Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Montako kertaa kuussa: a) harrastat seksiä kumppanisi kanssa, b) masturboit?  (Luettu 7550 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
a) 12-20
b) 2-6 (yksin)

En tykkää enää niin kovin paljoa yksin runkkailusta. Ellei ole joku ihan pakottava tarve. Kun siitä jää vähän sellanen plääh-olo mulle nykyään. Mutta jos siinä on joku seuralainen messissä, on tilanne toki eri. Eli kyllä mä enemmän runkkailen kuin pari kertaa kuukaudessa, mutta harvakseltaan ihan yksinäni.

Menkat ei täällä onneksi ole este touhuille. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
a) 12-20
b) 2-6 (yksin)

En tykkää enää niin kovin paljoa yksin runkkailusta. Ellei ole joku ihan pakottava tarve. Kun siitä jää vähän sellanen plääh-olo mulle nykyään. Mutta jos siinä on joku seuralainen messissä, on tilanne toki eri. Eli kyllä mä enemmän runkkailen kuin pari kertaa kuukaudessa, mutta harvakseltaan ihan yksinäni.

Menkat ei täällä onneksi ole este touhuille. ❤️
Onko ne jo menneiden talvien lumia,ja jos miksi?

Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
a) 12-20
b) 2-6 (yksin)

En tykkää enää niin kovin paljoa yksin runkkailusta. Ellei ole joku ihan pakottava tarve. Kun siitä jää vähän sellanen plääh-olo mulle nykyään. Mutta jos siinä on joku seuralainen messissä, on tilanne toki eri. Eli kyllä mä enemmän runkkailen kuin pari kertaa kuukaudessa, mutta harvakseltaan ihan yksinäni.

Menkat ei täällä onneksi ole este touhuille. ❤️
Onko ne jo menneiden talvien lumia,ja jos miksi?

Mitkä niin? Menkat? Eivät toki! Olen toistaiseksi vielä varsin hedelmällisessä iässä oleva nainen. Kuukautiset eivät vain ole itselleni, eivätkä myöskään kumppanilleni, mikään este seksin harrastamiselle. 😌
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Samsonite666

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
a) 12v liitto, voi mennä vuosikin ettei seksiä, useasti kuukausia. Ja toisinaan jonkinlainen jakso että hupipäiviä montakin kertaa kuussa monen tunnin maratoneja. Tyttöystävä ollut lisäksi vuoden ajan, tavataan 2vk-kk välein, 2-3 päivän tapaamisia, seksiä melkein puolet ajasta. Ikä tekee tosin sen, että 2. päivän jälkeen ei enää ole oikein nesteitä. Mutta kalu pelaa ja tykkään kun tyttöystävä tykkää.

b) Olen seksiaddikti, ja ennen tuli vedettyä lapaan useasti päivässä. Kyllästyin jokapäiväisyyteen, kai sitä haluaa ihmiskosketusta ja aloin turskailemaan 1-2kertaa kuussa. Sittemmin omat harrasteet väheni. Ollut muutamia tyttöystäviä tuossa sivussa myös. Näiden aikana tuli vielä harrastettua omaa kivaa. Nykyisen tyttöystävän kanssa oli hassu juttu. Tavattiin työn merkeissä, ja jotenkin se juttu säkenöi ja omat kivat jäi vain sivuun. Keskustellessamme, molemmat tajusi säkenöinnin ja siitä muodostui suhde, molemmat olemme aviossa tahoillamme. Seksi hänen kanssaan huikeaa, paremmasta ei väliä (vaimon kanssa huikeaa myös). Kuitenkaan tyttöystävän jälkeen en ole pitänyt omaa kivaa. Ja omasta kivasta, että se on kuitenkin ollut kivaa sekin. Hyvä öljy, virikkeet tai muisto ja voittaa huonon yhdynnän.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
a) Vähintään 20 kertaa kaksin puolison kanssa + yhteiset pokat
b) Ei jaksa kun rouva ajaa kuiviin

Nämä arvot normaalioloissa - nythän on tää poikkeustilanne vielä päällä joka vähän harventaa frekvenssiä.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
A. Lähes päivittäin
B. Viikoittain
Nokialla

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
A. 0  tasan nolla
B. 10-20 krt  äskettäin täytin 55v kai ikä tekee tehtävänsä 10v sitten se olisi ollut minimi 30 krt

+ kun dokasin niin sit  krapulassa kokopäivä " 10krt " eli varmaan parhaimmillaan 100krt kk.
kysyvälle vastataan

Poissa NeitiRubens

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • **** Nauttii muiden arvostusta
A) Mikä lasketaan kerraksi? Viimeksi kun mulla on ollut edes jonkinlaiseksi kumppaniksi laskettava henkilö (hyvin osa aikainen kylläkin) niin rakastelu alkoi kun hän tuli luokseni ja loppui kun lähti 2-5 päivän jälkeen. Yleensä vasta 5 päivän jälkeen oli täysin tyydytetty olo, noin viikoksi :D Toki välillä nukuttiin ja syötiin yms. mutta muu aika oli rakastelua muodossa tai toisessa. Jos saa mahtavaa seksiä, niin eihän sitä malta lopettaa, se on parasta mitä ihminen voi maapallolla tehdä.
Nuorena flikkana kun olin avoliitossa, niin 2 päivää ilman seksiä oli ihan liian pitkä aika. Onneksi oli avoliitto ja taattu seksielämä  :inlove:

Vuosikymmenet ja runsaat kokemukset ei ole sammuttaneet tämän mamman haluja sitten millään. Ennemminkin koko ajan oppinut uutta, sekä itsestään että miehistä. Toki ollut haluttomiakin aikoja elämän varrella.

B) Riippuu elämäntilanteesta. Jos täysin sinkkuna, ilman vakituista seksikumppania, niin useimmiten 3-7krt viikossa, laskupää ei riitä laskee kuukauden saldoo  ;D Runkatessa riittää noin päiväksi yks kunnon orkku, mut sit alkaa taas haluttaa.
Onneksi Satisfyer tuli markkinoille vuosia sitten. Enpä ollut sitä ennen sellaista lelua tavannut, jota käyttäessä oon ajatellut, että mihin sitä miestä ees tarvii :D Ja sit on kiva ottaa montaki lelua joskus mukaan ja arpoa minkä kanssa haluu grande finalen.
Monen vuoden testailun ja ahkeran käytön jälkeen kylläkin  alkanut tuntua, että kai sitä välillä vois miestäkin maistaa, vaikka vaan pikku välipalaks :D Kun tunnetusti miehet tyytyy useimmiten niin vähään. Mitä oon ihmetelly kyl ihan nuoresta pitäen. Ei ole helppoa löytää ihmistä, joka viihtyy yhtä kauan hyvän rakastelun parissa kuin minä ja vielä haluaisi samoja asioita.   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2023, 15:03:15 kirjoittanut NeitiRubens »
Aikuinen nainen rehevään makuun Helsingissä
Virtuaalisesti Fanslyssä noin 600 kuvaa ja yli 180 videoo kiimasta matskuu

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Itse olen paljon poissa kotoa niin (a) vaihtelee paljon. Jos olisin kuukauden putkeen paikalla, niin lukumäärä olisi todennäköisesti 4-8.

Niin kuin joku toinenkin totesi, (b) korreloi myös minulla stressitason, ja myös väsymyksen kanssa. Keskiarvo lienee kerran päivässä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kun olet (tai viimeksi olit) vakituisessa parisuhteessa, montako kertaa 4 viikon aikana:

a) harrastat seksiä kumppanisi kanssa

b) masturboit

Yleensä seksin määrää kysytään kertoina viikossa, mutta kuukautisten mahdollisesti aiheuttaman tauon takia pidän parempana laskea kertoja kuukaudessa. Silloin oikea vastaus on 3 viikon määrä seksiä ja 4 viikon määrä masturbointia, jos kuukautiset aiheuttavat tauon seksielämään, mutta ei masturbointiin. Ja niin edelleen. Riippuen siitä onko kuukautisia, ja aiheuttaako se tauon seksielämään ja/tai masturbointiin.

Menkat mainittu!
Ja pääsen taas kerran vinkkaan softiksista/beppyistä - eli soft tamponeista jotka sopii hyvin menkkojen aikana seksin harrastamiseen jos haluaa pitää homman siistinä. Muuten jos veren näkeminen ei tee pahaa, niin alle vaan tummaa pyyhettä niin ei tartte miettiä miten veren saisi pois lakanoista tms.  :)
Toki jos hirveet menkkakivut niin sitten tietysti ei, ja jos vuoto tosi runsasta niin vaikuttaahan se tuntumaan.
Mutta muuten en ainakaan näin naisena näe mitään ongelmaa seksin harrastamisesta menkkojen aikana. Naista voi myös panettaa menkkojen (varsinkin loppuvaiheessa?) aikana ihan huolella, ainakin mua, ja ois vähän harmi jos perusoletus aina ois se että "nyt ei voida kun sulla on menkat".
Ei ne menkat tartu mieheen. ;D

a) ihan liian harvoin, ja se on mieheni valinta

b) todella usein, ja se on oma valintani
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Itse ajattelen, että menkojen aikana ei pitäisi harrastaa seksiä eikä muutakaan kanssakäymistä.
Poikkeuksia toki on, mutta tämä on yleinen näkemykseni naisista.
You and me, part-time lovers

Poissa Vesseli59

  • Jr. Member
  • Viestejä: 97
  • ** Piristää muiden päivää
Näin vanhempana herrasmiehenä voin todeta, että vähintään kerran viikossa olisi mukava saada sekstailla kumppanin tai "palveluntarjoajan" kanssa. Masturbointi jollakin tavalla on korvaavaa toimintaa, mutta siitä puuttuu se kosketus ja läheisyys, jota me kaikki tarvitsemme. Aika tylsä vastaus nuoremmille, mutta meikäläiselle realiteetti.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Ei asuta yhdessä kumppanin kanssa, joten pannaan sillon kun ollaan yhdessä, olisiko karkeasti siis 8-13 krt kuussa tällä hetkellä (seksiä keskimäärin kerran 24 tunnissa), masturboin aika harvoin, mutta joskus tuntuu siltä että haluaa tehdä niin, joten olisiko keskimäärin kerran kuussa. Menkat ei estä seksiä puolison kanssa, päinvastoin liukasteetkin kun valmiina niin on kuumaa menoa. Mun puolelta ei estä seksiä asiakkaidenkaan kanssa samasta syystä, mutta asiakkaita jotka haluaa tavata menkoista huolimatta, on aika vähän. On niitä, mutta vähäisesti
Keikat kalenterissa !
YLIVIESKASSA Torstaina 28.3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
1. Seksiä harrastamme käytännössä päivittäin, viime yön ja tämän aamun aikanakin kolme kertaa. Keskiarvo varmaan noin 30 kertaa kuussa.

2. Nykyisessä suhteessa ei juurikaan tarvetta tumputukseen, jos ollaan useampi päivä erossa työmatkan tms. takia niin sit silloin tällöin. Ehkä tyyliin kerran kuussa🙄.