Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Biletys

<< < (4/6) > >>

Venla:
Tarjan tapaamisen jälkeen tuliskin ihan erilainen palveluvalikoima...  :whipping:

Vieras0395:
Taajalla on r-vika kuin minullakin. Sitä paitsi kestää varmaan kauemmin juoda Kallion kasvatti pöydän alle kun Sanna. Ettei lopu ilta alkuunsa. Taajan valitsin, kun ehkä ennemmin Kallion pubi kun joku hitsin vitsin VIP-ravintola, missä voi törmätä silareihin, irtoripsin ja tekotukkiin.

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 19, 2022, 21:18:43 ---Tarjan kanssa ehdottomasti. Sanna vaikuttaa sellaiselta pissistytöltä jonka pää ei kestä kirkkaita ja sammuu jo ensimmäisenä iltana.

Tarja jaksaa helposti vetää vodkaa viikon. Ja mikäs sen hauskempaa kuin kuulla Tarjan sanovan jurrissa - perkele

--- Lainaus päättyy ---

Nussisitko Tarja Halosta? Itse sanoisin ei, mutta toisaalta harva pääsee presidenttiä oanemaan

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Elokuu 18, 2022, 20:04:33 ---^bilettäisikö itse mielummin Putinin vai Lavrovin kanssa?  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Nii.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Elokuu 19, 2022, 23:44:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 19, 2022, 21:18:43 ---Tarjan kanssa ehdottomasti. Sanna vaikuttaa sellaiselta pissistytöltä jonka pää ei kestä kirkkaita ja sammuu jo ensimmäisenä iltana.

Tarja jaksaa helposti vetää vodkaa viikon. Ja mikäs sen hauskempaa kuin kuulla Tarjan sanovan jurrissa - perkele

--- Lainaus päättyy ---

Nussisitko Tarja Halosta? Itse sanoisin ei, mutta toisaalta harva pääsee presidenttiä oanemaan

--- Lainaus päättyy ---
Puhuttiin bilettämisestä. Tollo hei, itse avasit ketjun.

Olisit avannut ketjun - kumpaa nussit

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta