Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pori, thai  (Luettu 1732 kertaa)

Poissa pasi68

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Pori, thai
« : Elokuu 26, 2022, 17:14:48 »
Poikkesin Mikonkadun hieromossa ihan mielenkiinnosta. Siistit tilat, nätti, pieni, nuori ja hoikka thai-tyttö vastassa. Maksoin kolmen vartin hieronnan ja tyttö tarkensi että hinta on nimenomaan hieronnalle, ei muulle... Ihmettelin hiukan, eikö todella ole muuta tarjolla. No, riisuin kuiten itseni alasti, kävin pedille vatsalleni. Tyttö tuli luokseni, asetti pyyhkeen pakaroille ja aloitti. Hyvä hieronta, erittäin hyvä. Ei normi lääppimistä vaan ihan oikea hieronta. Yhtä vain jäi puuttumaan. Kertaakaan ei hipaistu, tiedätte kyllä mitä. Käsky kävi kääntyä. Katse häveliäästi sivulle kun käännyin, pyyhe lanteille. Hieronta jatkui yhtä hyvänä kuin aiemminkin. Ei kuitenkaan edes vahingossa kädet eksyneet... tiedätte kyllä. Aloin ihan oikeasti miettiä onko muuta tarjolla. Kun tuli ne vaiheet, jolloin jalkoja levitellään ja taivutellaan niin että haarukka on aivan auki, oli neidon katse aina seinillä... No, hyvä hieronta sentään, ajattelin mä. Aika kului, ole hyvä sanoi tyttö. Kiitos, oikein hyvä hieronta vastasin ja nousin. Saako olla jotain muuta, kysyi hän lopulta.... Thaikku on kuitenkin aina thaikku. Otin suikkarin kumilla, pyysin tytyä riisumaan paitansa, johon hän suostui, marmattaen toki ettei niissä ole mitään erikoista, siis tisseissään. Minusta ne olivat ihanat, isot nännipihat, tummat, isot nännit. Kiva niitä oli venytellä. Suikkari oli oikein mehevä, ja kun tyttö vielä nipisteli minua nänneistä oli homma valmis. Liemet huppuun, tyttö siivosi paikat ja minä puin vaatteeni päälle. Parhaita thaikkuja toistaiseksi, vain se kiusoittelu jäi puuttumaan. Menenkö toiste? En hämmästyisi. Keli? Saatanallinen ukonilma, ei ollut ihan päällä kun menin, oli jo ohi kun kävelin autolleni.