Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sannatar-(:  (Luettu 9419 kertaa)

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Sannatar-(:
« : Elokuu 03, 2022, 15:19:39 »
Tänään parin tunnin kyyditystä ihanaisen kanssa. Pehmeää ja maistuvaa menoa.
Setämieskin tuntee itsensä kummasti virkeäksi.-(:
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2022, 12:17:38 »
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.

Poissa 111222

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2022, 13:06:38 »
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.

Saisiko lisätietoja tästä. Mitkä on muuttunut?

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2022, 18:25:53 »
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.

Saisiko lisätietoja tästä. Mitkä on muuttunut?
Ei ole mielestäni niin hoikassa kunnossa kuin kuvat antavat olettaa. Mut jokainen tekee omat arviot ja kauneus on katsojan silmässä.

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2022, 18:51:40 »
^Jaa olikos mielestäsi paljonkin tullut lisää kiloja?? Pittääköhän harkita uudestaan tapaamista jos on paljonkin tullut kiloja lissää? Minä en kauheasti tykkää kovin "lihavista" naisista??  :)

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2022, 16:54:53 »
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.

Saisiko lisätietoja tästä. Mitkä on muuttunut?
Ei ole mielestäni niin hoikassa kunnossa kuin kuvat antavat olettaa. Mut jokainen tekee omat arviot ja kauneus on katsojan silmässä.
[/quot

Makunsa kullakin ja kaikilla meille löytyy sopiva nainen:)

Poissa DBL

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #6 : Syyskuu 19, 2022, 10:17:27 »
Sain mitä hain  ;)
Paranee kuin viini ...  :inlove:

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #7 : Syyskuu 21, 2022, 22:13:14 »
No eipä tuota voi paremmin sanoa :inlove:
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2022, 00:43:37 »
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.

Saisiko lisätietoja tästä. Mitkä on muuttunut?
Ei ole mielestäni niin hoikassa kunnossa kuin kuvat antavat olettaa. Mut jokainen tekee omat arviot ja kauneus on katsojan silmässä.

Minun mielestäni Sannatar oli juuri sellainen kuin kuvien ja ilmoituksen perusteella kuvittelin. Ei mitään moitittavaa, päinvastoin :kiss: :blowjob: :behind:

Poissa Sannatar

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #9 : Syyskuu 23, 2022, 22:17:41 »

Heippa  :inlove:

Mikäli joku haluaa ottaa kantaa minun kuviin ja painoon, niin tässä on kuva viime viikolta. Toki olisin voinut tuoreitakin kuvia ilmoitukseen laittaa, myönnän. Samat kuvat ovat olleet käytössä jo tovin.

Ilmoituksessani selkeästi lukee : olen sopusuhtaisen muodokas aikuinen nainen, 70kg. Kuvissa näkee että olen muodokas!
En sitten tiedä, odottiko joku näkevänsä 50kiloisen laiheliinin…..

Toki pitää olla rohkeampi ja kääntyä ovelta, mikäli mielikuvat eivät vastaa todellisuutta. Toki myös kannattaa tutustua etukäteen tekstiin, niin ymmärtää paremmin minkä kokoisesta/ikäisestä/muotoisesta naisesta on kyse ja sen mukaan valitsee itsellensä sopivan.

Kuvia en päivittänyt, koska mikään ei ole muuttunut radikaalisesti. Olen edelleenkin se sama 70 kiloinen, sopivasti muodokas aikuinen nainen vaikka tauolla olinkin!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2022, 22:21:11 kirjoittanut Sannatar »
Tauolla

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #10 : Syyskuu 23, 2022, 22:26:32 »
^ihana sinä!  :inlove: :behind:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #11 : Syyskuu 23, 2022, 22:33:50 »
Olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet, kuten kaikki muutkin naiset :). Harmittavasti missasin sinut jo kerran, mutta toivottavasti tapaamme joku päivä ;).
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #12 : Syyskuu 23, 2022, 22:48:46 »
Sannatar ei todellakaan ole ylipainoinen. Kaunis ja sopusuhtainen kroppa kaikin puolin :inlove: Lisäksi palvelu oli huippuluokkaa. Sannatar vie ja mies vikisee ;D

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #13 : Syyskuu 23, 2022, 23:09:22 »
Kannattaa käydä optikolla jos sannatarta lihavaksi haukkuu

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #14 : Syyskuu 25, 2022, 13:26:48 »
Oli kiihkeää paneskelua Oulussa ja b rappuunkin sai tuikata menemään paksulla kullilla :blowjob: :sheep: :behind: oli pojat hyvää kyytiä tarjolla  :whipping:

Poissa Hekkkk

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #15 : Syyskuu 26, 2022, 10:40:55 »
Kyllä ainakin tämän kuvan perusteella sanoisin että ihan priimaa 👌🏻 Nainen mun makuun. Pitäis vaan saada aikaiseksi ja varata aika!
 :behind:

Heippa  :inlove:

Mikäli joku haluaa ottaa kantaa minun kuviin ja painoon, niin tässä on kuva viime viikolta. Toki olisin voinut tuoreitakin kuvia ilmoitukseen laittaa, myönnän. Samat kuvat ovat olleet käytössä jo tovin.

Ilmoituksessani selkeästi lukee : olen sopusuhtaisen muodokas aikuinen nainen, 70kg. Kuvissa näkee että olen muodokas!
En sitten tiedä, odottiko joku näkevänsä 50kiloisen laiheliinin…..

Toki pitää olla rohkeampi ja kääntyä ovelta, mikäli mielikuvat eivät vastaa todellisuutta. Toki myös kannattaa tutustua etukäteen tekstiin, niin ymmärtää paremmin minkä kokoisesta/ikäisestä/muotoisesta naisesta on kyse ja sen mukaan valitsee itsellensä sopivan.

Kuvia en päivittänyt, koska mikään ei ole muuttunut radikaalisesti. Olen edelleenkin se sama 70 kiloinen, sopivasti muodokas aikuinen nainen vaikka tauolla olinkin!

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 381
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sannatar-(:
« Vastaus #16 : Syyskuu 26, 2022, 11:18:27 »
Kävin tapaamassa. Mielestäni re ilmoituksen kuvat olisivat päivityksen tarpeessa. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkeampi ja lähteä vaan ovelta menemään.

Tää on taas sarjassamme, kun henkilökemiat ei kohtaa, niin täytyy löytää syy jostain muualta!