Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Todella isotissistä naista PK-seudulta
Footsteri:
Minkälaiset kuppikoot on sitten todella isoja? Itse nykyisellään olen mieltänyt sellaiset naturellit H-kupista eteenpäin olevan todella isoja. Tietysti riippuu vähän naisen ruumiinrakenteesta ja painosta muutenkin. Jos nainen on runsaamman kokoinen, eli varsinkin jos on masua enemmän, niin silloin isokin kuppikoko voi näyttää ”normaalilta”.
Siviilissä olen saanut nauttia J/K-kupeilla varustetun naisen seurasta, jolla vartalon malli on sellainen, että tissit ovat hyvin erottuvat ja massiiviset. Tästä johtuen varmaan hupakkoreissuilla nykyään harvemmin on tissit saaneet minulta kovinkaan hämmästyneitä reaktioita.
Mielellään kyllä tapaisin jonkun oikein jättirintaisen, jos vaan täällä olisi nimenomaan isoja ja hyvin erottuvia (mielellään naturelli) tisuja tarjolla. ;)
antero pee:
Keskustelua tummaihoisesta ja todella isokannuisesta Annysta:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,7493.0.html
Kuten tuolla kirjotan, niin itse en menisi, mutta tyttö kannattaa ottaa harkintaan jos nimenomaan todella isoja (ja naturaaleja) tissejä metsästää.
FarmerTed:
Minä menisin ehdottomasti Annyn luokse. :) :behind:
FarmerTed:
--- Lainaus käyttäjältä: Balls - Elokuu 15, 2022, 11:52:57 ---Pamela milf naapurisivustolta.
Balls
--- Lainaus päättyy ---
Mikä juttu tää oli, että Pamela höpöttää liikaa ja outoja? Itse olen jo pitkään kuolannut Pammyn kuvien perään... Ei kai pieni höpötys haittaa mitään? :kiss:
Footsteri:
--- Lainaus käyttäjältä: FarmerTed - Syyskuu 17, 2022, 20:09:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Balls - Elokuu 15, 2022, 11:52:57 ---Pamela milf naapurisivustolta.
Balls
--- Lainaus päättyy ---
Mikä juttu tää oli, että Pamela höpöttää liikaa ja outoja? Itse olen jo pitkään kuolannut Pammyn kuvien perään... Ei kai pieni höpötys haittaa mitään? :kiss:
--- Lainaus päättyy ---
Pieni höpötys tuskin kovin monia haittaa, jos se tapahtuu sillä hetkellä, kun on asiallista muutenkin höpötellä.. mutta jos hölöttää koko tapaamisen ajan niitä näitä, niin se kyllä vie ainakin itseltäni fiiliksiä aika reippaasti. Jos se on sellaista vähän tuhmaa ja luontevasti tunnelmaan sopivaa seksikästä flirttiä tms., niin se on erittäin ok.
Itse en oo Pamelaa tavannut, mutta joskus Joensuussa tapasin erään höpöttäjän, joka kuulosti melko epävarmalta ja tuumaili koko ajan josko hän tekisi nyt näin tai näin, niin siinä tunnelma oli aika epäeroottinen. Jos kaksi ääripäätä pitäisi valita, niin mieluummin ottaisin sen hiljaisen kuin jatkuvan höpöttäjän.
Sellainen intensiivinen ja määrätietoinen katse ilman turhia höpötyksiä sytyttää ainakin meikäläisen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta