Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Edging  (Luettu 13115 kertaa)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Edging
« Vastaus #20 : Helmikuu 14, 2024, 16:37:51 »
Mä teen!

Maaliskuun alusta alkaen Jklä ja Kpo. 😇

Täällä ois kiinnostusta Kpo päässä. Ilmoitatko jossakin?

Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edging
« Vastaus #21 : Helmikuu 20, 2024, 10:05:58 »
Mä kans ihmettelen miten PT kykenee viemään ihan hilkulle ja keskeyttämään varsinkin kun itsekin olen aika vähäeleinen. Todella kuumottavan kiinnostava ajatus kyllä. Muutkin Helsingin tekijät voisit ilmoittaa itsestään :)

Poissa Basbas

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edging
« Vastaus #22 : Helmikuu 21, 2024, 17:40:59 »
Mä kans ihmettelen miten PT kykenee viemään ihan hilkulle ja keskeyttämään varsinkin kun itsekin olen aika vähäeleinen. Todella kuumottavan kiinnostava ajatus kyllä. Muutkin Helsingin tekijät voisit ilmoittaa itsestään :)

Tarkoitatko ketä tällä PT?



edit. Saitin sääntö: 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2024, 18:31:52 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Joku17

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edging
« Vastaus #23 : Helmikuu 22, 2024, 10:03:50 »
Leea voin suositella tähän edgetykseen, monesti käynyt osaa kyllä homman todella hyvin.

Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edging
« Vastaus #24 : Helmikuu 23, 2024, 11:15:36 »
Mä kans ihmettelen miten PT kykenee viemään ihan hilkulle ja keskeyttämään varsinkin kun itsekin olen aika vähäeleinen. Todella kuumottavan kiinnostava ajatus kyllä. Muutkin Helsingin tekijät voisit ilmoittaa itsestään :)

En siis tarkoittanut ketään tiettyä. Yleisesti mietin, että miten PT osaa viedä tarpeeksi lähelle mutta ei rajan yli. Ehkä siinä miehen pitää myös osata viestiä hieman paremmin.

Tarkoitatko ketä tällä PT?



edit. Saitin sääntö: 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.


Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edging
« Vastaus #25 : Helmikuu 23, 2024, 14:38:17 »
Leea voin suositella tähän edgetykseen, monesti käynyt osaa kyllä homman todella hyvin.

Kiitos vinkistä :) Täytyypä ottaa asiaksi