Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle  (Luettu 3560 kertaa)

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« : Elokuu 03, 2022, 16:00:23 »
Olisiko vinkkejä aloittelevalle palveluntarjoajalle? Sekä muilta pt:ltä että myös asiakaspuolelta?  :kiss:
Your part-time lover 💕

Poissa Finland

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2022, 16:15:20 »
Asiakkaalta:

Ole rehellinen ja suora ilmoituksessasi. Listaa palvelut joita tarjoat ja joita et tarjoa. Ilmoita suuteletko vai etkö jne. Kysy mitä asiakas haluaa. Haluaako hän sinun olevan aktiivinen ja aloitteellinen vai olla itse.

Käytä ajankohtaisia kuvia.

Monet asiakkaat tekevät ohareita koska ovat idiootteja. Älä kosta sitä asiakkaille jotka tulevat ajoissa ja käyttäytyvät oikein. Älä tuplabuukkaa tai ole kärttyinen seuraavalle asiakkaalle koska aiempi jätti tulematta.

Hyväntuulinen ja iloinen tunnelma on tärkeämpää kuin mikään muu. Sillä saat toistuvia asiakkaita. 🤘

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #2 : Elokuu 03, 2022, 16:29:27 »
Kysy Venlalta aloittelijan opasta. Tai jos Venlä on väärä henkilö, hän varmaan mukavana persoonana ohjaa oikean ihmisen pariin.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #3 : Elokuu 03, 2022, 16:44:32 »
Ilmoitukseen aina myöskin pituus ja paino ettei niitä tarvitse erikseen kysellä.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 744
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #4 : Elokuu 04, 2022, 16:00:43 »
^Ja rehellisesti kiitos

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #5 : Elokuu 04, 2022, 17:31:41 »
Olen väärä ihminen kertomaan miten aloittaa, koska omasta aloittamisestani on varmaan enemmän aikaa kuin sulla vuosia.

Varma ja vissi on.

Luota jos s-posti tuntuu pahalta, älä jatka.
Luota jos puhelu tuntuu pahalta, älä jatka.

Luota, jos viime hetken yhteydenotto tuntuu pahalta, älä jatka.
Jos ovikamerassa/ovisilmästä tuntuu pahalta, älä jatka.

Mene ovelle puhelin valmiina 112 ja paina, jos ei tunnu turvalliselta. Siis tämä https://112.fi/112-suomi

Minun pahin asiakas ilmeistyi tänä kesänä, kauhea, uteleva mies. Mutta se on pienintä mitä mun on tarvinnut kokea.


Sinulla tulee olemaan ääriäsi myöten tarpeeksi asiakkaita vaikka näitä neuvoja toteututtaisit.

Minä toteutan, ja mulla on lisäksi vaade rekisteröidystä numerosta soittamisesta, ja minulla on minun tarpeeseen hyvin asiakkaita.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2022, 17:37:08 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #6 : Elokuu 04, 2022, 18:05:34 »
Maksu AINA tapaamisen alussa ennen kun mitään tapahtuu. Muuten tyyliin se kukkaro onkin autossa ja kun tyyppi lähtee, ei takaisin tule. Ja tiedän, harvoja poikkeuksiakin voi olla mutta pidä tuo sääntö. Itse opin tämän kantapään kautta.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #7 : Elokuu 05, 2022, 00:56:58 »
Asiakkaan näkökulmasta:

Tuolla jo mainittiinkin hyväntuulisen ja iloisen tunnelman tärkeys. Suurin osa asiakkaista ostaa tapaamisesta viime kädessä iloa, hyvää mieltä, kivaa tunnelmaa, rentoutumista, elämystä yms. Siksi ne ovat niin tärkeitä. Ja niiden puutetta taas ei voi korvata millään.

Iso osa asiakkaista ostaa myös sitä, että saa kokea olevansa haluttu ja hyväksytty. Sekä kauniin naisen huomiota. Jos onnistut tarjoamaan ainakin illuusion siitä, asiakkaat palaavat.

Suomalaisen miehen itsetunto on myös keskimäärin huono. Suomalainen mies kuulee harvoin kehuja ja kiitosta varsinkaan naiselta. Siksi jakele niitä säästelemättä mutta vilpittömästi ja todellisista asioista, niin vielä useammat palaavat.

Teknisenä asiana: vastaa viesteihin (niihin, mitkä ovat asiallisia) kohtuuajassa ja ystävällisesti. Vastaa siten, että vastauksesta ilmenee, että olet lukenut asiakkaan viestin. Jos siinä on selkeitä ja asiallisia kysymyksiä, huolehdi, että vastaat niihin. Viestipohjien käyttö on käytännöllistä, mutta jos viesti on edes vähän personoitu, erotut eduksesi. Ja ylipäätään viestinnän nopeus ja sujuvuus tärkeitä. Kun niissä onnistuu, oven takana on jo valmiiksi tyytyväinen asiakas.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #8 : Elokuu 06, 2022, 07:11:25 »
Lämpimästi kiitoksia kaikille erinomaisista pointeista ja näkemyksistä!
Your part-time lover 💕

Poissa asdf

  • Full Member
  • Viestejä: 107
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #9 : Syyskuu 02, 2022, 13:18:38 »
Selkeä viestintä. Paljonko tietty aika maksaa ja saako tulla vain kerran vai useammin per ostettu aika. Pääkaupunkiseudulla kaupunginosa olisi kiva mainita, jos asiakas on joukkoliikenteen varassa.

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #10 : Lokakuu 08, 2022, 16:43:32 »
Mä just kerroin yhelle ilmeisesti aloittelevale pt:lle snäpissä ettei polkuhinnoittele itseään.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1381
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #11 : Lokakuu 08, 2022, 17:05:57 »
Asiakkaalta:

Ole rehellinen ja suora ilmoituksessasi. Listaa palvelut joita tarjoat ja joita et tarjoa. Ilmoita suuteletko vai etkö jne. Kysy mitä asiakas haluaa. Haluaako hän sinun olevan aktiivinen ja aloitteellinen vai olla itse.


Hyviä vinkkejä ketjussa. Sen verran tätä omalta näkökulmaltani kommentoisin, että en pidä ilmoituksista missä on pitkä luettelo asioista mitä palveluntarjoaja ei tee. Hyvä tapa on listata pt:n tarjoamat palvelut, otsikolla Palvelut joita tarjoan. Riippumatta mitä ilmoituksessa lukee, aina tulee kuitenkin kysymyksiä tyyliin että saanko pissata korvaasi tai kakata kenkääsi

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #12 : Lokakuu 08, 2022, 18:12:14 »
Ota housut pois.

Ei mulla tuu oikein muuta mieleen. 

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #13 : Lokakuu 08, 2022, 18:14:33 »
Jos pilluun ja tisseihin ei saa koskea, niin se on hyvä ilmaista ilmoituksessa. Ei tuu yllätyksenä sitten..
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #14 : Lokakuu 08, 2022, 18:55:59 »
Ota housut pois.

Ei mulla tuu oikein muuta mieleen.

Tämä on toiminut 👌🏼❤️
Your part-time lover 💕

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkkejä aloittelevalle pt:lle
« Vastaus #15 : Lokakuu 08, 2022, 19:11:21 »