Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Playmate Linda  (Luettu 7285 kertaa)

Poissa Hannufin

  • Full Member
  • Viestejä: 194
  • * Kelpo kaveri
Playmate Linda
« : Tammikuu 01, 2022, 10:25:35 »
Playmate Linda tulossa viimein Jyväskylään 6.1 muutamaksi päiväksi. Kuvat tiedän oikeiksi ja on käsittääkseni laadukas ammattilainen Tšekistä, vaikka on syntyjään Slovakiassa. Hänestä on yllättävän vähän rapsoja, RE:llä 3 ja täältä en löytänyt yhtään. Itse aion kyllä käväistä ja rapsata....

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Playmate Linda
« Vastaus #1 : Tammikuu 01, 2022, 16:46:58 »
Muutaman kerran tavannut, ennen covid-19 viruksen keksimistä.

Oikein asiallinen asenne ja palvelu. Ei valittamista.
 Suosittelen kyllä varauksetta, jos ei ole parin vuoden takaisesta  suuremmin muuttunut.
Itsekin ajattelin kanssa käydä moikkaamassa, kunhan tulisi lähemmäksi omaa “toiminta aluetta” 

Poissa Hannufin

  • Full Member
  • Viestejä: 194
  • * Kelpo kaveri
Vs: Playmate Linda
« Vastaus #2 : Tammikuu 08, 2022, 11:52:50 »
Olen yrittänyt soittaa kymmeniä kertoja, mutta en saa häntä kiinni, taitaa olla kiireinen. Onko ketään onnistanut ?

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Playmate Linda
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2022, 15:58:50 »
Minä lähestyin tekstiviestillä ja hyvin onnistui kommunikointi ja tapaamisen sopiminen.

Oikein mukava ja mukavan näköinen neitonen. Ei toki yhtä tällätty kuin studiokuvissa, mutta tämä lienee itsestäänselvää kaikille. Suutelut kuuluu hintaan ja kielaria sieltä tulikin. Muutkin palvellut kohdallaan, eikä oikeastaan mitään huonoa sanottavaa. Varasin vain puolikkaan, mutta olisin viihtynyt pidempäänkin. Rauhassa sai touhuta, eikä patistelty mitenkään. Menen varmasti käymään toistekin.  :headbang:
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Playmate Linda
« Vastaus #4 : Elokuu 04, 2022, 07:24:53 »
Olen yrittänyt soittaa kymmeniä kertoja, mutta en saa häntä kiinni, taitaa olla kiireinen. Onko ketään onnistanut ?

Itsellä samoja ongelmia, yrittänyt tässä kolme päivää putkeen saada neitiin yhteyttä, tuloksetta...  Ei vastaa myöskään mielestäni asiallisiin viesteihin