Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Laura Vantaa, Aviapolisin lähellä

<< < (2/4) > >>

0tt0:
Miten joku voi tulla vartissa kaks kertaa?
Tuon taidon minäkin haluaisin oppia

Vieras0362:
Pitää olla vaan helvetin kova panomies!

Stondis:
Mä en kyllä tajuu et miksi otat 45min ajan jos pystyt tulemaan 2x15min sisällä?
Ja sitten 30 minsaa höpöttelyä jonkun hupakon kanssa mikä ei välttämättä edes puhu kunnolla lontoota.
No, jokainen tyylillään.

Turuntyttö:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Elokuu 16, 2022, 05:31:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Buzzard - Elokuu 15, 2022, 23:10:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Elokuu 15, 2022, 21:36:16 ---Ilmoituksessa 45 min kohdalla kerrotaan aivan selvästi, että laukeamiset 2, joten sovitusta on pidetty kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Siinä lukee myös aivan selkeästi 45 minuuttia, joten sovitusta ei ole pidetty kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Jos ehdoisssa on, että 45 minuuttia sisältää kaksi laukeamista, niin se sisältää vain kaksi laukeamista. Aika typerää käydä paikan päällä vonkaamaan jotain muuta kuin, mitä ilmoituksessa on selvästi kerrottu..en yhtään ihmettele, että hupakko halusi päässä sinusta nopeasti eroon uhkaavaksi mudostuvan tilanteen takia. Laura tuskin etukäteen tiesi, että päästelet menemään kahdesti vartissa.

--- Lainaus päättyy ---
Mulle tää on ollut aina vähän sellanen ”epäselvä” asia, ns. harmaalla alueella. Toisaalta siinä luvataan että aikaa on sen 45min, ja toisaalta se aika on rajoitettu kahteen laukeamiseen…? Itse henk.koht jos mulla olisi laukeamisrajoituksia, niin kyllä mä silti tietysti antaisin asiakkaan olla sen 45min. 🤔 Onhan mulla käynyt asiakkaita jotka on saattanut tulla jo nopeastikkin mutta en mä ketään sen jälkeen pois hoputa. Olen luvannut sen ajan niin sen lopun ajan saa käyttää vaikka sitten siihen höpöttelyyn tai vaikka hiljaa makoiluun jos tykkää. 😊

Vieras0324:
 Niin tässähän on turha porata kun ehdot täyttyy. Samaa kastia on tyypit joiden täytyy lähtökohtaisesti saada alennusta koska olen niin hyvä että hupsukin nauttii. Mitä näiden päässä liikkuu?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta