Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Haiseva ja likainen pillu  (Luettu 7104 kertaa)

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Haiseva ja likainen pillu
« : Elokuu 20, 2022, 15:43:28 »
Hei! Löytyisikö pääkaupunkiseudulta naista, jonka pesemätöntä pillua pääsisi nuolemaan. Yksi nuori nainen ilmoitteli maankuulusta pesemättömästä pillustaan, mutta hän ei vastannut viesteihin.

Poissa johan molli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #1 : Elokuu 20, 2022, 22:07:20 »
Missä tämä neito ilmoitteli? Itseäkin kiinnostaisi pesemätön tussu.  :inlove:

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #2 : Elokuu 20, 2022, 22:31:40 »
En nyt ala nimiä tai kapakoita mainitsemaan, mutta jos povarissa sattuu olemaan kartsa ...n punaista L&M:ää, niin askilla jo saa moista Kallion tai Kontulan suunnalta.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #3 : Elokuu 21, 2022, 09:44:55 »
Vois ny kuvitella, että tääkin on ihan neuvoteltavissa jonkun ptn kanssa...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #4 : Elokuu 21, 2022, 21:52:00 »
Naapurisivustolla.

Poissa Mps

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #5 : Syyskuu 25, 2022, 11:26:41 »
Hei! Täällä myös kiinnostaisi vienon hikisen pissaisen pimpin tuoksuttelu. Kuka tarjoaisi tällaista palvelua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #6 : Syyskuu 25, 2022, 11:34:08 »
Kaikki toivo miesten suhteen on kadonnut. Tervetuloa silakkamarkkinat ja tulehtuneet vaginat.
Why so fragile?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #7 : Syyskuu 25, 2022, 14:54:34 »
Eiköhän niitä löydy kun lyö tarpeeksi rahaa tiskiin.🤔 Toki, ei silti kaikki tarjoa tuollaista palvelua vaikka oliskin isot massit tiedossa, mutta onnea toivottavasti löydät jonkun! 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #8 : Syyskuu 25, 2022, 15:07:12 »
Ylimääräistä tiskiin niin eiköhän joku tarjoa sulle hyvin kusessa ja hiessä haudutettua vaginaa.  🤮
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #9 : Lokakuu 07, 2022, 16:43:31 »
Mulla on neuvoteltavissa, tietysti etukäteismaksulla😏
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #10 : Lokakuu 07, 2022, 20:28:21 »
^
Mitenkäs sitten jos tavara ei asiakkaan mielestä haisekaan tarpeeksi?

"Parhaani yritin - ei hyvitystä"


(Tämä ei kyllä ole lainkaan oma fetissini)
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #11 : Lokakuu 07, 2022, 20:59:25 »
On kyllä fantasiansa kaikilla. Yks haluaa haisevaa ja kusista pillua ja toinen haluaa paskantamista ja kusemista naamalle. No eipä siinä, mikäpä minä olen mitään sanomaan..

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #12 : Lokakuu 07, 2022, 21:05:38 »
Ei mulla muuta että hyi helvetti..
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #13 : Lokakuu 07, 2022, 21:10:28 »
Puhdas pillu, parempi mieli.
Saitin Bud Spencer

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #14 : Lokakuu 08, 2022, 18:12:39 »
Pesemätön pillu, eikä tässä olisi pieni myynti valtti, ainakin topikin perusteella. Ekstriiminä hiiva pillun nuoleminen.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #15 : Joulukuu 26, 2022, 14:12:16 »
Jos ei ole ilta- eikä aamupesulla käynyt, niin kyllähän se pilde ainakin omaan nenään tuoksahtaa. Tosin parisuhteissa oon saanut kuulla, että tuoksuu vaan ihanalle, vaikka olen yrittänyt vastustella nuolemishommia, mikäli en ole alapäätä edellispäivän jälkeen pessyt.

Että mikäli sellainen illan ja yön yli hautunut pilde kelpaa, niin mikäpä siinä. Extraahan siitä toki tulee ja tapaaminen on siinä tapauksessa viimeistään aamupäivä-aikaan. Voihan siihen jotkut hikitreenit vielä vetäistä sitä ennen.

Joskus oli pyyntö, että asiakas saisi haistella ja nuolla likaista persreikää. No, en sitten pessyt pyllyä edellis-iltana, enkä tapaamispäivän aamuna, mutta ei ihan täysin täyttänyt odotuksia, olisi kuulemma saanut olla likaisempi ja haista enemmän. En kyllä mihinkään paska-perse-hommiin kykene, enkä nyt ton likaisempaa pyllyä pystynyt tarjoamaan. Alkaa itseäkin etoa muuten.

Toki, jos oon sellaset 3 viikkoa viettänyt metsässä eräolosuhteissa, joissa peseytymään pääsee järvessä tai kylmässä purossa, tai mikäli oikein luksusta on; telttasaunassa (ja sen jälkeen kylmällä vedellä), voi olla että hajut saattavat olla melkoiset, vaikka niissäkin olosuhteissa kyllä etenkin intiimi- ja käsihygieniasta pyrin huolta pitämään niin hyvin kuin suinkin. Niin... Silloin saattaa olla melko tujakat tuoksut saatavilla. Bonuksena tulevat kyllä sitten myös savun tuoksuiset hiukset ja kestolika jalkapohjissa & kynsien alla, joka irtoaa vasta muutamien kylpemisten ja harjalla hinkkausten jälkeen. 🤣🤣🤣
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #16 : Joulukuu 26, 2022, 14:23:59 »
Jos ei ole ilta- eikä aamupesulla käynyt, niin kyllähän se pilde ainakin omaan nenään tuoksahtaa. Tosin parisuhteissa oon saanut kuulla, että tuoksuu vaan ihanalle, vaikka olen yrittänyt vastustella nuolemishommia, mikäli en ole alapäätä edellispäivän jälkeen pessyt.

Että mikäli sellainen illan ja yön yli hautunut pilde kelpaa, niin mikäpä siinä. Extraahan siitä toki tulee ja tapaaminen on siinä tapauksessa viimeistään aamupäivä-aikaan. Voihan siihen jotkut hikitreenit vielä vetäistä sitä ennen.

Joskus oli pyyntö, että asiakas saisi haistella ja nuolla likaista persreikää. No, en sitten pessyt pyllyä edellis-iltana, enkä tapaamispäivän aamuna, mutta ei ihan täysin täyttänyt odotuksia, olisi kuulemma saanut olla likaisempi ja haista enemmän. En kyllä mihinkään paska-perse-hommiin kykene, enkä nyt ton likaisempaa pyllyä pystynyt tarjoamaan. Alkaa itseäkin etoa muuten.

Toki, jos oon sellaset 3 viikkoa viettänyt metsässä eräolosuhteissa, joissa peseytymään pääsee järvessä tai kylmässä purossa, tai mikäli oikein luksusta on; telttasaunassa (ja sen jälkeen kylmällä vedellä), voi olla että hajut saattavat olla melkoiset, vaikka niissäkin olosuhteissa kyllä etenkin intiimi- ja käsihygieniasta pyrin huolta pitämään niin hyvin kuin suinkin. Niin... Silloin saattaa olla melko tujakat tuoksut saatavilla. Bonuksena tulevat kyllä sitten myös savun tuoksuiset hiukset ja kestolika jalkapohjissa & kynsien alla, joka irtoaa vasta muutamien kylpemisten ja harjalla hinkkausten jälkeen. 🤣🤣🤣

Ja kun tässä taas muutenkin vetäisin hommat ihan aiheen viereen, on noita pieremishommia myös kyselty joskus. Että istuisin naaman päälle ja piereskelisin.

Aikanaan, kun tein joitain fetissivideoita yhdelle sivustolle, olivat pieruvideot kyllä suosittuja, muutaman niitä tein. Mutta itselle se on kyllä sellainen asia, joka syö mun naisellista viehätysvoimaa.

Toisekseen, oon noille kyselijöille vastannut, etten valitettavasti tee noita pieruhommia.

Koska ensinnäkin se naisellinen viehätysvoima ja toisekseen; mä en todellakaan ala syödä jotain yhtä sessiota varten asioita, jotka saavat mut pieremään. Olen oikein iloinen että olen löytänyt omalle suolistolleni sopivan ruokavalion, josta ei muodostu pahemmin kaasuja.

Ei todellakaan huvita joidenkin hikisten setelien takia olla paria päivää vatsa turvoksissa ja kipeänä.

Joo, saahan sinne pyllyyn ilmaa pumpattua vaikka ilmapallopumpulla. Mutta jokainen, joka on käynyt suolitähystyksessä, tietää, ettei ole muuten mikään hyvä fiilis kun perse pumpataan täyteen ilmaa. 😵 Itse en ainakaan digannut. Oli maha niin saatanan kipeä sen jälkeen. Saattaahan joku tykätä siitäkin. Olihan se eräskin kiinalainen mieshenkilö tossa taannoin tunkenut elävän ankeriaan suoleensa, kun oli omatoimisesti yrittänyt hoitaa ummetusta. 🤮

Sori, jos vein viimeisetkin halut kommenteillani.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #17 : Joulukuu 26, 2022, 14:55:24 »
^ Osuit todellakin naulan kantaan. Pierut vievät viehätystä ihan sukupuolesta riippumatta.
Why so fragile?

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #18 : Joulukuu 26, 2022, 15:30:29 »
Joskus naapurisivustolla joku tytteli ilmoitteli tarjoavansa isoa haisevaa pillua ja etsi juuri miehiä, jotka haluaa sellaisen naamalleen. Ilmoitti olevansa myös huomattavan pitkä, yli 190cm ja kuvassakin esiintyi oikein mahtava isoahterinen blondi.

Minua lähinnä se hänen pituus ilmoituksessaan kiinnosti ja otin s-postilla yhteyttä. Sain hyvin hämmentyneen vastauksen viestiini, joten päättelin, että ko. henkilö ei taida olla ilmoituksen tekijä…

Näille haisuleillehan taitaa olla joku oma termi.. Oliko se slop? Ei ole kauaakaan, kun oli joku lööppi tähän fetissiin liittyen, että jotkut tosissaan hakee sellaista haisevaa, piereskelevää, epähygieenistä seuralaista. Tähän usein liittyi myös se feeder-touhu.

Itselleni pahat/vastenmieliset hajut ovat aika vahva turn off tilanteessa kuin tilanteessa.

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Haiseva ja likainen pillu
« Vastaus #19 : Joulukuu 26, 2022, 16:03:02 »
Halunsa on tuossakin,hyi kele! Mutta kuka siitä riemastuu neuvon ajelemaan Siilinjärvelle,sieltä sitä on tarjolla,haisee tosi imelälle pestynäkin,paljaallakin tarjoillaan himokkaille.
Eikä tarvitse rahoitusta.  YV:llä tarkemmin!
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.