Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Rotunainen / Anne

<< < (4/6) > >>

Vieras0242:
^ ja ^^ tää varmaan kuuluisi tonne ”Näin kloonaat itsellesi  hupukan” -ketjuun?

normisuomalainen:

--- Lainaus käyttäjältä: KallionRuusu - Syyskuu 26, 2019, 08:00:29 ---Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne

--- Lainaus päättyy ---

Mitens hieman kuvia tuonne albumiosastolle! Jos ei uusia niin, sitten niitä vanhoja ilmoituksista? :)

Sierra2007:

--- Lainaus käyttäjältä: normisuomalainen - Heinäkuu 28, 2020, 18:23:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KallionRuusu - Syyskuu 26, 2019, 08:00:29 ---Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne

--- Lainaus päättyy ---

Mitens hieman kuvia tuonne albumiosastolle! Jos ei uusia niin, sitten niitä vanhoja ilmoituksista? :)

--- Lainaus päättyy ---

Ai että. Hyvä idea. NIIIN kaunis nainen ja seksikäs olemus. Onneksi pääsin kahdesti käymään. Tosiaan, albumin voisi täyttää vanhoilla ilmoitusten kuvilla niin saisi vielä kerran ihailla tätä upeaa naista vaikka ruudulta.

Samppis:

--- Lainaus käyttäjältä: normisuomalainen - Heinäkuu 28, 2020, 18:23:14 ---

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä! Tälle plussaa niin paljon kun voi ikinä millekään plussaa antaa <3.

LauriFIN:
Tälle iso komppaus ja plussia koko rahalla

Jos vaan mahdollisuus niin vanhoja kuvia olisi aivan mahtava nähdä vielä ja muistella niitä upeita tapaamisia. :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta