Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liikuhihna palvelut  (Luettu 4446 kertaa)

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Liikuhihna palvelut
« Vastaus #20 : Elokuu 17, 2022, 22:45:22 »
Urheilulliset vanhat yooga miehet myös saattaa harrastaa liikuhihna ja heittä naista ulos aamulla. Nykyään miehet käy NLP psykologia ja gypnoosi kurssille, miten saa nopeasti paljon naisia sänkyyn ja heittaa ulos liikuhihnalla.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuhihna palvelut
« Vastaus #21 : Joulukuu 08, 2023, 11:39:45 »
Itse olen aiemminkin ottanut kantaa etten harrasta liukuhihaa. Tilanteesta riippuen miten pitkä väli asiakkaiden välissä, ottaa huomioon minun suihkussa käynnin, roskiksen tyhjentämisen, lakanan vaihdon; kotona välillä kissavessan siivoamisen. Jos pitää syödä tai ollut COF/COB, pidentää aikaa mikä pitää olla seuraavaan asiakkaaseen. Jos ollut pyllyleikkejä ja tullut kakkasotkua, pidentää aikaa. Pitääkö mennä kauppaan? Kaikki vaikuttaa. Lyhyimmillään ollut se 15min asiakkaiden välissä mutta hyvin harvoin. Yleensä 30-60min minimissään. Suihkun lattia saattaa useinkin olla märkä, koska olen itse käynyt suihkussa (tai kotona pesukone vuotaa käytettäessä)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Vieras1540

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuhihna palvelut
« Vastaus #22 : Helmikuu 03, 2024, 06:51:30 »
Tämä ketju otti silmään, sillä juuri liukuhihnapalvelu saa suuntaamaan katseensa toiseen naiseen, mikäli on ollut yritystä seurustella - kuten allekirjoittaneella. Liukuhihnalla olevat ja tulevat äijät, jotka ei muualta saa panee miettimään oikeaa osoitetta ja sielläkin joutuu karistelemaan ajatusten tuomat kauhut vahvalla väkiviinalla. Kuulun siihen porukkaan, joka ei ole koskaan huorissa olevinaan käynyt mutta muuten vaan on tullut kalliiksi joka kerta ja jostakin kumman syystä uskon lähes joka kerta kaiken kun minut on seksillä huumattu. Vastaus on rönsyilevä mutta asiani löytää ymmärtävä sieltä jostakin kuohunnan ja musteen välistä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2024, 06:53:43 kirjoittanut TJ808 »