Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Helppo nainen  (Luettu 13656 kertaa)

Poissa Torna

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #20 : Joulukuu 27, 2019, 11:13:42 »
Itseäni on aina ihmetyttänyt tuo helpoksi leimaaminen, kokemukseni perusteella naisetkin panee kun niitä panettaa

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #21 : Joulukuu 28, 2019, 23:00:39 »
Helpot naiset ovat parhaita. Ei niistä hyviä vaimoja tule, mutta muissa kategorioissa sijoittuvat huipulle.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #22 : Joulukuu 28, 2019, 23:34:50 »
Kaikki vakavammat siviilisuhteeni ovat alkaneet melko pian ensitapaamisen jälkeen kuvioihin astuneella seksillä, joukossa yksi avioliittokin. Joskus ekana iltana, joskus toisena tai kolmantena. Seksin suhteen kauan jahkailevasta naisesta tulee äkkiä mieleen, että naista pitäisi myöhemmin suhteessakin ollessa miellyttää jotenkin erityisesti seksiä saadakseen, tai sitten nainen vain ei koe ns. kemioiden kohtaavan.

Itse en kovin monia treffejä jaksa, jos seksi ei astu mukaan kuvioihin. Ns. ystävävyöhykkeen naisetkin itselläni ovat usein sellaisia, joiden kanssa seksiä on joskus harrastettu. En ymmärrä, miksi aikuisten ihmisten pitäisi leikkiä kissaa ja hiirtä seksin ympärillä, kun seksin kuuluisi olla parisuhteen tärkeimpiä kulmakiviä, eikä minkäänlainen vallankäytön väline. Eikä kaupankäynninkään, tai sitten puhutaan jo toisenlaisista, kaupallisista suhteista ;)

Johan suomalaisille miehille on Tuntemattomassa Sotilaassakin opetettu syvä wiisaus: ”Kyllähän tyttö antaa, jos äitiinsä tulee, ja jos taas isäänsä, niin suorastaan pyytää!”  ;D

”Helppous” ei ole mielestäni naisessa oleva vika, vaan pikemminkin hyve. Toki jos molemmat haluavat kestävää parisuhdetta, molempien on syytä olla helppoja vain sille yhdelle kumppanilleen ;D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2019, 23:45:51 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #23 : Joulukuu 28, 2019, 23:45:43 »
Itseäni on aina ihmetyttänyt tuo helpoksi leimaaminen, kokemukseni perusteella naisetkin panee kun niitä panettaa

Mummotunnelihan sen jo osoittaa, että juuri panetus tekee naisesta helpon.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #24 : Joulukuu 29, 2019, 02:57:15 »
Hieno mies olet Jormaaho. et sinä turhaan tänne kirjoittanut.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #25 : Joulukuu 29, 2019, 12:45:28 »
Nainen voi olla toiselle helppo ja toiselle saavuttamaton ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #26 : Joulukuu 29, 2019, 14:45:04 »
Helpot naiset ovat parhaita. Ei niistä hyviä vaimoja tule, mutta muissa kategorioissa sijoittuvat huipulle.

Hyvä vaimoko on sellainen, joka ei tykkää seksistä..? Noh, kaikilla on mieltymyksensä tietysti ja monihan ajattelee vielä tälläkin vuosituhannella, että järvi kuluu soutamalla.  ;D

Poissa Torna

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #27 : Joulukuu 30, 2019, 22:27:40 »
Helpot naiset ovat parhaita. Ei niistä hyviä vaimoja tule, mutta muissa kategorioissa sijoittuvat huipulle.

Hyvä vaimoko on sellainen, joka ei tykkää seksistä..? Noh, kaikilla on mieltymyksensä tietysti ja monihan ajattelee vielä tälläkin vuosituhannella, että järvi kuluu soutamalla.  ;D
Mutta sehän kuluu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seksihullu-sorsa-paritteli-jopa-kymmenesti-paivassa-ylikaytto-johti-kovaan-menetykseen-luulen-etta-se-on-melko-jarkyttynyt-siita/7650666#gs.ooa4ed

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1146
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #28 : Joulukuu 30, 2019, 22:34:37 »
Järvi ei tosiaankaan kulu soutamalla, mutta tuon uutisen mukaan melalle voi käydä huonosti, jos ei ole varovainen.

Poissa sack

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #29 : Tammikuu 01, 2020, 13:39:47 »
Aika outoa. Tuut meille. Ei hätiä, sillä olen leski. Mitään tuollaista ei tule tapahtumaan. Mutta ymmärrän sua täysin. t. Mara

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #30 : Tammikuu 09, 2020, 15:26:01 »
Oliko tuo siis ihan vaan siviilisäätö sinun puolelta? Hintalappu tapaamiselle helpottaa helppo nainen -syndroomaa, parin tunnin kahvittelut ja yön paneskelut noin 1500-2000 eur. Minä annan ilmaiseksi pillua vasta hääyönä, muutenhan mies pitäisi minua ihan huorana. Ei kyllä edes riitä mielenkiinto enää mitään ilmaishoitoja kohtaan.

Sinä sen kiteytit, hääyönä..  :D

Täytyy kyllä myöntää, että minulla lipsahtaa ilmaisjakelun puolelle ehkä kerran tai pari vuodessa. Sen verran epätodennäköisenä hääyötä pidän, etten kuitenkaan ala siihen koko aikaa säästelemään jos joku välillä tulee ja vie pimpin alta.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #31 : Tammikuu 09, 2020, 17:26:16 »
Täytyy kyllä myöntää, että minulla lipsahtaa ilmaisjakelun puolelle ehkä kerran tai pari vuodessa. Sen verran epätodennäköisenä hääyötä pidän, etten kuitenkaan ala siihen koko aikaa säästelemään jos joku välillä tulee ja vie pimpin alta.

Oot siekii kyl aika hutsu, kun ilmaiseksi jakelet pimppaa ;D Kunnon tytöt odottaa sitä ainoaa oikeaa, eli riittävästi rantaviivaa ja perämetsää omistavaa tarpeeksi iäkästä unelmien prinssiä hääyöhön asti ennenkuin antautuvat.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #32 : Tammikuu 31, 2020, 18:28:25 »
Pantiin vaimon kanssa heti ekoilla treffeillä. Mun mielestä se teki hänestä vain ihanamman naisen. Tollanen ajattelu, että joku on liian helppo nainen, on kivikautista. Jos panettaa, niin antaa mennä. Ei me eletä missään arabimaassa.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #33 : Helmikuu 01, 2020, 08:37:34 »
^
Ai kauheeta. Yksi tai tässä tapauksessa toinen poikkeus säännöstä älköön kuitenkaan johdattako foorumin tyttöjä helpon ilmaisen haureuden äärelle.

Poissa Hanski-Tre

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #34 : Maaliskuu 07, 2020, 20:52:52 »
Ei sinä mikään helppo nainen ole.Vaikutat kirjoituksen perusteella ihan normaalilta. Tyyppi joka sinulle noin teki on selkeästi kusipää.
Emme me kaikki miehet noin naisia kohtaan käytäydy. Itselle ei tulisi mielenkään moinen. 8)

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #35 : Maaliskuu 13, 2020, 18:49:31 »
Minä annan ilmaiseksi pillua vasta hääyönä, muutenhan mies pitäisi minua ihan huorana.

Mahtava :)

Eniten ärsyttää, kun jotkut typerät bisnesmiehet luulevat normityön merkeissä saavansa ilmaiseksi ihan vaan sillä, että ovat johtajia. Tai ne miehet, jotka ilman lupaa puristelevat baarissa pakaroista!!! VARASTAMISTA se on  >:(
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa