Onko kenelläkään muulla fetissiä sondailuun?
Oon tässä miettiny että onkohan mahdollista penetroida peniksellä jossa on penispora/plugi?
Oon tässä miettiny että onkohan mahdollista penetroida peniksellä jossa on penispora/plugi?
Uutiset:
Onko kenelläkään muulla fetissiä sondailuun?Sondaus on ihanaa, eilen just leikin Tallinnasta ostamallani sähkösondilla. Kyllä mä uskon, että sondisiittimellä voi yhdynnän tehdä. Jopa helposti ! Sama idea kun raksalla äijät vitsaili, että jos on kännissä eikä seiso niin maalarinteipillä jäätelötikku kyrvän kylkeen kiinni.
Onko tää vibralla?Vibralla on.
Pääsin ite kokee sähköimpulssi penisrenkaita ja se oli kyllä kokeilemisen arvonen sessio kun sai vaan istua ja kuulustella toista ja vääntää nupit itään jos vastaus ei miellyttäny.
Niitä on sondejakin, lämmin suositus niille.
Sähkö kiinnostaa, sondit kiinnostaa ja katetrointi kiinnostaa. On selkee med kink itellä. Joten mun luokse voi tulla testailee erikokoisia sondeja ja kipasen ostamassa penisporankin jos joku haluaa kokeilla varovasti penetroimista sen kanssa.
Hei,
Penetroinnissa voit aiheuttaa virtsaputkeen vaurioita herkästi ja ei ole kiva sen jälkeen köydä pissalla, saatikka jos virtsaputki tulehtuu🙈. Varovaisuus ja aseptiikka näissäkin hommissa🤭.
Hei,
Penetroinnissa voit aiheuttaa virtsaputkeen vaurioita herkästi ja ei ole kiva sen jälkeen köydä pissalla, saatikka jos virtsaputki tulehtuu🙈. Varovaisuus ja aseptiikka näissäkin hommissa🤭.
Sain lahjaksi vuosia sitten saksasta tilatun teräksinen sondisetin, erikokoisia muotoiltuja sondeja. Lisäksi jotain yksittäisiä sondeja jotka eri tavalla muotoiltuja.
Salaisuus siinä ettei vaurioita tapahdu virtsaputkeen on runsas liukkari. Eikä väkisin saa työntää sisälle. Sondi desinfioitava ennen sisälletyöntämistä.
Sondin koon valitsen sellaiseksi jotta osuu virtsaputken seinämiin, ei liian ahdas mutta ei myöskään liian väljä.
Kun liikutan sondia sisällä varovasti ylös/alas, samalla toinen käsi peniksen ulkopinnalla runkkaa sitä.
Tässäkin lajissa sama juttu kuin kaikissa muissakin, osa miehistä tykkää, osa saa vahvemman orgasmin sondin kanssa ja osa miehistä ei tunne mitään.
Sondausta voi tehdä myös naisille. Heilläkin on virtsaputki.
Hei,
Sain lahjaksi vuosia sitten saksasta tilatun teräksinen sondisetin, erikokoisia muotoiltuja sondeja. Lisäksi jotain yksittäisiä sondeja jotka eri tavalla muotoiltuja.
Salaisuus siinä ettei vaurioita tapahdu virtsaputkeen on runsas liukkari. Eikä väkisin saa työntää sisälle. Sondi desinfioitava ennen sisälletyöntämistä.
Sondin koon valitsen sellaiseksi jotta osuu virtsaputken seinämiin, ei liian ahdas mutta ei myöskään liian väljä.
Kun liikutan sondia sisällä varovasti ylös/alas, samalla toinen käsi peniksen ulkopinnalla runkkaa sitä.
Tässäkin lajissa sama juttu kuin kaikissa muissakin, osa miehistä tykkää, osa saa vahvemman orgasmin sondin kanssa ja osa miehistä ei tunne mitään.
Sondausta voi tehdä myös naisille. Heilläkin on virtsaputki.
Tuossa penetraatiolla ei ymmärtääkseni tarkoitettu sondin laittamista, vaan sitä että koittaisi harrastaa seksiä kun sondi on paikallaan.