Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys palvelun tarjoajille?  (Luettu 1784 kertaa)

Poissa Miksu79

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Kysymys palvelun tarjoajille?
« : Heinäkuu 14, 2022, 00:32:24 »
Hei! Onko koskaan tullut tuttua henkilöä tapaamiselle? Ja mitenkä selvitty hoidettu hommat vai käännytty ja moikat?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys palvelun tarjoajille?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 14, 2022, 05:41:52 »
Kerran on tullut. Oli AS aikaa ja tunnistin jo kuvista hänet ja kerroin jo ennen tapaamista että tiedän kuka hän on ja että hän tuntee minut, varmistin että haluaako silti tavata. Tavattiin.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 821
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysymys palvelun tarjoajille?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 14, 2022, 05:55:42 »
Ite mietin kans yks päivä tota samaa,mitä nyt aloittaja kysyy.. Seurataan :) Sen verran vuosia vierähtänyt asiakaspalveluhommissa,ettei oo kuin ajan kysymys,milloin vähintäänkin joku naamatuttu tulee vastaan. Ja naamatutulla nyt tarkoitan,ett on enemmänkin kuin jossain kaupan kassalla nähty samassa jonossa  :D. Mikäs siin sitte,herrasmiesmäisesti vaan täytyy katsoa,miten hän on valmis toimimaan.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 373
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys palvelun tarjoajille?
« Vastaus #3 : Elokuu 08, 2023, 14:24:26 »
Ei oo sellasta ihmistä tullut jonka tapaamaan jonka tuntisin siviilistä. Viestiä tullut kyllä puolison työkavereilta esim, tämä onneksi selvinnyt ennen tapaamista joten homma jäänyt siihen, koska puoliso toivonut että jos pystyn välttämään en tapaa hänen tuttujaan. Mä en muista ihmisten naamoja, nii jos oon jossai kaupassa tms nähnyt ja tulee treffeille en huomaisi että nähnyt jossain. Sitä en tiiä onko joku minua tapaamaan tullut nähnyt mut jossain, ennen kun on mut tavannut tai sen jälkeen, saa kertoa kokemuksia ne jotka minut on tavanneet :)

Keikat kalenterissa !
HÄMEENLINNASSA Ti 21.5 & Ke 22.5 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)