Ilmeisesti se taika on näissä pyllykuvissa. Liekö olen niin peräpainoinen ettei kuvatkaan pysy pystyssä
Uutiset:
PrettyHorny

Nauttii muiden arvostusta
dueerre

Piristää muiden päivää
Mitähän panetusta aiheuttavia kuvia on tarjolla vielä ennen joulua.
wellu

Piristää muiden päivää
Pyllyä koko rahalla, por favor!Nyt on kyllä muhkea pylly.

Avaruusmies

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kuvassa pääosassa peppu, jolle en koskaan osaa ostaa riittävän pitkiä mekkoja, vaikka olen elänyt tämän pepun kanssa neljä vuosikymmentä.
Vai mitä tuumaatte?

Kuvassa pääosassa peppu, jolle en koskaan osaa ostaa riittävän pitkiä mekkoja, vaikka olen elänyt tämän pepun kanssa neljä vuosikymmentä.
Vai mitä tuumaatte?

Vai mitä tuumaatte?
Vai mitä tuumaatte?
Kuvassa pääosassa peppu, jolle en koskaan osaa ostaa riittävän pitkiä mekkoja, vaikka olen elänyt tämän pepun kanssa neljä vuosikymmentä.Sen verran hyvältä näyttää peppu, ettei helman pituus juurikaan häiritse
Vai mitä tuumaatte?

Vai mitä tuumaatte?
Vai mitä tuumaatte?

Nyt toisella katsomalla tuumaan, että nuo ihanat kynnet uhkaavat varastaa huomioni jopa upealta pepultasi 💅Kuvassa pääosassa peppu, jolle en koskaan osaa ostaa riittävän pitkiä mekkoja, vaikka olen elänyt tämän pepun kanssa neljä vuosikymmentä.Sen verran hyvältä näyttää peppu, ettei helman pituus juurikaan häiritse
Vai mitä tuumaatte?
pikkukulli

Näyttää hyvää esimerkkiä
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Vai mitä tuumaatte?

Kuvassa pääosassa peppu, jolle en koskaan osaa ostaa riittävän pitkiä mekkoja, vaikka olen elänyt tämän pepun kanssa neljä vuosikymmentä.Ei tällainen valiopylly peittoa kaipaa vaan peittäjän ja pituudellahan oli väliä? 👅
Vai mitä tuumaatte?
Vai mitä tuumaatte?