Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa  (Luettu 5963 kertaa)

Poissa Lemminkäinen

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« : Heinäkuu 25, 2022, 21:49:55 »
Moikka!

Me ollaan rouvan kanssa keskusteltu kolmen kivasta naisen kanssa. Kun ollaan heteropariskunta, niin tämä on ensisijaisesti minun fantasiani. Koska halukkaita naisia tällaiseen on hankala löytää, niin olemme miettineet ammattilaisen luona vierailua.

Onkos kanssa veljillä ja sisarilla kokemusta tällaisesta? Onko vinkkejä hyvistä palveluntarjoajista? Ja onkos tällaisia palveluja tarjoavilla ilolinnuilla hyviä neuvoja?

L

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #1 : Heinäkuu 26, 2022, 10:09:35 »
En ole vuosien varrella tavannut kovinkaan montaa sellaista kollegaa, joka ei tapaisi mielellään myös pariskuntia, vaikka kaikilla ei ole erikseen esim. pariskuntahintoja näkyvillä. Kannattaa siis ihan rohkeasti kysyä miellyttävän oloisilta palveluntarjoajilta, mitä tuumivat asiasta ja millaisilla ehdoilla tapaaminen voisi onnistua.

Muiden työtavoista en osaa sanoa, mutta mulle on tärkeää, että pariskunnan molemmat osapuolet ovat muhun yhteydessä, jotta voin olla varma siitä, että molemmat tietävät mihin ovat ryhtymässä. Usein kun 3some tosiaan on enemmän (tai jopa ainoastaan) toisen fantasia. En myöskään tarjoa ylläritreffejä lahjaksi kumppanille tms. vaikka sellaisiakin kysytään. Suostumus, läpinäkyvyys, rehellisyys.

Parien kanssa on musta tosi kiva työskennellä. Sekä yksin että tiiminä kollegan - miehen tai naisen - kanssa.  :inlove:


Edit: ai niin ja kimppahalukkaita ei-kaupallisia naisia kannattaa etsiä swingeriyhteisön kautta!
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #2 : Heinäkuu 26, 2022, 20:28:29 »
En ole vuosien varrella tavannut kovinkaan montaa sellaista kollegaa, joka ei tapaisi mielellään myös pariskuntia, vaikka kaikilla ei ole erikseen esim. pariskuntahintoja näkyvillä. Kannattaa siis ihan rohkeasti kysyä miellyttävän oloisilta palveluntarjoajilta, mitä tuumivat asiasta ja millaisilla ehdoilla tapaaminen voisi onnistua.

Muiden työtavoista en osaa sanoa, mutta mulle on tärkeää, että pariskunnan molemmat osapuolet ovat muhun yhteydessä, jotta voin olla varma siitä, että molemmat tietävät mihin ovat ryhtymässä. Usein kun 3some tosiaan on enemmän (tai jopa ainoastaan) toisen fantasia. En myöskään tarjoa ylläritreffejä lahjaksi kumppanille tms. vaikka sellaisiakin kysytään. Suostumus, läpinäkyvyys, rehellisyys.

Parien kanssa on musta tosi kiva työskennellä. Sekä yksin että tiiminä kollegan - miehen tai naisen - kanssa.  :inlove:


Edit: ai niin ja kimppahalukkaita ei-kaupallisia naisia kannattaa etsiä swingeriyhteisön kautta!

Komppaan tätä, mutta lisäisin vielä, että mikäli palveluntarjoaja kieltäytyy kohteliaasti, kannattaa sitä uskoa. Vänkääminen ei johda mihinkään - ei varsinkaan haluttuun lopputulokseen. Itselle on kerran tullut tilanne, että ensin on kysytty pariskunta aikaa, ja koska en sellaista tee olen kieltäytynyt... sitten mies on varannut yksilöajan ja tuonut puolison mukana... jolloin tietenkin olen käännyttänyt heidät ovelta.
En usko, että aloittajan kanssa tätä ongelmaa tulisi, mutta yleisesti ottaen muille, jotka ketjua lukee!

Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Susannah

  • Full Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #3 : Heinäkuu 27, 2022, 11:29:18 »
Kyllä mä bi:nä mielelläni tapaan myös pariskuntia mutta toivon että suhteen kummatkin osapuolet tietävät minne ovat tulossa ja mitä on odotettavissa.

Ja jokusen kerran on tavattu pariskuntia myös ensin lasillisella ja katsottu miten kemiat synkkaa ennenkuin on siirrytty nauttimaan toisistamme.

Poissa DirtyVesseli

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2022, 21:18:55 »
Onpa mielenkiintoinen keskustelunavaus. Meillä asia on ollut keskusteluissa aina välillä kun puoliso haluaisi kovasti nussia toisen naisen kanssa ja tykkäis että katselen. Tietysti pitäisi sopia tarkemmin rooleista ja siitä, että pääsenkö minäkin panenaan on mutta ollaan juteltu ja olen välillä haeskellut sopivia palveluntarjoajia. Emme ehkä vielä ole toteutusvaiheessa ja itsekin tykkäisin katsella, kun muija saa melaa mutta en tiedä miten sitten suhtautuu.

Poissa Zippozi

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #5 : Tammikuu 11, 2023, 22:15:25 »
Aisuri pariskunnan kanssa kimpassa olen ollut. Olen uusi täällä
Allinone toghether with that

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #6 : Tammikuu 12, 2023, 11:16:33 »
Tällaista olisi kyllä jännittävää kokeilla! ❤️
Naisten kanssa olen harrastanut seksuaalisia aktiviteetteja ainoastaan siviilissä ja se on kyllä joka kerta aina yhtä jännää, koska naiset ovat niin paljon monimutkaisempia näissä seksiin liittyvissä asioissa, kuin miehet (mielipide perustuu henkilökohtaisiin havaintoihin). Ja miehistä minulla muutenkin on niin paljon enemmän kokemusta seksin saralla.

Kaikki sukupuolet ovat ihania.  :inlove:

Jos jonnekin orgioihin / seksibileisiin vielä joskus pääsisi, karttuisi monenlaisia uusia kokemuksia. On mua välillä vähän semmoisiin houkuteltukin. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #7 : Tammikuu 12, 2023, 11:42:18 »
Mä kompppaan espoolaisrouvaa, että kysyä voi aina ja SonjaSisua siinä että vastaukseen kannattaa luottaa.

Mä tapaan mielelläni pariskuntia, ihan niinku naisia ja miehiä ja muita yksinäänkin. Pariskunnilla on musta ihana oma kemiansa, jonka osaksi mä voin päästä. Niillä pareilla keitä oon päässyt tapaamaan, on kaikilla ollut se ihana oma tapansa panna ja mä oon saanut olla kiva mauste.
Helsingissä <3

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #8 : Tammikuu 12, 2023, 11:45:55 »


Mä tapaan mielelläni pariskuntia, ihan niinku naisia ja miehiä ja muita yksinäänkin. Pariskunnilla on musta ihana oma kemiansa, jonka osaksi mä voin päästä. Niillä pareilla keitä oon päässyt tapaamaan, on kaikilla ollut se ihana oma tapansa panna ja mä oon saanut olla kiva mauste.

Kuulostaa ihanalta!!  :inlove:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Linnunlaulu

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #9 : Tammikuu 29, 2023, 13:01:03 »
Jos on edelleen ajankohtainen aihe Lemminkäinen, niin täältä ainakin vahva suositus toteuttaa ko. fantasia.

Vaikka keskinäinen yhteys ja seksi on meillä ollut aina upeaa, niin kyllä tämä vielä suhteellisen tuore ”harrastus” ottaa toisia naisia mukaan, on tuonut paljon lisää ja entisestään vahvistanut meidän suhdetta ja keskinäistä yhteyttä.

Tärkeintä on, että molemmat ovat innokkaita ja molempien tunteet ja toiveet otetaan kaikessa huomioon. Kokeilematta ja kunnolla keskustelematta ei tosin voi tietää, tuleeko mustasukkaisuuden tunteita tms. Eli se riski on oltava valmis ottamaan, mutta ainakin meidän tapauksessa todella kannatti.

Meillä puheista toteutukseen siirtymistä helpotti se, että vaimo tykkää myös naisista ja nimenomaan hänen fantasiansa oli nähdä minut toisen naisen kanssa.

Maksullisen kanssa kokemuksia on toistaiseksi vain pari, mutta tinderin kautta vähän enemmän. Yllättävän helposti löytää seuraa sitäkin kautta, kun profiilissa on molemmista kuvat kasvoilla.

Helsinki/pääkaupunkiseutu -osioon kirjoitinkin jo raportin Candyyn kanssa yhdessä vietetystä tunnista.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #10 : Helmikuu 07, 2023, 19:56:12 »
Mulla oli tässä hiljattain ensimmäinen pariskunta asiakkaana. Itse jännitin uutta tilannetta melkein yhtä paljon kuin koko urani ekaa pokaa ylipäätään, mutta kaikki meni tosi kivasti, ja jäi tunne, että pari oli myös tyytyväinen, mikä tietysti tuntui ihan superhyvältä 😊❤️

Musta olisi ylipäätään ihana tarjota palveluja monipuolisemmin myös naisille tai pareille. Kynnys markkinoida sellaista, missä ei uskalla heti luvata olevansa superhyvä on kuitenkin korkea. Kuten Freya hyvin muotoili, naiset tuntuvat siviilikokemusten perusteella olevan monimutkaisia tapauksia - tosin niin ovat kyllä välillä miehetkin, ja kommunikaatiolla ja kuuntelemalla toiveita siitäkin on selvinnyt aika hyvin 🙃
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #11 : Toukokuu 14, 2023, 10:33:52 »
Onko hupakoilla kokemusta ns. opetus-caseista? Kun tuo suihinotto tuntuu olevan omalle vaimolle NIIN SAATANAN vaikeaa, niin auttaisiko jos joku osaaja näyttäisi miten homma hoituu?

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #12 : Toukokuu 30, 2023, 08:07:05 »
Oon tavannut pari pariskuntaa urani aikana, molemmat olivat aivan fantastisia kokemuksia!  :inlove: Toinen pariskunta oli itse asiassa mun ystäväpariskunta, tilasivat mut strippaamaan ja tekemään bodyhierontaa seksielämän piristämiseksi. Happy ending jäi pariskunnalle toistensa hoidettavaksi mutta se ei minua haitannut. Toinen pariskunta oli myös aivan ihana, heillä oli tosi terve ja rakastava suhde ja oli upeaa päästä osaksi sitä intiimiyttä ja iloa! Jäin jopa tunniksi juttelemaan ja juomaan siideriä heidän kanssaan hommien jälkeen 😄❤

Haluan ennen tapaamista puhua kummankin osapuolen kanssa varmistaakseni sen, että kumpikin haluaa sitä oikeasti eikä suostu kolmenkimppaan pitkin hampain miellyttääkseen kumppaniaan ja myös oman turvallisuuteni takia; haluan tietää minkälaisia tyyppejä on vastassa. Muutama nainen on ottanut muhun yhteyttä että haluaisi järjestää miehelleen yllätyksenä tapaamisen kanssani. Näihin en suostu koska haluan että kaikki osapuolet ovat täysillä mukana.

Kannattaa siis ottaa yhteyttä miellyttävän oloiseen PT:hen ja kysyä. Jos vastaus on ei, kysykää toiselta. Uskon että moni meistä tapaa mielellään pariskuntia.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pariskunta-tapaamiset ilolintujen kanssa
« Vastaus #13 : Toukokuu 31, 2023, 10:27:06 »
Onko hupakoilla kokemusta ns. opetus-caseista? Kun tuo suihinotto tuntuu olevan omalle vaimolle NIIN SAATANAN vaikeaa, niin auttaisiko jos joku osaaja näyttäisi miten homma hoituu?

Mä toteutan paljonkin erilaisia valmennus- ja opastustapaamisia, myös parien kanssa. Niissä on kuitenkin aina taustalla molempien osapuolten halu oppia, eli "vaimo ei osaa, voitko opettaa" ei ole kauhean hedelmällinen lähtökohta, jos vaimo ei ole itse motivoitunut kokeilemaan uutta, tai ei esim. oikeasti pidä suuseksin antamisesta. Tällaiset tapaamiset sisältää aina myös paljon keskustelemista, usein myös ihan seksuaaliterapeuttista settiä.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia