Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rotunainen / Anne  (Luettu 12474 kertaa)

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Rotunainen / Anne
« : Syyskuu 24, 2019, 19:49:27 »
Tämä ihana tarjoaja lopetti yli vuosi sitten, mutta edelleen harmittaa.
Jos jollain käsittämättömällä tuurilla Anne tämän lukisi, teen mitä vain että saan kanssasi viettää vielä yhden unohtumattoman hetken.

Ei vaan millään meinaa löytyä vastaavaa, jolla olisi speksit niin kunnossa kuin hänellä, sekä tykkäisi just samoista asioista kuin minä.
PM:ää odotellessa.  :-[

btw: jos tämä rikkoo jotain sääntöjä, pls don't ban :>

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #1 : Syyskuu 25, 2019, 11:37:29 »
Valitettavasti en usko et voit tehdä mitään sellaista mikä saisi lopettaneen tytön takaisin (jos tuo olisi asiakkaiden päätöksistä kiinni niin tuskin kenenkään lemppari lopettaisi koskaan). On hyvä oppia hyväksymään et tyttöjä tulee ja tyttöjä menee, annetaan menneiden tyttöjen eläköityä rauhassa.

Tavatkaa tyttöjä silloin kuin ne on vielä saatavilla. Sit kun eivät ole niin etsikää uusia lemppareita tai hymyilkää muistoille.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #2 : Syyskuu 25, 2019, 13:37:28 »
Valitettavasti en usko et voit tehdä mitään sellaista mikä saisi lopettaneen tytön takaisin (jos tuo olisi asiakkaiden päätöksistä kiinni niin tuskin kenenkään lemppari lopettaisi koskaan). On hyvä oppia hyväksymään et tyttöjä tulee ja tyttöjä menee, annetaan menneiden tyttöjen eläköityä rauhassa.

Tavatkaa tyttöjä silloin kuin ne on vielä saatavilla. Sit kun eivät ole niin etsikää uusia lemppareita tai hymyilkää muistoille.


Aamen! 
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #3 : Syyskuu 25, 2019, 15:27:19 »
Lainaus käyttäjältä: NinniNeiti
Tavatkaa tyttöjä silloin kuin ne on vielä saatavilla. Sit kun eivät ole niin etsikää uusia lemppareita tai hymyilkää muistoille.

Juu, näinhän se on. Kerran-pari vuoteen tuli tavattua, kun ei aavistanut että yhtäkkiä saatavuus laskee nollaan. Muistot ovat sentään ikuiset :).

Poissa KallionRuusu

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #4 : Syyskuu 26, 2019, 08:00:29 »
Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne
Vanhuuseläkkeellä

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #5 : Syyskuu 26, 2019, 09:05:06 »
Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne

Kaikki hyvä loppu aikanaan. Kiitos Anne-Ruusu Kallion, mukavista ja unohtumattomista hetkistä majavaneidin luona. Osallituit aktiivisesti keltaisten sivujen keskusteluihin, joihin toit terävllä älylläsi lisää väriä ja huumoria. Kaikkea hyvää jatkossa! Ymmärrän Samppiksen tuskan, koska palveluntarjoajia, joiden kanssa kaikki mätsää, on harvassa. Rattoisia eläkepäiviä!

Amiraali Lord Nelson. ;) 

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #6 : Syyskuu 26, 2019, 09:44:34 »
Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne

OIH! Suurkiitos että päätit vastata <3. Kaikkea hyvää myös minun puolesta! Mmmmuisk! :-*

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #7 : Syyskuu 26, 2019, 18:27:28 »
Lady Anne oli hieno nainen. Kaikkea hyvää ja kaunista.

Poissa Pena

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #8 : Huhtikuu 14, 2020, 18:57:50 »
Kyllä minkäkin muistelen Kallion Ruusua suurella lämmöllä ja arvostuksella! Kiitos mukavista hetkistä ja hyviä eläkepäiviä!

Poissa Smurffi

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #9 : Huhtikuu 14, 2020, 20:51:15 »
Jep,en kerennyt tavata kuin kerran mutta ainoita kertoja kuin voin sanoa että tapaaminen oli täysi 10. Aivan täydellinen tyttö työssään. Pettymys oli kauhea kun selvisi miksi en löydä enää ilmoitusta  ;D

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #10 : Huhtikuu 14, 2020, 22:17:21 »
^Majavaleidi oli 11/10. Täydellinen. Onnekkaita olivat rentut, jotka Kallion kukkakauppaan tajusivat mennä ruusuja haistelemaan ja maistelemaan.
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #11 : Huhtikuu 14, 2020, 22:41:17 »
Kyllä Anne on ollut yksi parhaasta naisista joka olen tavannut.  Kerrat jäi muutamaan ja ihan liian harvaan.
Kyllä hänestä vielä olisin nauttinut useampikin kerta.
Mutta kunnioitan hänen päätös pysyä meistä erossa.
Mutta jos hän joku kerta tulee toisiin ajatuksiin....Kyllä sit pannaan;)
Ja annetaan kieli hoitoa....:)

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #12 : Kesäkuu 11, 2020, 22:27:06 »
Käytetyt korstut talteen ja nestetyppeen ja sit vaan varaat sukkulan Kaminolle tai Tleilaxulle.

Tosin tolla hinnalla saa ostettua palveluita aika kauan, ja kloonin kasvattaminen 4x vauhdillakin vie varsin kauan.

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 217
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #13 : Kesäkuu 12, 2020, 15:23:37 »
^hä?

Joo on mullakin Annea pikkuisen ikävä.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #14 : Kesäkuu 12, 2020, 15:29:53 »
^ ja ^^ tää varmaan kuuluisi tonne ”Näin kloonaat itsellesi  hupukan” -ketjuun?

Poissa normisuomalainen

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #15 : Heinäkuu 28, 2020, 18:23:14 »
Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne

Mitens hieman kuvia tuonne albumiosastolle! Jos ei uusia niin, sitten niitä vanhoja ilmoituksista? :)

Poissa Sierra2007

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #16 : Huhtikuu 02, 2021, 12:45:08 »
Kiitos kivoista kommenteista ja muistamisesta! Olen tosiaan jo eläköitynyt alalta, eli mua ei valitettavasti enää voi treffata missään. Käyn kyllä edelleen silloin tällöin lueskelemassa juttuja täältä. Olen hengessä mukana hautaan asti!  ;D
-Anne

Mitens hieman kuvia tuonne albumiosastolle! Jos ei uusia niin, sitten niitä vanhoja ilmoituksista? :)

Ai että. Hyvä idea. NIIIN kaunis nainen ja seksikäs olemus. Onneksi pääsin kahdesti käymään. Tosiaan, albumin voisi täyttää vanhoilla ilmoitusten kuvilla niin saisi vielä kerran ihailla tätä upeaa naista vaikka ruudulta.

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #17 : Huhtikuu 02, 2021, 13:16:22 »

Mitens hieman kuvia tuonne albumiosastolle! Jos ei uusia niin, sitten niitä vanhoja ilmoituksista? :)


Kyllä! Tälle plussaa niin paljon kun voi ikinä millekään plussaa antaa <3.

Poissa LauriFIN

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #18 : Huhtikuu 02, 2021, 13:35:55 »
Tälle iso komppaus ja plussia koko rahalla

Jos vaan mahdollisuus niin vanhoja kuvia olisi aivan mahtava nähdä vielä ja muistella niitä upeita tapaamisia. :P
Maturempi maku

Poissa Quif

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rotunainen / Anne
« Vastaus #19 : Toukokuu 05, 2021, 13:44:44 »
Tämä ihana tarjoaja lopetti yli vuosi sitten, mutta edelleen harmittaa.
Jos jollain käsittämättömällä tuurilla Anne tämän lukisi, teen mitä vain että saan kanssasi viettää vielä yhden unohtumattoman hetken.

Ei vaan millään meinaa löytyä vastaavaa, jolla olisi speksit niin kunnossa kuin hänellä, sekä tykkäisi just samoista asioista kuin minä.
PM:ää odotellessa.  :-[

btw: jos tämä rikkoo jotain sääntöjä, pls don't ban :>

Pelkään pahoin, ettei vastaavaa ole - Anne aivan omissa sfääreissään. Lopetus ei tosin harmita - tulee muisteltua hienoja hetkiä eikä mikään tässä maailmassa ole ikuista.