Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Helppo nainen  (Luettu 13718 kertaa)

Poissa Vieras0016

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Helppo nainen
« : Syyskuu 28, 2019, 12:28:24 »
Olen treffien suhteen aika kokematon ja siitä tuli tapahtuma mistä opin paljon jälkikäteen.

Eli tein tinber profiilin viime viikonloppuna ja tapasin todella mukavan jätkän. Juttelimme netissä parituntia ja juttua riitti hyvin molemmilla. Hän teki aloitteen ja pyysi kahville. Suostuin ja kahvilla meni pari tuntia, kun juttua riitti ja oli hauskaa. Keskustelu ajautui siihen, että hän pyysi tulemaan kämpälleen, mutta kertoi siellä olevan exän tavarat edelleen, koska hän ei ollut vielä löytänyt uutta asuntoa. Kämpällä naulakossa oli lasten vaatteita ja kysyin niistä heti. Sain vastauksen, että ne ovat siinä, koska exä tykkää.

Uskoin vastauksen ja jäin hänen luokseen yötä sekä harrastimme paljon seksiä. Seuraavana päivänä lähtiessäni hän sanoi suoraan, että jos tapailisimme enemmän niiin voisimme seurustella. No pari päivää meni ja sitten homma meni oudoksi.

Hän oli aamulla laittanut ihanaa viestiä, että hyväksyy minut täysin ja suunnittelimme leffaan menoa. Illalla hän soitti ja ilmoitti, että meistä ei tule yhtään mitään. Olin kuulemma liian helppo ja ihastun jokaiseen mieheen, joka on minulle mukava. Samalla kertoi, että exä olikin tyttöystävä ja oli lapsi kuvioissa. Olin aivan järkyttynyt, kun hän olisi kaiken tämän jälkeen halunnut olla ystävä ja tajusin hänen haluavan vain lisää seksiä.

Pistin välit poikki kokonaan. Saa kertoa mielipiteitä ja miten voisin olla sellainen ei niin helppo nainen?

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #1 : Syyskuu 28, 2019, 12:41:04 »
Heh ekana nyt tulee mieleen et ei ekoilta treffeiltä miehen luo sänkyyn ja varsinkaan vielä yökylään asti. Tais miehellä olla jo alunperinkin vain ilmainen pano mielessä eikä mikään muu.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #2 : Syyskuu 28, 2019, 13:18:12 »
Oliko tuo siis ihan vaan siviilisäätö sinun puolelta? Hintalappu tapaamiselle helpottaa helppo nainen -syndroomaa, parin tunnin kahvittelut ja yön paneskelut noin 1500-2000 eur. Minä annan ilmaiseksi pillua vasta hääyönä, muutenhan mies pitäisi minua ihan huorana. Ei kyllä edes riitä mielenkiinto enää mitään ilmaishoitoja kohtaan.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #3 : Syyskuu 28, 2019, 14:44:22 »

Mulla on eturistiriitoja antaa julkisesti vinkkejä miten olla ei-helppo nainen... tai siis annan mielelläni varmat tipsit miten välttää vast’edes kertomasi ikävä keissi mutta ottaisin neuvoistani maksun luonnossa  ;)

Ja Nimara, jos kosinta riittää maksuksi kiihkeästä yöstä niin ei muuta ku kirkkoa varaukseen täältä tullaan.  ;D  ;D
Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #4 : Syyskuu 28, 2019, 14:48:15 »
Minun näkökulmastani helpolla naisella on aina hintalappu. Siksi tinderit sun muut ovat itselleni täysin tarpeettomia.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #5 : Syyskuu 28, 2019, 15:25:45 »
Minä annan ilmaiseksi pillua vasta hääyönä, muutenhan mies pitäisi minua ihan huorana.

Tää oli hyvä!  ;D ;D

Mutta vähän samoilla linjoilla olen... Jos arvostat itseäsi, et tyydy pelkkään seksiin, mikäli haluat parisuhdetta. Tollaisesta keikasta sun olisi pitänyt ottaa maksu.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #6 : Syyskuu 28, 2019, 16:32:13 »

Mulla on eturistiriitoja antaa julkisesti vinkkejä miten olla ei-helppo nainen... tai siis annan mielelläni varmat tipsit miten välttää vast’edes kertomasi ikävä keissi mutta ottaisin neuvoistani maksun luonnossa  ;)

Ja Nimara, jos kosinta riittää maksuksi kiihkeästä yöstä niin ei muuta ku kirkkoa varaukseen täältä tullaan.  ;D  ;D

Riittää riittää, mutta pillua saa vasta papin aamenen jälkeen. Ja niin joo, yksipuolinen avio-ehto sopimus, että kaikki sinun on puoliksi minun ja kaikki minun on minun. Minulla on ok-talo ja pari koiraa, puuttuu vaan Volvo, että olisimme onnellisia sen aikaa, kun sinulla on pussi kunnossa. Naimisiin meno voisi olla kivaakin, oon selvästi vaimoainesta ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #7 : Syyskuu 28, 2019, 17:48:09 »
Riittää riittää, mutta pillua saa vasta papin aamenen jälkeen. Ja niin joo, yksipuolinen avio-ehto sopimus, että kaikki sinun on puoliksi minun ja kaikki minun on minun. Minulla on ok-talo ja pari koiraa, puuttuu vaan Volvo, että olisimme onnellisia sen aikaa, kun sinulla on pussi kunnossa. Naimisiin meno voisi olla kivaakin, oon selvästi vaimoainesta ;D

...mul ei oo volvoo, harmin paikka. Avio-onni oli niin lähellä...  ;D
Amator

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #8 : Syyskuu 28, 2019, 19:48:47 »
Vaikka on nuori, ei kai ole pakko olla sinisilmäinen, ei anteeksi minulla on siniset silmät - ei kai ole pakko olla ajattelmaton ja ohittaa kaikki vihjeet siitä että toinen on huijari?

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #9 : Syyskuu 28, 2019, 19:50:33 »
Ja siis pelkkä seksi on tosi hyvä juttu siviilissä, mutta jos tarina on aloittajan mainitsema, niin what?

Tavataan, sytytään, sovitaan että pannaan, ei tarvii puhua yhtään mitään muuta. Jos asunnossa on itkeviä lapsia, voi olla syytä perääntyä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #10 : Syyskuu 28, 2019, 21:11:06 »
Taisi Hottis vaan törmätä yhteen hörhöön joita tuo tinder taitaa pursuilla. Yksi vaihtoehto on tutustua vähän enemmän ennen kuin alkaa paneskelemaan, jos suunnitelmissa on mitään pidempiaikaista. Toki seksi olisi hyvä testata mahdollisimman nopeasti, jottei sitten tule pettymyksiä  :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #11 : Syyskuu 28, 2019, 21:44:09 »
No Hottis kävi läpi lyhyen oppimäärän suhteiden muodostuksen riskeistä. Hyvä juttu että sai moloa siinä samalla. Ei seksi ekana iltana ole mikään huono juttu. Ei höpöjuttujen jaarittelu viikkotolkulla mitään muuta jotta sänkyyn voisi mennä, panemaan vaan heti jos siltä tuntuu.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #12 : Syyskuu 29, 2019, 00:18:29 »
Tinder?, Mihin on jäänyt Stokkan kello? Sitä kannattaa käyttää kun se ei vielä ole konkurssiin mennyt.Näkee minkälaisen finninaaman kanssa on tekemisissä ja pystyy poistumaan.

Jos menee kämppään ja antaa pillua, niin turha sitä on jälkeenpäin murehtia ja postailla mikä meni vikaan.

Menee vaan kylmään suihkuun ja miettii miten seuraavasta kerrasta saisi rahaa.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #13 : Syyskuu 29, 2019, 02:16:02 »
Tuskin tollaisen takia kannattaa sen suuremmin alkaa itseään muuttamaan? Se "helppo nainen" oli nyt vaan yhden miehen mielipide. Tällä kertaa se pelasti sut enemmältä tapaamiselta. Kertoohan tollaisen arvion tekeminen loppuenlopuks enemmän siitä miehestä, kuin sinusta. Keksitty syy.
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #14 : Syyskuu 29, 2019, 17:45:49 »
Ei se sinusta helppoa tee jos seksiä kuitenkin halusit itsekin, ei siinä mitään väärää ole. Seksiähän toi jätkä vaan halusi kun ei taida tyttöystävältä saada, pistämällä välit heti poikki, teit kyllä selväksi ettet mikään helppo ole.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #15 : Marraskuu 24, 2019, 16:08:52 »
Please Hottis, sano että tämä lanka on trollausta, jooko?  ::)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5156
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #16 : Marraskuu 24, 2019, 17:25:38 »
Siis sisälsikö tuo kaikki draama vain yhden live tapaamisen? 🙄

Jos haluaa parisuhteen niin kahville meno on vain kahville meno. Pillua voi antaa parin kuukauden kahvittelun jälkeen.

Ja ei sinkkumiehillä ole eteisessä exän ja lapsien (paitsi jos on niitä lapsia, joista hän kyllä parin kuukauden kahvittelun jälkeen on ehtinyt kertoa) vaatteita, exän ei ikinä. Tai jos on, niin ole kuin paatunut turska ja käänny ovella. Jotain omituista siinä silloin on. 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #17 : Marraskuu 24, 2019, 19:24:05 »
Ajattele positiivisesti - kaikesta huolimatta sait seksiä.

Poissa Core

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #18 : Marraskuu 24, 2019, 20:58:22 »
Aika paljon sitä kerkee tapahtua vuorokaudessa.. kysymykseen kuinka olla ei niin helppo nainen, käy nyt kahdesti kahvilla ennen paljon seksin harrastamista.  Toisaalta jos kemiat natsaa niin en näe huonona asiana hypätä sänkyyn suoraan ekoilta kahveilta. Sulle kävi vaan treffi kumppanin kanssa paska säkä, älä masennu tuohon sovellukseen mahtuu kaikenlaista seikkailijaa. Treffailemaan oppii treffailemalla  :)

Poissa Torna

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helppo nainen
« Vastaus #19 : Joulukuu 27, 2019, 11:13:42 »
Itseäni on aina ihmetyttänyt tuo helpoksi leimaaminen, kokemukseni perusteella naisetkin panee kun niitä panettaa