Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Eleonoralove en suosittele kenellekään
Makkonen:
"noin parikymmentä riviä jossa kerroin paitsi haluistani niin myös taustoja itsestäni työelämästä, menneistä pitkistä parisuhteista yms. jotta ymmärtää, että minulla on paljon ja pitkäkestoista kokemusta seksistä ja olen hyvin harjaantunut siinä."
Hei haloo.. ei hupsuu kiinnosta exät ja ikaisemmat kokemukset seksistä.
Ja hupsun "nauttiminen" ja orkun saaminen, 100% lähes kaikki feikkaa jotta maksava aasiakas parantaa egoaan sillä että on "antanut" orkun. Onhan se plussaa jos pt:n posket punoittaa ja nännit kovenee, mutta siitä on orkkuun vielä matkaa.
Hupsulle on pää-asia saada sun rahat mahdollisimman helpolla,ja nopeasti.
En ota kantaa Pt:N henkiseen tasapainoon,mutta yhdyn Liftin postaukseen "egon kolaukseen" täysin.
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Makkonen - Elokuu 01, 2022, 15:51:20 ---En ota kantaa Pt:N henkiseen tasapainoon,mutta yhdyn Liftin postaukseen "egon kolaukseen" täysin.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, samaa mieltä, tämän horon ego on selvästikin hauras.
STT:
Mikäpä tossa on nyt on ongelma? Esittelit itsesi ja sen perusteella hutsu ei halua asiakkaaksi. No ei muuta kuin seuraavaa etsimään
007 (oma)lupa naida:
Sekä asiakkailla että palvelun tarjoajilla on oikeus valita asiakkaansa. Sen olisi voinut tehdä fiksumminkin. Vastaamatta jättäminen taitaa olla yleisin. Siitähän täällä usein ”parutaan”. Molemmilla osapuolilla taitais olla tossa olla parannettavaa. En mä kyllä vielä toin perusteella eleonoraa hyllyttäisi.
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 007 (oma)lupa naida - Elokuu 01, 2022, 17:06:48 ---Sekä asiakkailla että palvelun tarjoajilla on oikeus valita asiakkaansa. Sen olisi voinut tehdä fiksumminkin. Vastaamatta jättäminen taitaa olla yleisin.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjoituksen perusteella tässä taisi kuitenkin käydä niin että potentiaalinen asiakas ensin päätti olla menemättä ko pt:lle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta