Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Lahden maturet
Vieras1739:
Heikosti näyttäisi olevan tarjontaa, ei ihme että ketju on lyhyt.
Naapurissa ilmoittelee Päijät-Hämeessä vain kaksi naista osiossa 55 täyttäneet naiset, Luonnollinen suomalainen aikuinen nainen 57 ja Kivaa yhdessä 55. Kummallakin hyvät kuvat ja mallikkaita matureja näyttäisivät olevan kumpikin.
Oletteko poikenneet ja onko vinkkejä kummasta kannattaisi tutustuminen aloittaa?
Keppiojo:
Kanta-Hämeessä naapurisivuston nimim. Kaunis posliini huomenna Forssassa ja torstaina Hlinnassa.
Muodokas mature , mutta tiukka ja mahtavat suikkarit. Mukava muodokas 60nen Karjalan lady.
Samsonite666:
Mukava nainen Lahdesta. Ilmossa ikä 46, joka on tainnut olla noin jo 10 vuotta. Korjatkaa jos olen väärässä.
En ole itse käynyt, mutta lukenut useasta yhteydestä että olisi hyvä daami.
pekkanen86:
--- Lainaus käyttäjältä: Samsonite666 - Elokuu 14, 2024, 12:59:24 ---Mukava nainen Lahdesta. Ilmossa ikä 46, joka on tainnut olla noin jo 10 vuotta. Korjatkaa jos olen väärässä.
--- Lainaus päättyy ---
Säännöllisen epäsäännöllisesti tullut käytyä suuhoidossa :blowjob: Se ainakin hoituu mallikkaasti ja aina tyytyväisenä lähden pois :headphones:
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: pekkanen86 - Elokuu 17, 2024, 00:03:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Samsonite666 - Elokuu 14, 2024, 12:59:24 ---Mukava nainen Lahdesta. Ilmossa ikä 46, joka on tainnut olla noin jo 10 vuotta. Korjatkaa jos olen väärässä.
--- Lainaus päättyy ---
Säännöllisen epäsäännöllisesti tullut käytyä suuhoidossa :blowjob: Se ainakin hoituu mallikkaasti ja aina tyytyväisenä lähden pois :headphones:
--- Lainaus päättyy ---
El naturel vai huputettu?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta