varata aika, vierailu Ninan luona on kokemus jota jälkikäteen tulee muisteltua lämmöllä. Nyt en ole ihan varma vastaanko naiselle vai miehelle mutta ajanvaraus-kehotus on miehelle, käsittääkseni Nina ei tarjoa palvelujaan naisille.

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #36 : Syyskuu 11, 2022, 08:54:56 »
Voi pyhä Sylvi tätä keskustelua. Mun ei olisi varmasti kannattanut tänne rapsani jälkeen enää kommentoida yhtään mitään.
On täällä kyllä ilkeätä porukkaa. Nyt yritätte mustamaalata tämän uuden palveluntarjoajan tällaisella tarinalla.
Alan olla sanaton.
Pahoittelut palveluntarjoajalle omasta puolestani tästä keskustelusta.
Nina, nyt voisi olla aika miettiä kuinka varma asiastasi oikein olet ja kuinka näillä spekuloinneillasi olet kovaa vauhtia pilaamassa nuoren ammatinharjoittajan mainetta.
Minä poistun. Surulliseksi vetää että tästä jää tällainen kokemus käteen, kun varsinainen ensimmäinen turkailukokemus oli niin täydellinen.
Kannattaa kuitenkin lukea Ninan postaukset tarkalla silmällä. Nina on kokenut, erittäin pidetty ja arvostettu alan toimija ja hän kyllä tietää mistä puhuu.
Ninalta kannattaa varata aika, vierailu Ninan luona on kokemus jota jälkikäteen tulee muisteltua lämmöllä. Nyt en ole ihan varma vastaanko naiselle vai miehelle mutta ajanvaraus-kehotus on miehelle, käsittääkseni Nina ei tarjoa palvelujaan naisille.
Peukku

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #37 : Syyskuu 11, 2022, 09:38:09 »
^^^
Kysehän on nyt siitä, että joku pilaa ykköspostauksineen Cinnamon mainetta. Onko se Cinnamon itse, emme tiedä. Oletko sinä syytön, emme tiedä. Olet kuitenkin kokenut tehtäväksesi alkaa Cinnamon puhemieheksi.
Tämän ketjun ykköspostaukset ovat kuitenkin samasta tuutista ja se harmittaaa Cinnamonin suhteen, kun toimimalla markkinoinnin suhteen rehellisesti, noin nätti nainen olisi ihan kovaa valuuttaa. Toivonkin, että valuutta menee kokonaisuudessaan Cinnamonin omaan taskuun.

Poissa jarmokk

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Cinnamon
« Vastaus #38 : Syyskuu 15, 2022, 12:28:56 »
tällä taitaa olla melko liukuhihna meininkiä. Edelline tuli vastaa ja seuraava ulos tullessa. Otin 1 h 250e en viitsiny maksaa anaali lisää 100e koska takaapäin katsottuna perä reikä näytti siltä ,että voisi mennä nyrkki edellä. ihan ok maksulliseksi mutta jos olisin monen lapsen äiti en hyväksyisi tällaista******
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2022, 14:47:36 kirjoittanut Mummo »

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cinnamon
« Vastaus #39 : Syyskuu 16, 2022, 13:01:32 »
Kohta 10 vuotta tätä harrastusta, sihteeriopiston aikaan tuli kirjoiteltua. Harmi jos hinnat nousi cinnommonnilla äkkiä, 130 / 30min oli ensin, mikä oli todellakin hinta laatusuhde kohdallaan. Pyllyn reikä näytti kiihottavalta, toki naidulta mutta tuskin kuitenkään löysä? Tämä jäänee kokematta, jos hinnat on karanneet. Seksissä oli ammattilaisen otteet, vaikea uskoa että nyt aloitti hommat.. Oulussa tosin ainakan 9-10v ei ole ilmoitellut missään mitä olen skenä seurannut.ehkö ennen sitä tai muualla.