Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko teillä tällaisia aamuja?  (Luettu 2540 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Onko teillä tällaisia aamuja?
« : Elokuu 13, 2021, 07:27:59 »
Nyrkkeilin maailmanmestaruudesta ja kyseessä oli 11 erä. Olin hävinnyt jokaisen erän selvästi. Vastustajan kädet laskeutuu liian alas ja isken kaveria kohokoukulla leukkaan. Alan juhlimaan ja katson kulmaukseeni. Mun valmentajana on Letsmenoks! Se konttaa sieltä narujen alta kehään ja hoilaa " vaaaaan, miksi surisin " Letsmenoks on sairaan lihaksikas, sillä on jäätävä mätisäkki ja pari numeroa liian pieni pipo.

Herään. Armoton kusihätä! Niin armoton että  muutama kusitippa valuu reittä pitkin. Selkäkipujen takia nukun lattialla ohuella patjalla. Perkele, tarraan kyrvästäni kiinni, tukkiakseni vuodon ja hyppään kuin nuori leijona (kampean itseäni ylös kuin jäykkä rautakanki) pystyyn ja päättäväisin askelin lähden vessaa kohti.

Kompastun sohvanjalkaan, kaadun mahalteni lattialle ja kuset tirskahtaa alleni. Kampean itseäni taas pystyyn ja huudan "vitun, vitun vittu"

Otan askeleen ja liukastun omaan kusilammikkooni.

Eletty elämä vilahtaa silmissäni ja tulen selälteni omiin eritteisiin. Rupean nauramaan vedet silmissäni ja hoilaan "vaan miksi surisin, jollakin menee vielä huonommin"
Why so fragile?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko teillä tällaisia aamuja?
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2021, 08:09:29 »
Viinaa vaan. Kyllä se siitä.  :)

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko teillä tällaisia aamuja?
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2021, 10:17:44 »
Lopputuloksesta selvästi näkee ettei ainakaan henkinen valmennus ole mennyt hukkaan hei :weightlifting: Tai no, mä mittään oo valmentanut, laulaja mä vain oon. Unesta muuten selvästi huokuu että kisat siintää äijällä silmissä ja sielussa. Pidä kiinni tuosta lopun voittajafiiliksestä ja sorry kun herätin...

Mutta juu, iski kuka tai mikä tahansa, aina noustaan ottamaan seuraava erä iskuja...

Ai niin, ei ole ollut tuollaisia aamuja. Paitsi kusihätään herääminen ja rautakanki fiilis. Ikää se 55 niin eipä tuo muukaan mahdotonta kohta ole. (Ja mikä helvetin mätisäkki?)
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Why so fragile?

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko teillä tällaisia aamuja?
« Vastaus #4 : Elokuu 17, 2021, 21:37:33 »
Teillä  pitäis olla sellaiset helevetin lyhyet paidat jotka loppuu juuri rintalihaksien alapuolelle, kuten Rockylla ja Apollolla Rocky 3:ssa kun treenaatte yhdessä

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko teillä tällaisia aamuja?
« Vastaus #5 : Syyskuu 19, 2023, 10:00:56 »
Ei oo kyllä tuommosta aamua vielä ollut vaikka jotkut aamut on kyllä ollut melko aamusia. Omaan kusilätäkköön liukastuminen täytyy kyllä vielä kokea joskus