Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Thai Natta / Nuni  (Luettu 4306 kertaa)

Poissa NuoriKundi

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Thai Natta / Nuni
« : Elokuu 04, 2022, 23:12:31 »
Löytyykö kokemusta kyseisestä palveluntarjoajasta? ym. Nimimerkit
Naapurista ilmoituksella "ensimmäinen kerta Tampereella"

Ei löydy rapsoja, mutta onko kukaan käynyt todentamassa että on kuvien mukainen likka kyseessä?
palvelun laadusta voi myöskin kertoa :)

Poissa Mies76_03

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thai Natta / Nuni
« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2022, 18:42:52 »
Kävin pyörähtämässä ja on kuvissa itse. Oli todella mukava käynti, yksi parhaista kokemuksista. Kaunis ja hymyileväinen.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Thai Natta / Nuni
« Vastaus #2 : Elokuu 07, 2022, 22:55:20 »
Mitä palveluja oli saatavilla, vai pelkkää läpsyttelyä?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Teemukillinen

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Thai Natta / Nuni
« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2022, 09:13:38 »
Nämä " ensimmäinen kerta tampereella" tarkoittaa thaikuilla yleensä, että tämän tampereen keikan eka ilmoitus. Ilmo saattaa olla kuukauden ja jos soitat ilmoituksen numeroon 3 kertaa tuon kk aikana, parhaassa tapauksessa pääset painamaan kolmea eri tyttöä siinä samalla sängyllä.

Näillä on aika paljon toistensa kuvia ilmoissa. Syytä miksi näin on en tiedä. Mutta kuten joskus olen palstalla maininnut. Harvoin olen yllättynyt positiivisesti, thaikun kuvalliselle ilmoittajalle könytessäni.

Poissa Meksikon Pikamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thai Natta / Nuni
« Vastaus #4 : Syyskuu 19, 2022, 09:50:47 »
Kävin kesällä Nunin luona ja oli kyllä yksi parhaista sihteerikäynneistä miesmuistiin. Ihanaa leikkisää kiusoittelua, pussailua ja fantastisen kiihkeitä hetkiä. Nyt näköjään joku toinen thaikku ilmoittelee samalla nimellä, mutta eri kuvilla Tampereella ja taas se kesällä tapaamani Nuni ilmoittelee toisella puolen suomea. Näköjään tämmöistä samalla nimellä ilmoitteluakin sitten näkyy olevan ilmoilla. Hämmentävää.