Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millaisia toiveita  (Luettu 3892 kertaa)

Poissa kamikko

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Millaisia toiveita
« : Elokuu 06, 2022, 02:22:28 »
Kun varaat tapaamisen... Kerrotko paljonkin toiveita etukäteen vai menetkö soitellen sotaan? Ja jos toivot niin mitä toivot? Vaatetus? Toiminta jne?

Itse olen tähän asti mennyt paikalle ja siellä ehkä asentojen toivetta tms. Nyt olen mietiskellyt, että seuraavaksi ottaisinkin toivoen vsin strippauksen, hyväilyn js pitkön suihinoton.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #1 : Elokuu 06, 2022, 06:38:23 »
Ekalla kerralla oon antanut ptlle ihan vapaat kädet. Koska siin on aina kaikkee muuta mielenkiintoista tiedossa... Sit jos huomaa,ett homma toimii,ja useammin tapailee,niin sitte saattanu esittää jotain asutoiveita,ja muuta kivaa. Ainaki ehdottanu,ett oisko mahdollista saada joku määrätty vaate. No ite oon kivikaudella syntynyt (70-luvulla),ja lama-ajan nähny,niin oma vaatimustasoni on maltillinen :D                             
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2022, 06:41:01 kirjoittanut keravankolli »
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #2 : Elokuu 06, 2022, 11:40:29 »
Tietenkin esitän toiveita, niiden toteuttamisestahan myös maksan. Jos palvelut on kattavasti esitetty, niin voi olla että kaikki tarpeellinen info onkin jo ilmoituksessa. Itselleni toissijaisissa asioissa (kuten asusteissa) luotan palveluntarjoajan makuun.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2022, 15:54:54 »
Riippuu tapaamisen luonteesta. Olen joskus emaililla pitkään etukäteen varattujen tapaamisten kanssa antanut hyvinkin yksityiskohtaisia toiveita.

Jos tapaaminen varataan tekstiviestillä samalle päivälle hupakolle ketä ei ole tavannut ennen pitää olla selvä että onko ekstroja ja mitä niistä ottaa, mutta ei kannata säätää sen enempää.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2618
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2022, 16:22:18 »
Empä juuri. Jos ei käy ilmi ilmoituksesta, niin selvitän saako pussailla ja lipaista.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #5 : Elokuu 07, 2022, 19:02:58 »
Anteeksi nyt, mutta liian käsikirjoitettu tapaaminen toiveineen, että annatko kuun taivaalta ahdistaa ainenkin Peppi Pitkätossua. Vasta tapaamisen aikana tulee vastaus. Mitä on saatavilla kerron aikaa varatessa, mikä käy ja mikä ei. Asutoiveet on ok, paitsi kerran rahtasin toiselle puoleelle maata jonkun vitun itämaisen prinsessan asun, turhaan. Ja näin sikapaljon vaivaa sen asun eteen.
Nykyään meikää on hirmun paljon vaikeampi höynäyttää. Toiveita voi ja saa esittää, mutta oikeesti en jaksa kuunnella vartin puhelua, kun sir kertoo yksityiskohtaisesti toiveistaan ja kikkelistään. Raja menee 10:ssä minuutissa :laught:

Poissa erkkipelimerkki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #6 : Elokuu 08, 2022, 08:36:43 »
Jos joku ilmoituksessa (tai muualla) näkemäni asu on ollut erityisesti mieleen saatan esittää sen pohjalta asutoiveen ja varmistaa että haluamani "palvelut" on saatavilla kun ne ei tunnetuista syistä aina käy ilmoituksesta ilmi. Eli esimerkiksi "Toivoisin että tapaaminen sisältäisi strippauksen, hyväilyä ja pitkän suihinoton kumin kanssa" esimerkkiäsi käyttäen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #7 : Elokuu 08, 2022, 17:51:36 »
Lähetän viikkoa ennen tarkan käsikirjoituksen postitse hupakolle, jossa on tarkat vuorosanat, asennot ja asusteet prikulleen.

Oletan kun maksan palvelusta, että minun eteeni nähdään vaivaa. Kieltämättä Batman-asussa ajelu herättää hilpeyttä kaupungilla, mutta kerrahan sitä eletään.

Muuten annan palveluntarjoajalle vapaat kädet.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6489
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #8 : Elokuu 08, 2022, 23:22:26 »
Esitän asutoiveita melkeinpä aina ja yllättävän hyvin ne on toteutuneetkin. Tyypillinen asutoive on vaikkapa "tiukat farkut ja t-paita, alla pikkarit, ei rintsikoita". Lisäksi saatan pyytää että saisin itse riisua pt:n omaan tahtiini. Tykkään naapurintytön lookista joten usein toivon myös mahdollisimman kevyttä tai kokonaan ilman meikkiä.

Muutaman kerran on käynyt niinkin, että pt on kertonut pitävänsä aina töissä vahvaa meikkiä joten ilman sitä ei onnistu, tai sitten olevansa naisellinen nainen eikä naapurintytön look ole hänen juttunsa. Yksi vaikeimmin saatavista asuista näyttää olevan collegehousut, niitä ei ole pyynnöistä huolimatta toistaiseksi laittanut tapaamiselle ylleen kuin yksi pt. 😊
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #9 : Elokuu 08, 2022, 23:23:42 »
Lähetän viikkoa ennen tarkan käsikirjoituksen postitse hupakolle, jossa on tarkat vuorosanat, asennot ja asusteet prikulleen.

Oletan kun maksan palvelusta, että minun eteeni nähdään vaivaa. Kieltämättä Batman-asussa ajelu herättää hilpeyttä kaupungilla, mutta kerrahan sitä eletään.

Muuten annan palveluntarjoajalle vapaat kädet.

Muista myös tilata kultainen suihku, naamalle istuminen ja piiskaussessio. Ja ehdottomasti 30 min aika!
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 459
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #10 : Elokuu 09, 2022, 00:11:36 »
Anaalia oon yleensä toivonut.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #11 : Elokuu 09, 2022, 03:26:19 »
Lähetän viikkoa ennen tarkan käsikirjoituksen postitse hupakolle, jossa on tarkat vuorosanat, asennot ja asusteet prikulleen.

Oletan kun maksan palvelusta, että minun eteeni nähdään vaivaa. Kieltämättä Batman-asussa ajelu herättää hilpeyttä kaupungilla, mutta kerrahan sitä eletään.

Muuten annan palveluntarjoajalle vapaat kädet.

Muista myös tilata kultainen suihku, naamalle istuminen ja piiskaussessio. Ja ehdottomasti 30 min aika!

Veeras, nyt liioittelet. Kyllä 15 minuutin aika pitäisi riittää tuohon kaikkeen.  ;D
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8960
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #12 : Elokuu 09, 2022, 06:52:54 »
Mä en jaksa enään toivoa yhtään mitään. Kaikki toivo on jo menetetty.
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #13 : Elokuu 09, 2022, 07:30:49 »
Lähetän viikkoa ennen tarkan käsikirjoituksen postitse hupakolle, jossa on tarkat vuorosanat, asennot ja asusteet prikulleen.

Oletan kun maksan palvelusta, että minun eteeni nähdään vaivaa. Kieltämättä Batman-asussa ajelu herättää hilpeyttä kaupungilla, mutta kerrahan sitä eletään.

Muuten annan palveluntarjoajalle vapaat kädet.

Muista myös tilata kultainen suihku, naamalle istuminen ja piiskaussessio. Ja ehdottomasti 30 min aika!


Veeras, nyt liioittelet. Kyllä 15 minuutin aika pitäisi riittää tuohon kaikkeen.  ;D

ja kun on näin HELPPO homma kun kaikki on suunniteltu 10e on jo ruhtinaallinen korvaus  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #14 : Elokuu 09, 2022, 08:39:54 »
Lähetän viikkoa ennen tarkan käsikirjoituksen postitse hupakolle, jossa on tarkat vuorosanat, asennot ja asusteet prikulleen.


Katson sängyllä makaavaa miestä kujeillen.
"Kas niin, siinä olet kiinni käsiraudoissa ja penis niin pystyssä. Pitäisikö sille tehdä jotain."
Alan riisumaan viettelevästi pikkuhousujani. Kosketan paljasta häpykumpua ja katson peniksen yhä kovempaa seisokkia. Miehen silmät seuraavat käteni liikettä jalkovälissäni. Hengitys on raskasta ja tunnelma odottava.

Jätän miehen siihen ja kävelen pöydän ääreen.
"Sorry, miten tämä nyt menikään...väärät vuorosanat. Hmmm."
Kävelen lanteitani keinuttaen takaisin sängyn viereen. Alan irrottamaan käsirautoja sängyn päädystä.
"Joo väärä kohtaus, odotas hetki."
Kävelen takaisin pöydän ääreen ja luen muistiinpanoista.
"Eikun tässä vaiheessa olikin ensin piiskaus. Sorry."
Talutan miehen pukille.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6489
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #15 : Elokuu 09, 2022, 09:24:04 »
^ Repesin! 😂😂  :whipping:
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #16 : Elokuu 09, 2022, 11:52:07 »
^ Repesin! 😂😂  :whipping:

kyllä itsekkin mutta Violalla kohta jono kun systeemi on jo valmiina  :whipping:
kysyvälle vastataan

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #17 : Elokuu 09, 2022, 14:26:54 »
Koska maksan tapaamisesta, tottakai esitän toiveita. Eihän kukaan mene ravintolaankaan ja jätä tilausta sanomalla vain "yksi ruoka, kiitos".
Asun osalta esitän aina toiveita mutta usein myös sisällön osalta. Jos kyseessä on jokin roolileikki tai sessio-tyyppinen tapaaminen, esitän toiveet pääasiallisesta sisällöstä, vähän niin kuin raamitoiveet. Mutta en toki koskaan mitään tarkkaa käsikirjoitusta tai pieniin yksityiskohtiin meneviä toiveita.

Tutut vakkarit ovat sitten eri asia. Heistä on tullut vakkareita usein juuri siksi, että ajatukset ja mieltymykset käyvät yksiin ja homma toimii parhaiten omalla painollaan. Joskus he tietävät jopa paremmin kuin minä itse, mistä tykkään ja silloin on parempikin antaa heille vapaat kädet kaikkeein. Sillä tavalla on tullut löydettyä ihan uusiakin kivoja juttuja, joita ei olisi itse keksinyt kokeilla ja joista ei olisi tiennyt tykkäävänsä. Vähän niin kuin vakioparturi tai -hieroja - siinä on juuri se, ettei tarvitse selittää mitään. Käy vain paikalleen ja hyvä tulee tai vielä parempikin kuin olisi osannut itse ehdottaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #18 : Elokuu 09, 2022, 16:50:29 »
Lähetän viikkoa ennen tarkan käsikirjoituksen postitse hupakolle, jossa on tarkat vuorosanat, asennot ja asusteet prikulleen.


Katson sängyllä makaavaa miestä kujeillen.
"Kas niin, siinä olet kiinni käsiraudoissa ja penis niin pystyssä. Pitäisikö sille tehdä jotain."
Alan riisumaan viettelevästi pikkuhousujani. Kosketan paljasta häpykumpua ja katson peniksen yhä kovempaa seisokkia. Miehen silmät seuraavat käteni liikettä jalkovälissäni. Hengitys on raskasta ja tunnelma odottava.

Jätän miehen siihen ja kävelen pöydän ääreen.
"Sorry, miten tämä nyt menikään...väärät vuorosanat. Hmmm."
Kävelen lanteitani keinuttaen takaisin sängyn viereen. Alan irrottamaan käsirautoja sängyn päädystä.
"Joo väärä kohtaus, odotas hetki."
Kävelen takaisin pöydän ääreen ja luen muistiinpanoista.
"Eikun tässä vaiheessa olikin ensin piiskaus. Sorry."
Talutan miehen pukille.

Käsikirjoituksen mukana tulee allekirjoittetavaksi sopimus, jonka pienellä pränttyjen ehtojen rikkomisen palveluntarjoaja joutuu maksamaan joko sakkoina tai tulonmenetyksenä.

Väärät repliikki tai vuorosanojen unohdus - 20€/kerta

Väärä asento väärässä järjestyksessä 50€/kerta

Väärä asuvalinta-70€

Huono näyttely sisältäen feikkiorgasmin ja teennäisen ääntelyn-100€






Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia toiveita
« Vastaus #19 : Elokuu 09, 2022, 16:56:55 »
Lähetän viikkoa ennen tarkan käsikirjoituksen postitse hupakolle, jossa on tarkat vuorosanat, asennot ja asusteet prikulleen.

Oletan kun maksan palvelusta, että minun eteeni nähdään vaivaa. Kieltämättä Batman-asussa ajelu herättää hilpeyttä kaupungilla, mutta kerrahan sitä eletään.

Muuten annan palveluntarjoajalle vapaat kädet.

Muista myös tilata kultainen suihku, naamalle istuminen ja piiskaussessio. Ja ehdottomasti 30 min aika!

En ole erite-leikkien enkä myöskään S&M piiskaleikkien ystävä. Mitä lyhyempi aika on, sitä paremmin pt repliikeistään selviää.  :blowjob: :behind: