Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: seksiseuraa suuremmalle mies sakille  (Luettu 2037 kertaa)

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
seksiseuraa suuremmalle mies sakille
« : Elokuu 01, 2022, 17:59:35 »
elikä melkein poikkeuksetta saunassa miehiin iskee lievä ;) :inlove: naisen kaipuu näillä meidän eräretkillä. luonnollisestikaan miksikään parittajaksi en halua leimaantua, eli neitokaiset saisi hoitaa rahastuksen itse. tilanne voisi olla vaikka tällainen että 8 miestä on ollut viikon reissussa ilman naisseuraa, jos ehdottaisin että tietäisin selän pesijän jolta saattaa saada muutakin kuin selänpesun mutta se haluaa 400e matkoihin eli 50e per pestävä selkä. suurella todennäköisyydellä jokaiselta löytyy se 50euroa. itse ottaisin taatusti myös panon mikäli se on noin suurinpiirtein normaalihinnoissa. vaikeaksi tämän tekee se että ollaan lapissa muoniossa tarkemmin sanottuna. jos tuon setin jakaa vaikka kahteen naiseen tulee siitä tonni per nuppi oletettaen et 200 panon tai suikkarin saa jokaiselta. mikäli joku palvelun tarjoaja vähänkään innostui ajatuksesta niin mielelläni kuulen ehdotuksesi. näitä keikkoja voisi hyvinkin olla useampi kesässä ja tietysti saat itse määritellä ehtosi xxxe pistä joku yksityis viesti niin jutellaan lisää ja saat tarkemmat tiedot.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: seksiseuraa suuremmalle mies sakille
« Vastaus #1 : Elokuu 01, 2022, 18:22:54 »
Suosittelen mimmeille jos tunnette pitkältä aikaa vähintään kaksi heppua.

Been there, Done that. Oli jännää ja kivaa, tyydyytävääkin, sain sitä hyvää mitä hain, rahaa.

Mutta olin ennestään tuntemieni miesten seurassa.

Tonni per nuppi my ass.  :laught:

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: seksiseuraa suuremmalle mies sakille
« Vastaus #2 : Elokuu 01, 2022, 20:38:31 »
paula nyt saa aina kymppitonnin per laaki, mutta niinku sanoin jokanen saa ehdottaa itselleen sopivaa hintaa ja kai järkikin sanoo et neidon/neitojen on järkevää asua tääl pohjoisessa.