Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?  (Luettu 2076 kertaa)

Poissa Globux

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Plastiikkakirurgia lupaa tehdä rinnoista kauniimmat, mutta lääketieteen osaamisella on rajansa. Suuret muutokset rintojen muotoon vaativat leikkaushoitoa, ja leikkausten arvet ovat ikuisia.

Jos tämä aihe kiinnostaa, mihin plastiikkakirurgia pystyy (ja mihin se ei pysty), kuinka paljon parempaan tai huonompaan suuntaan rintojen kauneus muuttuu plastiikkakirurgian seurauksena, voit osallistua ohessa linkitettyyn kyselyyn, joka kartoittaa tätä asiaa.

Linkin takaa löytyy "ennen" ja "jälkeen" -kuvia rintojen kauneusleikkauksista, joille voit antaa arvosanan, kuinka viehättävältä näyttää.

Varoitus heikkohermoisille: linkin takaa löytyy valokuvia tästä puheena olevasta aiheesta. Tyypillisiä valokuvia, joita käytetään plastiikkakirurgien palveluiden markkinoinnissa yleisesti.

http://melekh.net/quiz_breast_op/

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2022, 15:13:01 »
Tiesit varmaan, että suuririntaiset myös leikkauksella pienentävät rintojaan mm. niska- ja selkäkipujen vuoksi.
Silikonitisseistä on moni rintasyöpäpotilas saanut elämänsä takaisin ja sitten on meitä muuten vaan naisia.
Ei tisseistä sen enempää.
Kerrohan minulle Globux, miksi meidän pitäisi antaa sinulle tietoa vissiin jo kolmessa ketjussa. Joo kirjoitat jotain kirjaa. Ei kannata kirjoittaa, jos joutuu laittamaan kyselyitä, eikä ole aiheista omakohtaista kokemusta.
Mutta kysy vaan, neuvon sinua 250/tunti.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?
« Vastaus #2 : Elokuu 10, 2022, 17:52:26 »
Kauneus on katsojan silmissä. Jostain syystä isot rinnat kiihottaa enemmän kuin pienet.

Tekeekö kauneusleikkaus ihmisestä tai rinnoista kauniimman, on yksilöllistä.

Olen omiin rintoihini tyytyväinen eikä kukaan nainen ole valittanut, joten uskon, että mulla on a-luokan kannut.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?
« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2022, 18:21:30 »
Riippuu rinnoista
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1991
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?
« Vastaus #4 : Elokuu 10, 2022, 19:03:48 »
Menin katsomaan tissikuvia, vittu siellä olikin joku saatanan kysely wtf
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?
« Vastaus #5 : Elokuu 10, 2022, 20:22:09 »
Jos nainen itse on tyytyväinen tisseihinsä suurennuksen tai pienennyksen jälkeen. Niin silloin kaikki on jees  :drinking:

Muutamia olen tavannut ilman silareita ja myöhemmin silareiden kanssa. Hupakot itse tykkäsivät lopputuloksesta eli tässä tapauksessa suuremmista tisseistä. Tykkäsin niistä myöskin, mutta mietin, että olisin pannut kyllä vaikkei tissipäivitystä olisi tehtykään.





Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Globux

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?
« Vastaus #6 : Elokuu 17, 2022, 13:59:11 »
Ei kannata kirjoittaa, jos joutuu laittamaan kyselyitä, eikä ole aiheista omakohtaista kokemusta.
Kai sen verran tiedät seksualisuudesta, että se on tilastolaji. Ei ole mahdollista kertoa omia kokemuksiaan ja mielipiteitään, ja pokkana väittää niiden olevan totuus, koska "minusta tuntuu tältä". Ei se niin mene. Ainoa totuus on tilastollinen totuus. Siksi en kysy sinulta hintaan 250 EUR / tunti, koska sillä saisin vain yhden henkilön totuuden, mutta se ei riitä. Tarvitsen sadan henkilön totuuden.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2022, 14:02:43 kirjoittanut Globux »

Poissa Globux

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?
« Vastaus #7 : Elokuu 17, 2022, 14:01:47 »
Menin katsomaan tissikuvia, vittu siellä olikin joku saatanan kysely wtf
Ei ollut klikki-otsikko, kyllä se kerrottiin jo ennen linkkiä että sieltä löytyy vertailu, johon voit antaa arvosteluita. Sain 200 vierailijalta vastaukset, ja olen nyt sulkenut tuon kyselyn tyytyväisenä saaliiseen.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vertailu: tekeekö plastiikkakirurgia rinnoista kauniimmat?
« Vastaus #8 : Elokuu 17, 2022, 14:39:06 »
Menin katsomaan tissikuvia, vittu siellä olikin joku saatanan kysely wtf
Ei ollut klikki-otsikko, kyllä se kerrottiin jo ennen linkkiä että sieltä löytyy vertailu, johon voit antaa arvosteluita. Sain 200 vierailijalta vastaukset, ja olen nyt sulkenut tuon kyselyn tyytyväisenä saaliiseen.

Totuus Kiihottaa?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-