Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Rotunainen / Anne

<< < (2/6) > >>

Vieras0036:

--- Lainaus käyttäjältä: KallionRuusu - Syyskuu 26, 2019, 08:00:29 ---Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne

--- Lainaus päättyy ---

Kaikki hyvä loppu aikanaan. Kiitos Anne-Ruusu Kallion, mukavista ja unohtumattomista hetkistä majavaneidin luona. Osallituit aktiivisesti keltaisten sivujen keskusteluihin, joihin toit terävllä älylläsi lisää väriä ja huumoria. Kaikkea hyvää jatkossa! Ymmärrän Samppiksen tuskan, koska palveluntarjoajia, joiden kanssa kaikki mätsää, on harvassa. Rattoisia eläkepäiviä!

Amiraali Lord Nelson. ;) 

Samppis:

--- Lainaus käyttäjältä: KallionRuusu - Syyskuu 26, 2019, 08:00:29 ---Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne

--- Lainaus päättyy ---

OIH! Suurkiitos että päätit vastata <3. Kaikkea hyvää myös minun puolesta! Mmmmuisk! :-*

Jormaaho:
Lady Anne oli hieno nainen. Kaikkea hyvää ja kaunista.

Pena:
Kyllä minkäkin muistelen Kallion Ruusua suurella lämmöllä ja arvostuksella! Kiitos mukavista hetkistä ja hyviä eläkepäiviä!

Smurffi:
Jep,en kerennyt tavata kuin kerran mutta ainoita kertoja kuin voin sanoa että tapaaminen oli täysi 10. Aivan täydellinen tyttö työssään. Pettymys oli kauhea kun selvisi miksi en löydä enää ilmoitusta  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta