Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?  (Luettu 5357 kertaa)

Poissa Globux

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Kuinka monta orgasmia päivässä pystyt kokemaan, ilman että siitä aiheutuu minkäänlaisia haittoja?

Montako orgasmia päivässä olisi liikaa kehon sietokyvylle, siten että se aiheuttaa jotain haittaa jonka voit huomata: seksi ei tunnu enää virheettömän ihanalta, vaan hieman väsähtäneeltä, tai sukuelimissä on kipua, tms.

Joskus harvoin yhtenä päivänä on luultavasti mahdollista kokea tavallista useampia orgasmia, ilman että siitä aiheutuu epämukavaa tunnetta tai nautinnon alenemista seksin tai orgasmin aikana, tai seksin jälkeen.

Monena päivänä peräkkäin voi ehkä herkemmin tulla vastaan joku raja, joka on liikaa keholle, jos muodostuu ylirasitusta joihinkin erogeenisiin ruumiinosiin.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Viisi, jos toteutus on owo+cim. Kolme jos pannaan kumilla a- ja/tai b-rappuun.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Kolme lienee ollut maksimi ikinä, keinoista riippumatta.

Poissa Timppa

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Parikymmentä vuotta sitten pantiin kuin kani. Eräällä laivareissulla kiksautin yhdeksän kertaa vuorokauden aikana. Nyt pari-kolme hekumanhuippua samassa ajassa on aivan ehdoton maksimi.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Yksi on ihan ok ja kaikki sen päälle voi johtaa aivoinfraktiin.

Sitten jää runkkaus tauolle vähäksi aikaa.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
2-3, muute alkaa maistuu puulta jos jatkuvasti hekumoi

Poissa kesamies40

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #6 : Syyskuu 03, 2022, 19:58:39 »
Minäkin olin aika varma, että 4 kertaa vuorokaudessa on maksimi, mihin pystyy. Mutta vaikka oon nyt jo keski-ikäinen mies, viime kesänä tämä tuli todistettua ihan vääräksi.

Tapasin naisen, joka halusi koko ajan ja osasi lähestyä niin, että sai minutkin aina heräämään, vaikka ei edes huvittanut  ;D  Menin sitten 4 päivän lomareissulle hänen luokseen ja parin ensimmäisen vuorokauden aikana taisi olla 15 kertaa seksiä. Sitten lopetettiin laskeminen, mutta aika samalla tahdilla meni seuraavatkin päivät.

Kieltämättä tuo tahti alkoi jo ahdistaa, mutta tuolla reissulla opin myös sen, että ei miehen tarvitse todellakaan joka kerta saada. Panemisen voi lopettaa, kun nainen on tyytyväinen. Sen kun oivalsin, niin helpottui huomattavasti.

Mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että semmoinen 2-3 kertaa vuorokauteen on aika sopiva, jos näkee harvemmin. Jos ihan yhdessä asuisi, niin tuskinpa ihan joka päiväkään, joskus voi vaan halailla. Ja hyvin pitkälti vaikuttaa kyllä nainenkin, joidenkin kanssa riittää yksikin kerta, eikä se tunnu edes liian vähältä.

Poissa Jannejakaja

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #7 : Lokakuu 07, 2022, 07:58:33 »
Eilen 3 laukeamista 1.5h sisään. Ja päivän aikana 9 on suht normaali

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #8 : Lokakuu 07, 2022, 08:43:15 »
Sopiva määrä, eri tilanteissa eri määriä. Sopivan kumppanin kanssa on tullut harrastettu seksiä 2-3 krt päivän aikana.  Mutta ei se määrö vaan se laatu....
"Seksiä voi harrastaa mutta rakastelusta nauttii..."   :)

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #9 : Lokakuu 09, 2022, 14:06:58 »
Sopivaa määrää ei ole mun mielestä, se on niin tilanteesta, tyypistä  ja kemioista kiinni :) kuinka hyvin hoitaa hommat ja antaa mun viedä kans ;)
Ite pystyn saamaan useita orgasmeja session aikana jos seksi on monipuolista ja saan tehdä myös mun lempiasennossa.

Poissa Rabbit88

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #10 : Marraskuu 09, 2022, 13:19:48 »
Itsellä viisi on maksimi.

Itseä mietitytti omat rajat nuorena sällinä, joten perehdyin asiaan koko päiväksi. Laadin aikataulun itselleni koko päiväksi ajoittaen runkkaamisen joka kolmen tunnin välein. Ensimmäisen kerran tulin klo 9 aamusta ja viimeisen kerran klo 21.

Samalla sain oppia, että ensimmäiset kolme kertaa tuntuvat hyvältä. Neljännen ja viidennen kohdalla alkoi jo maistua puulta koko homma. Nautinnon taso oli melko vähäistä siinä kohtaa.

Tein saman testin itselleni vuosia myöhemmin (olin varmaan melkein kolmenkymmenen) ja totesin, että samaan tulokseen päädyttiin kun silloin nuorempana, 8)

Poissa PapaBuljo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #11 : Marraskuu 10, 2022, 11:39:42 »
päivärajana on 12 itsellä, tai ainakin oli, n. vajaa 10 vuotta sitten kun silloisen kumppanin kanssa tuli päivä peuhattua pedissä, mutta nykyään laatu korvaa määrän ja lujaa, taitaapi olla 3-5krt se hyvä per päivä kun iskee se.. himotus päivä

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #12 : Elokuu 06, 2023, 12:21:34 »
En oo saanut varmaan kun max 3 vuorokaudessa, mutta jos joku haluaa haasteen ja yrittää rikkoa enmätyksen niin hakijoita otetaan vastaan  :headbang:
Keikat kalenterissa !
YLIVIESKASSA Torstaina 28.3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #13 : Elokuu 06, 2023, 12:30:32 »
Nuorena kollina oli niitä päiviä, jolloin tulemiset huiteli max kympin pinnassa ja nyt mennään ehkä puolet tuosta. Darra ja kesämekot ovat aika kova kombo. :behind:

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #14 : Elokuu 06, 2023, 12:30:47 »
Kyllä Satisfyer Pro kakkosella voi ottaa vaikka kymmenen orkkua peräkkäin putkeen.
Mutta onko se mielekästä? Kyllä siinä kaikki mehut lähtee irti enkä tee sitä koskaan asiakkaan kanssa.. Menee siis siviiliyksinäisyyden puolelle moiset huiputtelut.
Asiakkaiden kanssa mieluummin kielihommia hoidellaan. :) Vaihtelua mullekin.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa pekka peitsi

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #15 : Elokuu 20, 2023, 18:57:38 »
Sopivaa määrää ei ole mun mielestä, se on niin tilanteesta, tyypistä  ja kemioista kiinni :) kuinka hyvin hoitaa hommat ja antaa mun viedä kans ;)
Ite pystyn saamaan useita orgasmeja session aikana jos seksi on monipuolista ja saan tehdä myös mun lempiasennossa.

tämä on nimenomaan tuosta kiinni.
kemiat merkitsee.
ystäväpariskunnan kanssa oltiin useamman tunnin leikkimässä. itse lopetin laskemasta 4 kohdalla. naiset tosin huomattavasti enemmän. harmillisesti tosin kaveri ei tullut kertaakaan ja jäi itseäni harmittamaan et mikä siinä oli vikana

Poissa Kusanov

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #16 : Elokuu 25, 2023, 17:14:28 »
Erikoinen juttu käynyt tässä ikääntyessä (40+), painitittiin vaimon kanssa pikku humalassa ja orgasmia tuli sarjana. Yleensä siis seksi alkoholin alaisena on molemmille nou nou. Mitään erikoisempaa siinä ei ollut, mutta laukeamisia tuli varmaan 5 tunnin aikana ja homma vaan jatkui, olen aina ollut melko aktiivinen seksin suhteen ja tyydyttymisiä on yleisesti noin +10 viikon aikana, mutta toi hieman ihmetytti. :inlove:
En mä tämän takia nyt rupea enempää juomaan, mut tarvii toi toistamiseen testata ja varmistaa etten nähnyt unta. :boozing: :blowjob:
Toinen iän mukana tullut juttu on orgasmipäänsäryt, lähinnä jos panetus mennyt överiksi niin melkein pelottaa laueta, ei ilmene itsetyydytyksessä mutta jos kiihottuu kunnolla niin tulee siinä yhteydessä, pitäiskö tästä käydä jollekkin sairaanhoitajalle marisemassa?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #17 : Elokuu 25, 2023, 18:54:40 »
Ei ole vielä tullut sellaista rajaa vastaan. Itsellä siis.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 335
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #18 : Elokuu 25, 2023, 21:02:43 »
Kerta päivään riittää.

Välillä pidän tarkoituksella taukoa.
Tauon jälkeen vakkari on hoitanut mut kahdesti peräkkäin owo/cim-setillä, mut vähän spesiaalimpaa meininkiä tollanen.
Harvemmin oma aika riittää moiseen, koska multa ei ihan minuuteissa tollanen onnistu.

Jos joka toinen päivä orgasmoi, se on aika passeli. Tuntuu sit ne huiput muutenkin paremmilta eikä pakotetuilta.

Ja ottanut sen siltäkin kantilta, että muutakin sisältöä pitää elämässä olla kuin pimpat ja perseet.
Vaikka noihan ne mielessä aina kuitenkin on.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka monta orgasmia päivässä on OK? Kuinka monta olisi liikaa?
« Vastaus #19 : Elokuu 25, 2023, 21:23:31 »
Toinen iän mukana tullut juttu on orgasmipäänsäryt, lähinnä jos panetus mennyt överiksi niin melkein pelottaa laueta, ei ilmene itsetyydytyksessä mutta jos kiihottuu kunnolla niin tulee siinä yhteydessä, pitäiskö tästä käydä jollekkin sairaanhoitajalle marisemassa?

Mulle tulee myös näitä, mutta ovat lähinnä sitä, että olen siinä kouristuksissani mennyt linkkuun ja satuttanut niskan tms. ;D