Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Todella isotissistä naista PK-seudulta  (Luettu 16422 kertaa)

Poissa Komeapoika93

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Todella isotissistä naista PK-seudulta
« : Elokuu 10, 2022, 20:02:49 »
Löytyisiköhän PK-seudulta hyvin isotissistä palveluntarjoajaa? Kaikki käy, niin kotimaiset kuin ulkomaalaisetkin, haave olisi päästä peuhaamaan jos löytyisi  :) Tänne vaan kertomaan jos joku tietää ja toki saa omia kokemuksia kertoa jos löytyy, ei toki pakko ole  :)

Poissa erkkipelimerkki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2022, 20:33:26 »
Täällä vähän vastaava keskustelu:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,337.0.html

Itse tapaamistani isorintaisista palveluntarjoajista voin suositella ainakin seuraavia naapurisaitilla ilmoittelevia: Candy92, Helena/Valtiatar/Söpö mimmi, Venla ja Ihana Mira/Ihanainen joka tosin enää keikkailee pk-seudulla satunnaisesti. Ei missään erityisessä järjestyksessä, ja varmasti muitakin hyviä löytyy. Ja mielelläni kuulen myös jos muilla on hyviä ehdotuksia :)

Poissa mechanicali

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #2 : Elokuu 10, 2022, 23:19:35 »
Mun suosikki oli LisaLollo. Mutta ei ole ilmoituksia näkynyt pitkään aikaa. Voi kun pääsisi taas joskus peuhaamaan 😃

Poissa viljopekka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2022, 23:47:39 »
Espoossa ilmoittelee nimimerkillä Helihauskaa 35 vuotias nainen.

Poissa Koira33

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #4 : Elokuu 11, 2022, 17:47:31 »
Löytyykö yhtään sellaista joka painaisi alle 100kg?

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #5 : Elokuu 11, 2022, 21:43:25 »
Täällä vähän vastaava keskustelu:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,337.0.html

Itse tapaamistani isorintaisista palveluntarjoajista voin suositella ainakin seuraavia naapurisaitilla ilmoittelevia: Candy92, Helena/Valtiatar/Söpö mimmi, Venla ja Ihana Mira/Ihanainen joka tosin enää keikkailee pk-seudulla satunnaisesti. Ei missään erityisessä järjestyksessä, ja varmasti muitakin hyviä löytyy. Ja mielelläni kuulen myös jos muilla on hyviä ehdotuksia :)

Kiitos   :kiss:
Xoxo - Candy 💋💌

Poissa Balls

  • Full Member
  • Viestejä: 124
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2022, 11:52:57 »
Pamela milf naapurisivustolta.

Balls

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #7 : Elokuu 16, 2022, 09:09:59 »
Naapurisivulta löytyy pocahontas!!

Poissa Vieras0381

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #8 : Elokuu 19, 2022, 14:19:13 »
Nellanoora naapurissa:)
Vahva suositus!

Poissa Vieras0381

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #9 : Syyskuu 14, 2022, 14:42:37 »
ST:stä Nellanoora Hki ja kaksikin löytyy yleensä Espoo/Kilo. Suositukset kaikista.
Löytyisiköhän PK-seudulta hyvin isotissistä palveluntarjoajaa? Kaikki käy, niin kotimaiset kuin ulkomaalaisetkin, haave olisi päästä peuhaamaan jos löytyisi  :) Tänne vaan kertomaan jos joku tietää ja toki saa omia kokemuksia kertoa jos löytyy, ei toki pakko ole  :)
[/quote]

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 235
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #10 : Syyskuu 15, 2022, 11:25:14 »
Minkälaiset kuppikoot on sitten todella isoja? Itse nykyisellään olen mieltänyt sellaiset naturellit H-kupista eteenpäin olevan todella isoja. Tietysti riippuu vähän naisen ruumiinrakenteesta ja painosta muutenkin. Jos nainen on runsaamman kokoinen, eli varsinkin jos on masua enemmän, niin silloin isokin kuppikoko voi näyttää ”normaalilta”.

Siviilissä olen saanut nauttia J/K-kupeilla varustetun naisen seurasta, jolla vartalon malli on sellainen, että tissit ovat hyvin erottuvat ja massiiviset. Tästä johtuen varmaan hupakkoreissuilla nykyään harvemmin on tissit saaneet minulta kovinkaan hämmästyneitä reaktioita.

Mielellään kyllä tapaisin jonkun oikein jättirintaisen, jos vaan täällä olisi nimenomaan isoja ja hyvin erottuvia (mielellään naturelli) tisuja tarjolla. ;)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #11 : Syyskuu 17, 2022, 19:09:58 »
Keskustelua tummaihoisesta ja todella isokannuisesta Annysta:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,7493.0.html

Kuten tuolla kirjotan, niin itse en menisi, mutta tyttö kannattaa ottaa harkintaan jos nimenomaan todella isoja (ja naturaaleja) tissejä metsästää.
You and me, part-time lovers

Poissa FarmerTed

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #12 : Syyskuu 17, 2022, 20:07:39 »
Minä menisin ehdottomasti Annyn luokse. :) :behind:

Poissa FarmerTed

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #13 : Syyskuu 17, 2022, 20:09:25 »
Pamela milf naapurisivustolta.

Balls

Mikä juttu tää oli, että Pamela höpöttää liikaa ja outoja? Itse olen jo pitkään kuolannut Pammyn kuvien perään... Ei kai pieni höpötys haittaa mitään?  :kiss:
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2022, 20:12:45 kirjoittanut FarmerTed »

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 235
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #14 : Syyskuu 18, 2022, 14:08:11 »
Pamela milf naapurisivustolta.

Balls

Mikä juttu tää oli, että Pamela höpöttää liikaa ja outoja? Itse olen jo pitkään kuolannut Pammyn kuvien perään... Ei kai pieni höpötys haittaa mitään?  :kiss:

Pieni höpötys tuskin kovin monia haittaa, jos se tapahtuu sillä hetkellä, kun on asiallista muutenkin höpötellä.. mutta jos hölöttää koko tapaamisen ajan niitä näitä, niin se kyllä vie ainakin itseltäni fiiliksiä aika reippaasti. Jos se on sellaista vähän tuhmaa ja luontevasti tunnelmaan sopivaa seksikästä flirttiä tms., niin se on erittäin ok.

Itse en oo Pamelaa tavannut, mutta joskus Joensuussa tapasin erään höpöttäjän, joka kuulosti melko epävarmalta ja tuumaili koko ajan josko hän tekisi nyt näin tai näin, niin siinä tunnelma oli aika epäeroottinen. Jos kaksi ääripäätä pitäisi valita, niin mieluummin ottaisin sen hiljaisen kuin jatkuvan höpöttäjän.
Sellainen intensiivinen ja määrätietoinen katse ilman turhia höpötyksiä sytyttää ainakin meikäläisen.

Poissa Villekoo

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #15 : Syyskuu 25, 2022, 21:29:28 »
Minä menisin ehdottomasti Annyn luokse. :) :behind:

Täält sama suositus! Megamunkit 😍🥵🔥

Poissa Mr6y

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #16 : Syyskuu 25, 2022, 21:46:06 »
Vahva suositus Mandy Mercedes. Timmi kroppa ja todella hyvin tehdyt H kuppiset. Tulee takaisin 10.10. ja osaa hommansa. :wanker:

Poissa Villekoo

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #17 : Syyskuu 27, 2022, 15:23:55 »
"Kaunis Mila" naapurisivustolla Vantaan hieronta-osiossa. Tissit J-kupin luokkaa, todella upeat! Kyseessä pyöreämpi mimmi. Ennen myi rehdisti täyshoitoa, nyt HJ ja boobjob ainakin onnistuu.


Poissa Secreg81

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #18 : Marraskuu 16, 2022, 21:07:21 »
Pitkästä aikaa päätin kirjoittaa.
Tai mitää uutta ei olen tarjota. Enemmänkin unelmointia.

Olen aina ollut mieltynyt erityisen isorintaisiin naisiin ja edelleen sama fetissi on ykkösenä.

Vuonna 2001 tapasin ensimmäisen daamin, joka tosiaan vei jalat alta. Meri-Rastilassa oli neito, jonka luona pääsin vierailemaan seitsemän vuoden ajan. Tämän jälkeen olin onnekas ja löysin hänen lopetettuaan hommat Espoosta ihastuttavan naisen.
Nautin siis naisista, joilla on valtavat rinnat. Luomut, mahtavat jättimelonit.
Espoossa iloa kesti vuoteen 2016. Tuona aikana tosin Helsingin keskustassa vieraili silloin tällöin neito, jolla on ollut suurimmat ihanuudet. Oi että. Hänen kanssaan oli upeita hetkiä.

Nyt ollaan siinä tilanteessa, että kuuteen vuoteen ei ole löytynyt. Viime vuosina yleinen ihanne on ajanut fitnes ja sport tyylisiin naisiin.
Mutta joo, vaikka koko Suomen alueelta on ollut aktiivinen haku päällä, niin tulosta ei ole syntynyt.

Mitä kanssamiehet ootte mieltä, ootteko havainneet samaa? Iän puolesta en missään nimessä ole kranttu. 50-60v on jopa paras ikä.

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella isotissistä naista PK-seudulta
« Vastaus #19 : Marraskuu 16, 2022, 22:04:32 »
Onhan meitä isotissejä sivustot täynnä. Ehkä rajoittuu enemmän pk- seudulle. Mutta etsivä löytää 😎

En minä ja mun L-kupit sentään  yksisarvisia olla.
Xoxo - Candy 💋💌