Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kotihuora vai reissuhuora ?  (Luettu 4004 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotihuora vai reissuhuora ?
« Vastaus #20 : Syyskuu 10, 2022, 17:37:00 »
^
Hämylinnat sulla on perseessä.

Tuu tänne etelään, missä kunnon miehet majailee.
Mähän olen tietysti piilossa jossain puumajassa, mutta ne kaikki muut tosi äijät.

Niin joo siellä mökkelissä ;D Hei sellanen pikku toivomus olisi Heselle, että ei ihan niin paljon majoneesia yhteen satsiin, kun joku raja silläkin, paljon pystyy kerralla nielemään. Hesen satseissa on aina koko naama soosissa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kotihuora vai reissuhuora ?
« Vastaus #21 : Syyskuu 11, 2022, 16:26:31 »
Reissuhuorana olo on kyllä aika mukavaa😎
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kuunainen

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 26
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kotihuora vai reissuhuora ?
« Vastaus #22 : Syyskuu 11, 2022, 18:54:52 »
Sekä että paras! Ihanaa olla kotona ja ihanaa lähteä myös tuulettumaan. Totta kyllä tuo, että reissussa helpompi keskittyä ja pystyy ehkä ottamaan useammankin asiakkaan, kun taas kotona on niin paljon kaikkea muuta hommaa...
Lappeenranta 27.-28.9.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kotihuora vai reissuhuora ?
« Vastaus #23 : Syyskuu 17, 2022, 01:36:57 »
Muutaman vuoden ajalta on nyt kokemusta pelkkänä kotihuorana olosta ja alkanut ilmetä oireita että tahtoo taas reissuhuoraksi, ainenkin välillä ja pikkasen.
Kotona työskentelemisessä on etunsa. Vaikkapa se ettei ole työpaikasta lisäkuluja, aina on kaikki hepenet käden ulottuvilla, ei tarvitse ajella satoja kilometrejä tai suunnitella keikka-aikatauluja.
Mutta sitten toinen puoli. Tää on mun koti ja kenellä koti olisi aina edustuskunnossa. No minulla pitää olla. Ei vaatekasoja, ei likaisia astioita, ei koirankarvoja, petaa sänky joka aamu...
Ei ole varsinaista työaikaa, tai en osaa jäsentää päivää niin, että erottelisi selkeästi työ- ja muun ajan:
"Moi, voisinko tulla tunnin päästä?" " Öö... oon just kaupassa, koiraa kusettamassa, kampaajalla, viddu en oo aamulla käynyt suihkussa, sovin kaverin näkemisestä, mulle tulee vieraita, ding ding..."
Reissuhuorana muut häiriötekijät puuttuu. Heräät aamulla, käyt suihkussa, laitat itsesi kuntoon, koko päivän saat keskittyä vaan ja ainoastaan vastaanottamaan asiakkaita ihan kybällä ja saat tuntea itsesi ihan oikeaksi huoraksi.
En välttämättä kaipaa pitkiä ajomatkoja, mutta selkeää työminää kaipaan. Kotihuorana olen vähän sikin sokin molempia.
Millaisia kokemuksia/mielipiteitä sinulla on vertailtaessa keikkailua vs. kotona työskentelemiseen?

No noita samoja fiiliksiä.
Keikkakupla kuvaa hyvin varmaan noita mun turneita. Sitä kun saa keskittyä vaan huoraamiseen, ja kaiken muun voi unohtaa. Se on oikeesti rentouttavaa, ja ihan oma maailmansa.
Viime turneelta kun tulin ns. hieman siviilielämän pakosta takaisin kotiin, aikaisemmin kuin oikeasti oisin halunnut, niin oli ihan pettynyt olo kun siitä keikkakuplasta piti palata arkeen niin nopsaan...oisin voinu jatkaa viikon vielä hyvällä draivilla ja horo-flowssa.
Noi on noita keikkailun hyviä puolia, mutta käytännössäkin siihen ajaa se, ettei omassa kodissaan (kuten mä teen), voi liukuhihnata ihan vapaasti rajattomasti. Noh toki ei kaikki keikkamajoituksetkaan sitä salli. Mutta mä rakastan liukuhihnaa, ja sitä tekisin ihan kaikkein mieluiten. Kotona se ei onnistu, tarttee aina himmailla.

Mutta oon molempia, kotihuora ja reissuhuora, tai vaan huora nyt ylipäätään.  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kotihuora vai reissuhuora ?
« Vastaus #24 : Syyskuu 17, 2022, 07:01:13 »
Kotihuorat ovat jotenkin lutuisia. Nukkuvat siinä romantiikan nihkeydessä yönsä, jossa ovat olleet turskien lihanpalana kahdeksan tuntia.
Why so fragile?