Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?  (Luettu 6041 kertaa)

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #40 : Syyskuu 07, 2022, 18:16:44 »
Minä aineskin arvostan palvelua tarjoavia enkä kutsu huoriksi. Tytötkin saavat nauttia seksistä.

Poissa Ilari Lerssi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #41 : Syyskuu 08, 2022, 09:37:56 »
Voi että näitä romantikkoja riittää. Kyllä ne tytöt nauttivat ainoastaan siitä sileästä setelistä..

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #42 : Syyskuu 10, 2022, 10:04:07 »
Voi että näitä romantikkoja riittää. Kyllä ne tytöt nauttivat ainoastaan siitä sileästä setelistä..

Harmi, että sulla on työ, josta et saa mitään muuta iloa tai nautintoa, kuin palkan tilille  :( Itse en jaksaisi sellaista duunia.

Toisin sanoen: huoraisinko, jos siitä ei maksettaisi? En tietenkään. Huoraisinko, jos en saisi siitä mitään muuta kuin rahaa (esim. onnistumisen kokemuksia, hyviä kohtaamisia, aikataulullista vapautta, ym asioita jotka mulle ovat työssä tärkeitä)? En tietenkään.

Romantikkoja riittää, mutta niin teitä kyynisiä ja väsyneitäkin, joille tuntuu olevan hirveän tärkeää todistella, ettei nainen voi valita seksityötä yksinkertaisesti siksi, että se on parhaimmillaan kivaa, palkitsevaa ja joillekuille sopivaa työtä  :D

*

Jos seksityöntekiää halutaan loukata niin silloin niitä haukutaan prostiouduksi.

Hear hear. Huor huor.

Tässäpä tämä.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #43 : Syyskuu 10, 2022, 17:04:02 »
^ Ilona ❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #44 : Syyskuu 10, 2022, 17:07:32 »
^^ Ilona 😜❤️
^ Enkeli 😜😘

Aivan loistavasti kirjoitettu 😎👍

T. Ikuinen Romantikko 😍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #45 : Syyskuu 10, 2022, 17:32:24 »
Voi että näitä romantikkoja riittää. Kyllä ne tytöt nauttivat ainoastaan siitä sileästä setelistä..

Harmi, että sulla on työ, josta et saa mitään muuta iloa tai nautintoa, kuin palkan tilille  :( Itse en jaksaisi sellaista duunia.

Toisin sanoen: huoraisinko, jos siitä ei maksettaisi? En tietenkään. Huoraisinko, jos en saisi siitä mitään muuta kuin rahaa (esim. onnistumisen kokemuksia, hyviä kohtaamisia, aikataulullista vapautta, ym asioita jotka mulle ovat työssä tärkeitä)? En tietenkään.

Romantikkoja riittää, mutta niin teitä kyynisiä ja väsyneitäkin, joille tuntuu olevan hirveän tärkeää todistella, ettei nainen voi valita seksityötä yksinkertaisesti siksi, että se on parhaimmillaan kivaa, palkitsevaa ja joillekuille sopivaa työtä  :D

*

Jos seksityöntekiää halutaan loukata niin silloin niitä haukutaan prostiouduksi.

Hear hear. Huor huor.

Tässäpä tämä.

No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #46 : Syyskuu 10, 2022, 18:31:06 »
No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?

Edustan itseäni, en kuvittele tietäväni muiden motiiveja, se taito näyttäisi olevan paremmin hallussa esim. sinulla ja Ilarilla 😏

Mutta kun esitetään väitteitä, esim. "kaikki huoraavat VAIN rahan takia" tai "kukaan ei huoraisi, jos olisi muita vaihtoehtoja" tai "ei ole olemassa onnellista huoraa", niin pääsääntöisesti väitteen esittäjät eivät ole itse seksityöntekijöitä, joten kyllä, koen että oma kokemukseni omasta elämästäni on huomattavasti validimpi kuin teidän ennakkoluulonne.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #47 : Syyskuu 10, 2022, 18:36:55 »
Itse ainakin panisin ammatikseni ihan mielelläni vs siviiliammatti. Olettaen, että voisin vaihtaa omat attribuuttini vastaaviin arvokriteereistössä naisena ja voisin paneskella menemään ammatikseni, niin se olisi kyllä ihan mielekästä työtä. Ja sillä nyt epäilemättä hyvänä palveluntarjoajana myös tienaa hyvin. Saa aika vapaasti määrittää koska haluaa tehdä ja kuinka paljon, ja kuten on suomihupakkoskenessä nähty, niin monella on kysyntää niin paljon, että voipa siinä valita asiakkaansakin ainakin useammalla filtterillä.

Kaikki väitteet näistä "ei ole onnellista huoraa" tai "ei tekis jos ois muita vaihtoehtoja" on ihan paska puhetta. Joo, varmaan moni saattais tehdä mielummin jotain "unelma ammattiaan" Jos siitä maksettais yhtä hyvin ku huoraamisesta. Ja omalla kohdalla huora ei ole haukkumanimi kun korkeintaan siviilissä ja silloinkin sitä käytetään naisesta joka ei myy itseään. Ei kuulu omaan sanavarastoon kuitenkaan yleensä.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #48 : Syyskuu 10, 2022, 18:41:42 »
Itse en käytä kyseistä sanaa juurikaan. Eräs nainen kyllä suuttui mulle tällä palstalla kun kun käytin jotain muita ilmaisuja seksityöntejöistä, (hupakko, hupsu, sihteeri, yms.) H sen kuulemma olla pitää ;D

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #49 : Syyskuu 10, 2022, 18:43:28 »
No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?

Edustan itseäni, en kuvittele tietäväni muiden motiiveja, se taito näyttäisi olevan paremmin hallussa esim. sinulla ja Ilarilla 😏

Mutta kun esitetään väitteitä, esim. "kaikki huoraavat VAIN rahan takia" tai "kukaan ei huoraisi, jos olisi muita vaihtoehtoja" tai "ei ole olemassa onnellista huoraa", niin pääsääntöisesti väitteen esittäjät eivät ole itse seksityöntekijöitä, joten kyllä, koen että oma kokemukseni omasta elämästäni on huomattavasti validimpi kuin teidän ennakkoluulonne.

Itseni kohdalla olen useimmin huomannut ja aistinut, että hupakot tekevät sitä vaan rahan takia. Se "liukuhihnatuotanto" liene oikea termi. Ehkä se on vaan sitten itselle aikoinaan sattunut huonoja valintoja. Ei ne kyllä huonoja ole olleet, mutta kyllä se on paistanut kaikista läpi, että raha on mikä kiinnostaa. Itseasiassa kun miettii niin ne muutamat joilla käynyt enemmän kuin kerran niin toinen kerta ollut aina parempi. Niitä on kolme. Yhdellä ainoalla käynyt kolme kertaa niin kyllä siinä vikalla kerralla aisti tietyt maneerit mitä toistetaan. Mutta niinhän se menee parisuhteessakin pidemmän päälle

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #50 : Syyskuu 10, 2022, 19:18:37 »
No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?

Edustan itseäni, en kuvittele tietäväni muiden motiiveja, se taito näyttäisi olevan paremmin hallussa esim. sinulla ja Ilarilla 😏

Mutta kun esitetään väitteitä, esim. "kaikki huoraavat VAIN rahan takia" tai "kukaan ei huoraisi, jos olisi muita vaihtoehtoja" tai "ei ole olemassa onnellista huoraa", niin pääsääntöisesti väitteen esittäjät eivät ole itse seksityöntekijöitä, joten kyllä, koen että oma kokemukseni omasta elämästäni on huomattavasti validimpi kuin teidän ennakkoluulonne.

Itseni kohdalla olen useimmin huomannut ja aistinut, että hupakot tekevät sitä vaan rahan takia. Se "liukuhihnatuotanto" liene oikea termi. Ehkä se on vaan sitten itselle aikoinaan sattunut huonoja valintoja. Ei ne kyllä huonoja ole olleet, mutta kyllä se on paistanut kaikista läpi, että raha on mikä kiinnostaa. Itseasiassa kun miettii niin ne muutamat joilla käynyt enemmän kuin kerran niin toinen kerta ollut aina parempi. Niitä on kolme. Yhdellä ainoalla käynyt kolme kertaa niin kyllä siinä vikalla kerralla aisti tietyt maneerit mitä toistetaan. Mutta niinhän se menee parisuhteessakin pidemmän päälle
Itselläni on juuri päinvastaisia kokemuksia 🤔
Ne harvat joilla olen käynyt ovat nauttineet kyllä hommastaan, ovat osanneet ottaa hommasta kaiken irti.
Nautinto ei ole ainoastaan jäänyt minun osakseni ja jäänyt fiilis etteivät tee tätä mitenkään pakosta rahan takia.
Tainnut muutaman kerran jäädä laittamatta muistutus koska aika loppui 🙈

Mutta ehkä minulla sitten on käynyt vain hyvä flaksi, kerran kävin kyllä rahan takii mutta se oli tietoinen ulkom. hupakko.
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #51 : Syyskuu 10, 2022, 19:54:44 »
No mutta onhan niitä hupakkoja jotka tekevät sitä vaan rahasta ja niihin kokemuksiin turskien puheet viittaavat. Kumpia on enemmän? Veikkaisin niitä rahasta huoraavia kuitenkin. Sinä et sitä kaiketi tee pelkästään rahasta, ei sellaista mielikuvaa ainakaan saitilla ole jäänyt. Edustatko mielestäsi enemmistöä vai vähemmistöä?

Edustan itseäni, en kuvittele tietäväni muiden motiiveja, se taito näyttäisi olevan paremmin hallussa esim. sinulla ja Ilarilla 😏

Mutta kun esitetään väitteitä, esim. "kaikki huoraavat VAIN rahan takia" tai "kukaan ei huoraisi, jos olisi muita vaihtoehtoja" tai "ei ole olemassa onnellista huoraa", niin pääsääntöisesti väitteen esittäjät eivät ole itse seksityöntekijöitä, joten kyllä, koen että oma kokemukseni omasta elämästäni on huomattavasti validimpi kuin teidän ennakkoluulonne.

Itseni kohdalla olen useimmin huomannut ja aistinut, että hupakot tekevät sitä vaan rahan takia. Se "liukuhihnatuotanto" liene oikea termi. Ehkä se on vaan sitten itselle aikoinaan sattunut huonoja valintoja. Ei ne kyllä huonoja ole olleet, mutta kyllä se on paistanut kaikista läpi, että raha on mikä kiinnostaa. Itseasiassa kun miettii niin ne muutamat joilla käynyt enemmän kuin kerran niin toinen kerta ollut aina parempi. Niitä on kolme. Yhdellä ainoalla käynyt kolme kertaa niin kyllä siinä vikalla kerralla aisti tietyt maneerit mitä toistetaan. Mutta niinhän se menee parisuhteessakin pidemmän päälle
Itselläni on juuri päinvastaisia kokemuksia 🤔
Ne harvat joilla olen käynyt ovat nauttineet kyllä hommastaan, ovat osanneet ottaa hommasta kaiken irti.
Nautinto ei ole ainoastaan jäänyt minun osakseni ja jäänyt fiilis etteivät tee tätä mitenkään pakosta rahan takia.
Tainnut muutaman kerran jäädä laittamatta muistutus koska aika loppui 🙈

Mutta ehkä minulla sitten on käynyt vain hyvä flaksi, kerran kävin kyllä rahan takii mutta se oli tietoinen ulkom. hupakko.

Ehkä se on sitten oma olemus mikä jäädyttää aluksi. Sitä se varmaan on

Poissa Ilari Lerssi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #52 : Syyskuu 11, 2022, 09:44:10 »
 Huora on kuitenkin huora vaikka nimitys seksityöntekijä tuntuu ilonasta ja muista "seksityöntekijöistä" ehkä kivemmalta nimitykseltä. Kaiken takana on kuitenkin kylmästi pelkkä raha minkä toki ilonakin mainitsi. Eihän huoran tarvitsekaan nauttia, ei muutkaan nauti monestikaan työnteosta ns. tavallisessa työssä olessaan, vaan rahan takia niitä töitä hyvin usein ainoastaan tehdään. Nämä jotka uskottelevat että tytötkin nauttivat ovat kyllä hyväuskoisia hölmöläisiä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #53 : Syyskuu 11, 2022, 09:53:40 »
Töissä käydään yleensä rahan takia. Jos voittaa Eurojackpotissa 20 milliä, niin aika harva enää töitä tekisi kun motivaatio puuttuu. Ei vaikka siellä töissä olisi kuinka kivaa ja saisi kivoista työkavereista kymmenen orgasmia päivän aikana.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #54 : Syyskuu 11, 2022, 10:50:39 »
Töissä käydään yleensä rahan takia. Jos voittaa Eurojackpotissa 20 milliä, niin aika harva enää töitä tekisi kun motivaatio puuttuu. Ei vaikka siellä töissä olisi kuinka kivaa ja saisi kivoista työkavereista kymmenen orgasmia päivän aikana.
Näkisitpä mun työkaverin - hoikka hyvännäköinen 160cm blondi jolla on hyvät tissit - niin et ihmettelisi vaikka Eurojackpot-voittajana palaan sorvin ääreen päivä toisensa jälkeen.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #55 : Syyskuu 11, 2022, 13:55:49 »
En tiedä, mutta hygieniasyistä olisi mukavampi jos huorat eivät mustamaalaisi täällä toisiaan paritetuiksi huoriksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #56 : Syyskuu 11, 2022, 14:08:49 »
^ Juuri näin. Nyt alkaa homma lipsumaan jo "rasvaisiin kirjoituksiin - kuka on likainen huora"
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #57 : Syyskuu 11, 2022, 14:38:05 »
Mutta jos omaksesi saisit ja parikytä milliä voittaisitte :-*
Minun päärakas asiakkaista, mihin sinäkin kuulut, haikailee yleensä blondin työkaverin perään, minähän olen tumma ja ehkä rattailla syntynyt, tutkittuani syntyperääni olen jotain vartti mustalainen.

Mutta niin asiaan. Se minkä neuvon annan heille rakastuneille, on se, että homma ei etene, ennenkun saa suunsa jännityksestä huolimatta auki.
Pyydä vaikka kahville työpäivän jälkeen, stalkkaa suntymäpäivä ja vie kukkia, tai älä vie, se voi tuntua jostain ahdistavalta. Vie joku söpö pehmonalle.
Minun luona rakastuneet gentlemannit kyllä puhuu minulle mitä vaan, mutta sitten kun sille rakkauden kohteelle pitäisi puhua, menee silleen, outs mitä sanon, mitä kehtaa sanoa.
Mielikuvaharjottelu on tehokasta. Sekunniksi silmät kiinni ja kuvittelet rakkauden kohteen tilalle minut ja huonot vitsini.
Ainenkin yksi minulle tärkeä poika sai minulta naisnäkökulman ja siitä huolimatta hän on nyt parin lapsen isä ja naimisissa työkaverinsa kanssa.
Yhteisestä sopimuksesta aikanaan sovittiin, että ei enää pidetä yhteyttä. Olen ihan vitsin onnellinen ja otettu hänen puolestaan. Tykkäsin kyllä aika paljon hänestä, mutta hänen valinta kohdistui työkaveriin ja hyvä niin.
Iso halaus Seinäjoelle, meillä oli hetkemme, vaan olen iloinen, että sait mitä halusit :-*

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #58 : Syyskuu 11, 2022, 15:25:52 »
Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä 🤔👍
Mä oon mä sanotaan musta mitä vaan, pääasia kuitenkin että on onnelista porukkaa.
Jotkut rahan takii ja jotkut rakkaudesta lajiin..  :inlove:

Käykö vertailuna Inva paikalle kaahaavat jotka saavat ihmeparannuksen ja kävelevät reippaasti kauppaan..
Omasta mielestään Invoja mutta minusta terveitä.. 🧐
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi seksityöntekijoita haukutaan huoraksi?
« Vastaus #59 : Syyskuu 11, 2022, 16:05:18 »
Töissä käydään yleensä rahan takia. Jos voittaa Eurojackpotissa 20 milliä, niin aika harva enää töitä tekisi kun motivaatio puuttuu. Ei vaikka siellä töissä olisi kuinka kivaa ja saisi kivoista työkavereista kymmenen orgasmia päivän aikana.

En tietenkään sitoutuisi normaaliin työaikaan tai kuukausia ja vuosia kestäviin projekteihin. Ja tämän seurauksena työnantajani ei luultavasti haluaisi mua ollenkaan.

Mutta työkavereita tapaan muutenkin myös vapaalla vaikkeivat mulle orkkuja annakaan. Jos voisin tehdä työtäni pari tuntia silloin tällöin kun itselle sopii, niin tekisin. Ja tekisin mieluummin tutun työnantajan ja työkavereiden kanssa, kuin esim. etsimällä erilaisia yhdistyksiä/seuroja/järjestöjä joita mun satunnainen työpanos saattaisi kiinnostaa.