Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sandra Carvalho  (Luettu 6010 kertaa)

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Sandra Carvalho
« : Heinäkuu 25, 2022, 15:49:27 »
Jotkut muistaakseni kyseistä neitiä ovat kovaan mainostaneetkin. Nyt näyttäisi olevan Vaasassa, mutta jotenkin tuo ulkolainen numero hämää, lieneeköhän feikki kyseessä...

Poissa Niko_s

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #1 : Heinäkuu 25, 2022, 18:22:09 »
Nyt oli ainaki numero vaihtunu suomalaiseen numeroon

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #2 : Heinäkuu 25, 2022, 19:57:30 »
Kappas...  Vielä kun olisi varmistus onko oikeasti kyseinen neiti...  Mitä olen fotoja nähnyt niin houkuttelisi varsin paljon mikäli vaan eksyy meikäläisen kylälle  :P

Poissa Ippon69

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2022, 22:17:34 »
On aito. Mulla on sen henk.kohtanen numero ja ilmoitti eile että tulee suomeen. Kuusi päivää vaasassa ja sitten menee tampereelle.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #4 : Heinäkuu 27, 2022, 19:12:07 »
En oo oppinu vielä tähän päivään mennessä ymmärtämään, et miksi jotkut hupakot skippaa helsingin kokonaan, tämäkin on täällä ties kuinka pitkän tauon jälkeen ja on valinnut vaasan ja tampereen... Vaasa? Ok.

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #5 : Heinäkuu 27, 2022, 22:48:16 »
Nooh, kyllä sit taas on myös vastaavasti paljon jotka käyvät vain ja ainoastaan PK-seudulla ja muualla innokkaat asiakkaat jää nuolemaan näppejänsä

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #6 : Heinäkuu 27, 2022, 23:06:19 »
Nooh, kyllä sit taas on myös vastaavasti paljon jotka käyvät vain ja ainoastaan PK-seudulla ja muualla innokkaat asiakkaat jää nuolemaan näppejänsä

Tuo on niin totta. Kuitenkin 90% listoilla olevista ts-tytöistä on yleensä aina Helsingissä. Nyt jos joku jättää väliin, niin heti siitä nähdään vaivaa.😆

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #7 : Heinäkuu 28, 2022, 08:03:16 »
On aito. Mulla on sen henk.kohtanen numero ja ilmoitti eile että tulee suomeen. Kuusi päivää vaasassa ja sitten menee tampereelle.

Voin vahvistaa. Oon ollu jutussa vuosikausia tytyn kanssa. On omat kuvat, on suomessa ja on järjestäen paras tyty jonka kanssa setä on ollu. Siviilit/ammattilaiset kikkelillä tai ilman.

Treffit on sovittu jo tampereelle.

Olkaa kanssaturskat ihmisiksi

Poissa Vasaboy

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #8 : Heinäkuu 28, 2022, 14:59:02 »
Juuri kyseisen tapauksen tavanneena voin kanssa vahvistaa aidon tapauksen olevan kyseessä.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #9 : Heinäkuu 30, 2022, 19:40:14 »
Jokos joku on käynyt vaasassa painimassa?

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #10 : Elokuu 05, 2022, 22:26:26 »
Mjoo, kävin tuossa äsken moikkaamassa, ehken aivan kymppiä antais, mut ysin kyllä  ;D

Pari asiaa jäi mitä halusin ja en saanut, mut vastaavasti pari sain mitä en pyytänyt. Eli kyllä mä tyytyväinen olin ja ehdottomasti tapaisin neidin uusiksi, kunhan vaan tänne kamaralle taas eksyy

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #11 : Elokuu 07, 2022, 11:03:52 »
Ja tämä lienee varsinaisen rapsan trailer?

Poissa Grazy88

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sandra Carvalho
« Vastaus #12 : Helmikuu 07, 2024, 23:40:24 »
Pari kertaa vuosien saatossa tavannut Sandran ja täytyy sanoa että yksi parhaimmista kokemuksista ikinä ❤️ top listassa ihan kärkipäässä, Sabrinan kanssa ❤️ todella kaunis, ystävällinen ja kaunis hymy, mikä jäi mieleen 😊 hyvä kroppa, huumorintajuinen, ei kiirettä ja mikä tärkeintä keskittyi oleelliseen eli minuun, eikä vilkuillut puhelinta ym. Koska näitäkin valitettavia ohilaukauksia on sattunut matkalle.

Varustuskin on se mitä ilmoittaa eli mielestäni iso, mutta juuri minulle sopiva, sillä olen isojen ystävä 😋.
Tykkäsin todella paljon molemmista kerroista...ja lisää haluaisin, mutta ei ole Sandraa nyt vähään aikaan täällä käynyt?? Onkohan tietoa missä liikkuu? Onko kunnossa/Ok? SW mukaan Barcelonassa, mutta onko tietoa olisiko tulossa suomeen? Onko jollakin esim.private viestilinja Sandralle?