Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Neea E  (Luettu 4727 kertaa)

Poissa Bowmore

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Neea E
« : Heinäkuu 30, 2022, 19:46:45 »
Olen säännöllisen epäsäännöllisesti lueskellut foorumia, kiitos kaikista rapsoista. Nyt olisi sitten itselläkin aihetta
pistää palautetta kun ovella vastassa oli jotain poikkeuksellisen kivaa.
Vastassa oli kauniskasvoinen kevyesti tatuoitu pienikokoinen  ja oikein nätti nuori nainen. Nättejä seksipommeja on tullut
oven takaa useimmiten ennenkin vastaan mutta Neean olemus ja avoimuus teki tapaamisesta jotain mikä sai sormet lopultakin
näppäimille. Paitsi että Neea oli hyvän näköinen katsoi sitten edestä tai takaapäin, nuoren naisen itsevarmuus ja asenne tekivät vaikutuksen. Paitsi että oli kiva panna oli myös kiva saada ehkäpä parasta suuhoitoa koskaan.

Juttua riitti hommien jälkeen, Neealla on nuoresta iästä huolimatta elämänkokemusta, aihepiiristä mistä juttelimme en muista
kenenkään koskaan puhuneen niin avoimesti. Kiitos Neea ja jos joskus vielä tapaamme niin tulen hyvin nukkuneena paikalle.

Ilmoitus löytyi naapurista, on kuulemma vain joitakin tunteja kerrallaan esillä koska kysyntää on, ymmärrän hyvin.

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Neea E
« Vastaus #1 : Heinäkuu 31, 2022, 10:47:55 »
Tämä on kyllä fiksu nuori nainen ja kova juttelemaan.
Eikä siinä fyysisessä puolessakaan mitään moittimista ole. :)

Poissa Dilla

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neea E
« Vastaus #2 : Heinäkuu 31, 2022, 10:58:45 »
Millä otsikolla / nimimerkillä ilmoitus on näkyvissä silloin kun on julkisena?


Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Neea E
« Vastaus #3 : Heinäkuu 31, 2022, 12:31:46 »
Olin kanssa yhteyksissä, mutta tapaamisaikoja oli tarjolla ainoastaan illalla ja ne eivät itselleni sovi.

Poissa Lenkomies

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neea E
« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2022, 17:17:23 »
Allekirjoitan tämän! Kerran olen hänet tavannut ja mukavaa oli! Itse asun PK seudulla joten tapaaminen vähän hankalampaa. Nuori iloinen ja puheliaiskin ja kaikin puolin kivan näköinenkin.

Kumista en pidä niin suuhoidolla mentiin ja lastit kasvoille jota tulikin melkoisesti ja siinä yhdessä vähän asialle naureskeltiin. Astetta kinkymmätkin jutut onnistunee kun on muutaman kerran käynyt ja jos kemiat pelaa.

Täytyy yrittää varailla työkeikka Tampereelle ;-)

Poissa Teroo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neea E
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2023, 19:17:40 »
Tänään näin Neean, ja voi pojat mikä tyttö hän onkaan! Meni heittämällä omaan top-3:n, jopa ykköseksi.
Erittäin kauniskasvoinen, nätti nuori pienikokoinen tyttö, jolla on ehkä kauneimmat koskaan näkemäni silmät. Myös vartalo on erittäin kaunis.
Hän on puhelias, fiksu ja selvästi nauttii "harrastuksestaan".
GFE homma toimi loistavasti, kuin myös hieman kinkympi juttu minkä tilasin myös.
Suikkari oli ehkä paras mitä olen koskaan kumilla saanut.
Erityisen kivaa oli myös leikkiä dildolla, minkä hän avuliaana minulle ojensi :)
Itse seksi oli erittäin hyvää myös, jokaisesta asennosta. Ja vaihtoi asentoa mihin hyvänsä, maisemat oli aina yhtä hyvät.
Ei voi kehua ja ylistää Neeaa tarpeeksi.. Pitäkää häntä hyvänä, hän ansaitsee sen! Aika kannattaa varata hyvissä ajoin, koska kiinnostusta kuulemma on todella paljon, enkä yhtään ihmettele.