Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?  (Luettu 10072 kertaa)

Poissa Globux

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Käytkö sekasaunassa alasti, sellaisella porukalla, jossa vallitsee tavallisen kansan pelisäännöt (suurinpiirtein nudistirannan säännöt), että kaikenlaisia viitteitä seksuaaliseen kiinnostukseen katsottaisiin luultavasti paheksuen?

Onko sellainen sekasaunominen täysin neutraali kokemus, vai tuleeko edustavimman näköisiä vartaloita arvioitua myös eroottisella tai suorastaan seksuaalisella kiinnostuksella?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #1 : Elokuu 09, 2022, 11:24:16 »
Vaikka paatunut vanha huora olenkin niin sauna on mulle sen verran pyhä paikka etten ajattele yhtään mitään kenenkään kropista, perseistä, vituista, tisseistä saati lersseistä. Keskityn vain saunomiseen. Tyydyttikö tämä vastaus? :)
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2022, 11:42:54 »
Sauna on minulle täysin seksistä vapaa vyöhyke voin käydä siellä kenen vaan kanssa

voin pestä naisen tai miehen selän sekin on ihan neutraali juttu  uusisukupolvi

ns suihhkupolvi voi kokea ongelmia itse nyt oon nakurannalakin käyny jo 18v.
kysyvälle vastataan

Poissa Cale

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #3 : Elokuu 09, 2022, 15:37:36 »
Itselleni sopi yksi nautinto kerrallaan. Saunassa saunotaan, sen jälkeen voi naida ja ryypätä mutta niitä ei mitään harrasteta yhtä aikaan.

Poissa Globux

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #4 : Elokuu 09, 2022, 16:04:50 »
Vaikka paatunut vanha huora olenkin niin sauna on mulle sen verran pyhä paikka etten ajattele yhtään mitään kenenkään kropista, perseistä, vituista, tisseistä saati lersseistä. Keskityn vain saunomiseen. Tyydyttikö tämä vastaus? :)
Oli erittäin vilpitön vastaus, kiitos.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #5 : Elokuu 09, 2022, 16:13:14 »
Kuuma iho, jolla kiiltelee puhdas hiki… valaistus ja asennot jotka jättävät myös arvailujen varaan… tabu, joka saa paatuneet vanhat huoratkin kääntämään katseensa häpeissään…

 :wanker:  :laught:

Saunassa on tosi kuumaa oikean tyypin kanssa. Kuumat saunat taas sitten niillä ”tavallisen kansan pelisäännöillä”.  Ihan simppeliä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #6 : Elokuu 09, 2022, 16:26:29 »
Ei mua hävetä mikään, sensijaan myötähäpeä = puolesta häpeä on aika suuri tässä kohtaa. Kaikkea ei tarvitse seksualisoida, sekasaunominen on aivan normaalia, perisuomalainen ilmiö - mutta ei kannata kuvitella että ketään naista ikään katsomatta erityisemmin kiinnostaa jonkun vanhan paarman roikkuvat pallit.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #7 : Elokuu 09, 2022, 16:30:55 »
Helposti voin käydä sekasaunassa, siellä ei koe mitään eroottista latausta. Joskus erehtyny bylsimään kuumassa löylyhuoneessa, ja toista kertaa en sitä virhettä tee, pukuhuone tai suihkunpuoli jo ihan eri asia. Möksällä exän kanssa oli enempikin sääntö kuin poikkeus bylsiä saunan pukuhuoneessa. Saatiin olla rauhassa muilta sukulaisilta...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #8 : Elokuu 09, 2022, 16:49:28 »
Ei mua hävetä mikään, sensijaan myötähäpeä = puolesta häpeä on aika suuri tässä kohtaa. Kaikkea ei tarvitse seksualisoida, sekasaunominen on aivan normaalia, perisuomalainen ilmiö - mutta ei kannata kuvitella että ketään naista ikään katsomatta erityisemmin kiinnostaa jonkun vanhan paarman roikkuvat pallit.

Toi läppä kohdistui vähän turhaan yksin sun kommenttiin. Sori. Hämmensi vain miten seksifoorumilla kaikki tähän asti on kommentoineet, että saunassa ylipäätään ei tapahdu mitään seksuaalista. Siis paljon tiukemmin kuin miten Globux kysymyksensä asetti.


Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1173
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #9 : Elokuu 09, 2022, 19:37:08 »
Menen saunaan aina ilman silmälaseja, joten en näe siellä juuri mitään. En pysty näkemään saunan lauteilla myöskään mitään seksuaalisesti kiihottavaa. Sauna on muutenkin hiljaisuuden ja rauhoittumisen pyhäkkö, eikä siellä pidä ajatella tai tehdä rivouksia. Ennen saunaa tai sen jälkeen on sitten eri asia.

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #10 : Elokuu 09, 2022, 19:40:31 »
suomalaiselle sauna on pyhä paikka,sekä täysin epäeroottinen.voin mennä sekasaunaan oikein hyvillä mielin. siellä ainoastaan saunotaan.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #11 : Elokuu 09, 2022, 23:29:01 »
Edelliset vastaajat lienevät aseksuaaleja. Jos on hyvännäköinen, on sitä myös saunassa. Toisaalta en minä kadullakaan käy käsiksi kauniisiin naisiin. Tai käyn jos on lupa, mutta se on eri juttu.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Globux

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #12 : Elokuu 10, 2022, 00:08:14 »
Jos kiinnostaa tietää, mitä johtopäätöksiä minä teen tästä keskustelusta, niin: Joka toinen (tai kolmas) vihjailee, että onhan siellä kivaa katseltavaa, ja loput vannovat että mitään en ole katsonut, enkä katso. Keskustelu noudattaa samoja rintamalinjoja myös häveliäämmän ns. tavallisen kansan parissa, että on ne joille alastomuus on alastomuutta saunassakin, ja ne jotka ilmoittavat että näin ei ole. Ja varmasti moni ihan vilpittömästi.

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #13 : Elokuu 10, 2022, 00:16:33 »
Tää on ehkä väärä foorumi tehdä näitä tutkimuksia kirjaa varten, kuten jossain postauksessa kerroit tekeväsi. Luulen, että tällä foorumilla lienee perusväestöä enemmän ihmisiä, jotka tekee seksityötä, ja asiakkaita jotka ostaa seksiä. Ollaan varmaan kaikki keskivertoväestöä seksuaalisempaa porukkaa ylipäätään. Mut vastaten kysymykseen niin en minäkään ole ikinä missään nais/mies/sekasaunassa katellut ketään mitenkään eroottisella latauksella. Eri asia ollut kahden kesken saunominen jonkun kivan miehen kanssa :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2022, 00:19:27 kirjoittanut Minttuliini »

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7735
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #14 : Elokuu 10, 2022, 09:44:24 »
Sekasaunomista tulee harvoin harrastettua. Pesuhuoneessa on joskus pantu kauniin naisen kanssa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa saukki

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #15 : Elokuu 10, 2022, 16:10:24 »
erillaisia sekasaunomisia, mutta yleensä ei eroottista värinää.. joskin kiva "tsekata" millainen toisen kroppa on.. -muuten ne on lähes tylsiä.

muuten suosin mies / nais saunoja, koska esim mökillä on hyvä että molemmat saa olla myös keskenään, ihan erillaiset jutut.

asiasta toiseen, jostakin syystä tänä kesänä oon huomannut että usein miehilläkin on uikkarisauna.. toivottavasti ei mennä häveliääseen jenkkityyliin..


Poissa Globux

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #16 : Elokuu 12, 2022, 14:37:40 »
Tää on ehkä väärä foorumi tehdä näitä tutkimuksia kirjaa varten, kuten jossain postauksessa kerroit tekeväsi. Luulen, että tällä foorumilla lienee perusväestöä enemmän ihmisiä, jotka tekee seksityötä, ja asiakkaita jotka ostaa seksiä. Ollaan varmaan kaikki keskivertoväestöä seksuaalisempaa porukkaa ylipäätään. Mut vastaten kysymykseen niin en minäkään ole ikinä missään nais/mies/sekasaunassa katellut ketään mitenkään eroottisella latauksella. Eri asia ollut kahden kesken saunominen jonkun kivan miehen kanssa :)
Olen kyllä erittäin tietoinen siitä, millaista porukkaa kullakin sivustolla liikkuu. On tärkeää kuulla ja nähdä muutakin kuin se vähä, mitä tavallisen kansan sivistyneessä keskustelussa kehdataan sanoa ääneen. Koska se ei ole koko totuus edes heidän omasta elämästään.

Poissa Quif

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #17 : Elokuu 15, 2022, 17:31:10 »
Asuin aikoinani lähellä Saksan rajaa. Sunnuntaisin tuli tavaksi käväistä Saksan puolella saunomassa. Fiksu kylpylä - sai saunoa perinteisessä tai turkkilaisessa, tiskiltä sai olutta ja makkaraa ja eri lämpöisissä altaissa sai pulikoida. Kylpylä oli myös paikalliseen tapaan unisex joten saunassa ja uimassa käytiin alasti. Ei mitään seksiä koskaan mutta alastomia naisia oli mukava vilkaista. Rentouttavaa, suosittelen jos tilaisuus sattuu kohdalle!

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #18 : Joulukuu 25, 2022, 22:42:17 »
Todellakin. Se on mulle ihan normi tilanne, eikä tavallisesti sisällä eroottista latausta omalla kohdalla. Olen mä vastaanottanut miespuolisilta henkilöiltä sekasaunassa myös niskahartia- ja jalkahierontaa ilman seksuaalista kontekstia. Ja mun mielipide on, että saunassa kuuluu olla alasti.

Tapailin eräänä kesänä yhtä Suomessa kausiduunissa ollutta slaavia ja hän oli kyllä kovasti hämmennyksissään kun kuuli minun saunovan myös miesten kanssa. Mutta mä nyt olenkin vähän tämmönen hippi.

Jos se olisi kaikille saunassa olijoille ok, ei mua haittaisi vaikka siellä jotain seksuaalista tapahtuisi myös.

Ja on mulla pari sauna-fantasiaakin.

Mutta lähtökohtaisesti ja pääsääntöisesti sauna on mulle pyhä paikka, jossa rentoudutaan ja parannetaan maailmaa.

Vanhat saunalaulut ovat myös mahtavia, vaikka jonkun perinteen mukaan saunassa ei saa (pierrä eikä) laulaa. Tai ainakin mun isä tapasi sanoa niin. Pieremättömyyden ymmärrän, mutta ettei saisi laulaa? Kun vanhoja suomalaisia saunalaulujakin on olemassa.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1340
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Harrastatko sekasaunomista, ja onko se eroottinen tilanne?
« Vastaus #19 : Joulukuu 27, 2022, 10:52:17 »
Suomessa sekasaunomisesta on aina yritetty tehdä seksuaalista ongelmaa. Maailmassa jossa on saunakulttuuria, monet yleiset saunat ovat sekasaunoja ja se on aivan hyväksyttävää.

Kuten turskapappa sanoi, hyvän näköinen kroppa on saunassakin hyvän näköinen ja katsomisen arvoinen. Siihen se sitten saunassa jääkin.

Muutama vuosi sitten kun uusia kylpylöitä avattiin Suomeen, niissä oli unisex höyrysaunoja. Sittemmin naisten ja miesten puolet erotettiin köydellä ja myöhemmin ne katosivat tai muuttuivat uikkarisaunoiksi. Kertonee ehkä jotakin suomalaisen yhteiskunnan puritanismista.

Yksi mielenkiintoinen piirre suomalaisessa saunakulttuurissa on se, että Suomenruotsalaisten keskuudessa yhteissaunominen on yleistä. 😏