Tänään parin tunnin kyyditystä ihanaisen kanssa. Pehmeää ja maistuvaa menoa.
Setämieskin tuntee itsensä kummasti virkeäksi.-(:
Setämieskin tuntee itsensä kummasti virkeäksi.-(:
Uutiset:
Vieras0362

Piristää muiden päivää
111222
Kelpo kaveri
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.
Vieras0362

Piristää muiden päivää
Ei ole mielestäni niin hoikassa kunnossa kuin kuvat antavat olettaa. Mut jokainen tekee omat arviot ja kauneus on katsojan silmässä.Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.
Saisiko lisätietoja tästä. Mitkä on muuttunut?
Vieras1894

Piristää muiden päivää

misterx83

Piristää muiden päivää
Ei ole mielestäni niin hoikassa kunnossa kuin kuvat antavat olettaa. Mut jokainen tekee omat arviot ja kauneus on katsojan silmässä.Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.
[/quot
Makunsa kullakin ja kaikilla meille löytyy sopiva nainen:)
Vieras1442

Nauttii muiden arvostusta

Puutarhuri

. Harmittavasti missasin sinut jo kerran, mutta toivottavasti tapaamme joku päivä
.
Vieras1442

Lisäksi palvelu oli huippuluokkaa. Sannatar vie ja mies vikisee 
Vekkuli
Kelpo kaveri
oli pojat hyvää kyytiä tarjolla 
Hekkkk
Kelpo kaveri

Heippa
Mikäli joku haluaa ottaa kantaa minun kuviin ja painoon, niin tässä on kuva viime viikolta. Toki olisin voinut tuoreitakin kuvia ilmoitukseen laittaa, myönnän. Samat kuvat ovat olleet käytössä jo tovin.
Ilmoituksessani selkeästi lukee : olen sopusuhtaisen muodokas aikuinen nainen, 70kg. Kuvissa näkee että olen muodokas!
En sitten tiedä, odottiko joku näkevänsä 50kiloisen laiheliinin…..
Toki pitää olla rohkeampi ja kääntyä ovelta, mikäli mielikuvat eivät vastaa todellisuutta. Toki myös kannattaa tutustua etukäteen tekstiin, niin ymmärtää paremmin minkä kokoisesta/ikäisestä/muotoisesta naisesta on kyse ja sen mukaan valitsee itsellensä sopivan.
Kuvia en päivittänyt, koska mikään ei ole muuttunut radikaalisesti. Olen edelleenkin se sama 70 kiloinen, sopivasti muodokas aikuinen nainen vaikka tauolla olinkin!
Pe Gu

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.