Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Edging

<< < (3/6) > >>

Vieras1918:
Minäkin teen myös pelkkien genitaalialueiden edging-hierontaa Helsingissä. Pisimmät sessiot ovat olleet 1,5h. Näissä laukeaminen tapahtuu vasta lopuksi. Tuota post orgasm torturea en ole kovin paljoa tehnyt.

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 03, 2023, 14:35:54 ---Minäkin teen myös pelkkien genitaalialueiden edging-hierontaa Helsingissä. Pisimmät sessiot ovat olleet 1,5h. Näissä laukeaminen tapahtuu vasta lopuksi. Tuota post orgasm torturea en ole kovin paljoa tehnyt.

--- Lainaus päättyy ---

Ylivoimaisesti paras hieronta on missä tulee happy middle. Noin puolessa välissä kun hoitaa homman maaliin niin on uskomaton olo kun puoltuntia-kolme varttia hierotaan vielä sen jälkeen. Olo on ku sellasessa mystisessä pumpulitaivaassa. Ei oikein tiedä, että onko hereillä vai ei. Hengissä vai ei

ElinaNeito:
Minä tykkään kiusata tuskallisen kauan ja edgettää. Post orgasm torturea tehnyt vähemmän, mutta mielelläni sitäkin teen, jos asiakas haluaa ja kestää.  8)

Vieras1922:
Edgellä olo on kyllä mun ihan lempi juttuja! Ainut miinus on että vehjettä jomottaa jälkikäteen, olen ajatellut että terveydellisistä syistä ei liian usein! Sitten on vielä full body orgastinen edging, huh huh huh. Erityiskiitos tähän ketjuun kirjoittaneille ihanille palveluntarjoajille - teitin käsissä on ollut vuosien varrella ihana tulla!!!

Mans1kka:
Oliko Tampereella ketään kuka tekisi edgetystä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta