Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?  (Luettu 9238 kertaa)

Poissa Rkuk

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #40 : Elokuu 05, 2021, 15:02:25 »
Sen verran tähän että yhden kanssa missä kävin viime vuonna usein tehtiin järjestely puhelimesta luonto ja kun ihmettelin miksi ei käytä sitä.  Johon sain selvän valheellisen sepustuksen. Ja tarkistin oikealla imei (kuitista) trakkerilla niin hänen varmasti tietämä olin paikka ja puhelin oli todella etäällä toisistaan. Tämä on hyvä pitää mielessä jos haluaa nimenomaan että se lahja jää sille kenelle sen annat. Oli unohtonutkin asia tuon suhteen, että koko juttu alkoi niin kuin vitsillä minulle sanotusta jos haluat ostaa.

Samoin jotain arvokkaampia vahvaa alkoholi juomaa lahjapakkauksessa antavia, siis tytölle jo ei moisia juo. Niin ihmettelin miten paljon on pitänyt juoda  että moinen tulee edes mieleen.


Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #41 : Elokuu 05, 2021, 15:30:36 »
^ sovitaanko niin että luet kirjoittamasi tekstin vielä kerran ennen luin painat lähetä-nappulaa? Jos et itse ymmärrä sitä, tuskin kukaan muukaan. Ihan tällainen tajunnan virta ei oikein aukea..

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #42 : Elokuu 05, 2021, 15:44:10 »
^ sovitaanko niin että luet kirjoittamasi tekstin vielä kerran ennen luin painat lähetä-nappulaa? Jos et itse ymmärrä sitä, tuskin kukaan muukaan. Ihan tällainen tajunnan virta ei oikein aukea..

Ei se valitettavasti mene perille!

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #43 : Elokuu 05, 2021, 16:29:00 »
Eikä sitä välttämättä nää omia kirjoitusvirheitä vaikka lukisikin...

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #44 : Elokuu 05, 2021, 16:41:05 »
Sen verran tähän että yhden kanssa missä kävin viime vuonna usein tehtiin järjestely puhelimesta luonto ja kun ihmettelin miksi ei käytä sitä.  Johon sain selvän valheellisen sepustuksen. Ja tarkistin oikealla imei (kuitista) trakkerilla niin hänen varmasti tietämä olin paikka ja puhelin oli todella etäällä toisistaan. Tämä on hyvä pitää mielessä jos haluaa nimenomaan että se lahja jää sille kenelle sen annat. Oli unohtonutkin asia tuon suhteen, että koko juttu alkoi niin kuin vitsillä minulle sanotusta jos haluat ostaa.

Samoin jotain arvokkaampia vahvaa alkoholi juomaa lahjapakkauksessa antavia, siis tytölle jo ei moisia juo. Niin ihmettelin miten paljon on pitänyt juoda  että moinen tulee edes mieleen.
Tämä selvä eli ei puhelimia luontoon!

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #45 : Elokuu 05, 2021, 16:56:03 »
Sen verran tähän että yhden kanssa missä kävin viime vuonna usein tehtiin järjestely puhelimesta luonto ja kun ihmettelin miksi ei käytä sitä.  Johon sain selvän valheellisen sepustuksen. Ja tarkistin oikealla imei (kuitista) trakkerilla niin hänen varmasti tietämä olin paikka ja puhelin oli todella etäällä toisistaan. Tämä on hyvä pitää mielessä jos haluaa nimenomaan että se lahja jää sille kenelle sen annat. Oli unohtonutkin asia tuon suhteen, että koko juttu alkoi niin kuin vitsillä minulle sanotusta jos haluat ostaa.

Samoin jotain arvokkaampia vahvaa alkoholi juomaa lahjapakkauksessa antavia, siis tytölle jo ei moisia juo. Niin ihmettelin miten paljon on pitänyt juoda  että moinen tulee edes mieleen.
Tämä selvä eli ei puhelimia luontoon!

Jep! Ei voi enää muutenkaan suhtautua! 😂

Poissa Rkuk

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #46 : Elokuu 06, 2021, 17:35:43 »
Älkää nyt viitsikö tuskin noi mistä kirjoitan ja ihan tietoisesti jätän viimeistelemättä hassuna yksityiskohtana munansaanokset (sanamuunnokset) joita korjaava kirjoitus samsungin joku oma selain saa tässä tapauksessa osan horinoistani kaapata ja vääntää haluamaansa muotoonsa.
Tietäen pelastavani niiden päivää vähän jotka pahaa oloaan minulle käsittämättömästä syystä. Saavat mahdollisuuden laittaa pahaa oloaan eteenpäin, vaikka tosin täysin tuloksetta jos minun tulisi noita pahoittaa mieleni. Jos olen pahoillani niin teidän puolestanne max.

No kun ollaan lahjaketjussa ja nyt osallistuneen antaa vähä lahjaisen kuvan itsestään. Kun vaikka vain sanan tai pari ISOILLA KIRJAIMILLA kirjoitetuista pointeista ei herätä mitään sellasta toimintaa silmien takana, josta syntyisi jotain rakentavaa ajatusta joka samalla vaivalla ilmestyisi oiken hyvin muotoiltuna ja kieliopillisesti täydellisenä mielipiteenä aiheeseen.

Josta voisi syntyä keskusteluksi yhteisesti sovitun asioita sanoin kuvaten. Kuten vaikka Kikkeli jolla useimmat mieltävät urean ja siemennesteen poistuvan kehosta. Tosin usein Kikkeli mielletään sen ikäisen pojan vehkeeksi että vain ureaa tulee kunnes jonkun sellaisen unen jälkeen on lakana kuvallisessa möhnässä. Ja tulee tuplana ensikertaa. Möhnät lakanaan ja Janipetteri ekaakertaa vie mitään pyykkiä itse huoneestaan pyykkiin?

Kun kokemus on opettanut niin monen panos tähän foorumiin on hermostuneena odottaa kollossaan. Että saisi sanoa pahaa jostakin oikein kunnolla tai edes tölväistä vähän laittaen turhanpäiväisen pahanmielen toivotuksen perään nauravan hymiön vaikka oikeasti itkeee.

Jotta vielä saisi sanoa, niin loppuun jhhhhhirrt55fhkoooiyjkkngyjlpp874rbkkitrfjlligfbknrfkmoyrehkmöömyh

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #47 : Elokuu 06, 2021, 17:38:13 »
Pitäiskö modejen siis ihan oikeesti jo puuttua tähän?!?
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Mummo

  • Valvojat
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #48 : Elokuu 07, 2021, 15:36:56 »
Pysytään ketjun aiheessa.

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #49 : Elokuu 07, 2021, 16:05:01 »
Kyllä sitä tulee yleensä jotain pientä vietyä; juotavaa, hedelmii, suklaata tai vaikka muumimukin🤗👍🤣
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #50 : Elokuu 07, 2021, 16:26:09 »
Jotakin pientä on joskus tullut vietyä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Rkuk

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #51 : Elokuu 07, 2021, 23:43:13 »
Ai niin en ajatellut lahjana. mutta vadelmia pari kertaa olen ostanut Yhden rasian sijasta kaksi. j
Ja joskus jos olen käynyt jotain pikkupurtavaa hedelmiä ym ostamassa Kampin ja Bulevardin välissä olevan vaihtolappusten (k-market vieressä) hakureisulla olen laittanut viestiä jos haluaisi että tuon jotain kaupasta tullessani.

Enkä ole suostunut enkä edes olettanutkaan että en tarjoaisi. Kunhan ei pyydetä 80" taulutelkkaria tuomaan.  Enkä mieltänyt noita lahjoiksi.

Kotikäyneillä kaikkea on tarjottu, jäätelöä ja kahvia on otettu vastaan.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #52 : Elokuu 08, 2021, 00:02:13 »
Niin no joo. Lahjoja ja "lahjoja".

Onhan sitä tullu vietyä kaiken näköistä rihkamaa ns. vakkareille tuolla kauko- idässä.

Kerrankin vein aamukankkusessa reissulta palatessani sellaisen 5 batin kultakorun silloiselle tyttöystävälleni.

Päivä sen jälkeen kun olin palannut Suomeen, tuli tekstari paikalliselta Suomi- baarin omistajalta että tyttöystävä oli käynyt riehumassa baarissa ja etsimässä syyllistä siihen että se mun antama kultakoru olikin myyntitilanteessa kultaliikkeen arvion mukaan feikki.  8)

Pahoittelin tapahtunutta baarinomistajalle.

Poissa Rkuk

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #53 : Elokuu 10, 2021, 18:23:14 »
Onhan se ehkä vähän niinkin että kun alkaa lahjoja viemään niin tilanne taju on hukassa. Itse erään kanssa Video puhelun aikana näin peilin kautta kun kävi lataamassa kuvan jonka halusi minun näkevän ja palasi muiden maiden joukosta Fin ryhmään jossa vilahti iso kasa nimiä jotka tunnistin suomalaiselle kuuluvaksi siis ne mitä vikkeläsomisen huijauksessa hoidetun homman aikana sain nähdä.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #54 : Elokuu 10, 2021, 19:37:59 »
Mun mielestä on ihanaa kun asiakkaat osoittavat tyytyväisyyttään pienin lahjoin ❤️ Oli se sitten suklaata, kukkasia, tai ihan mitä vaan ☺️

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #55 : Elokuu 10, 2021, 23:47:33 »
Mun mielestä lahjat on kans kivoja ylläreitä, vaikken ikinä niitä odotakaan. Viini ois varmaan kivoin lahja, mutta siitä tulis fiilis, että pitäis alkaa nauttia heti  ;D
Helsingissä <3

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2606
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #56 : Lokakuu 13, 2021, 20:32:30 »
En oo koskaan vienyt. Mielessä on käynyt, mutta aina se on unohtunut ja jäänyt sitten kokonaan. Väliin jopa tuntenut huonoa omaatuntoa tosta  :whipping:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #57 : Lokakuu 13, 2021, 23:05:58 »
Naispuoliset palveluntarjoajat ovat kuitenkin aina ensisijaisesti ja ennen kaikkea naisia. Tämän tosiasian pitäminen jatkuvasti mielessä on avain parhaisiin asiakaskokemuksiin.

Kun nainen on parhaimmillaan, mieskin nauttii, myös tässä lajissa. Ja milloin nainen on parhaimmillaan? Tietenkin silloin, kun naista huomioidaan ja kehutaan. Ja siinä lahjat ovat keskeisessä roolisa. Kaikki naiset tykkäävät saada lahjoja (tarkemmin sanoen kaikki ihmiset tykkäävät siitä), jotka viestivät, että heitä on ajateltu.

Joten johtopäätös: palveluntarjoajalle kannattaa viedä lahjoja, erityisesti vakkareille. Omakohtainen kokemukseni on, että palvelun laatu ja asiakaskokemus on silloin parempaa. Se ei tarkoita sitä, että laatu ilman lahjoja olisi huonompi. Mutta lahjan saanut palveluntarjoaja on aina otettu ja mielissään ja kyllä sen mies aina huomaa, jos nainen on mielissään. Tässäkin lajissa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vietkö lahjoja palveluntarjoajille?
« Vastaus #58 : Lokakuu 21, 2021, 17:11:33 »
Muutaman kerran olen vienyt hepeniä Italian Selenalle ja hän puki niitä ja otettiin kuvia muistoksi ja samalla reissulla toin 10 tuumaisen dildon kun tarvitsi sitä myöhemmin iltaa varten😁 ei ehtinyt itse ostaa ja korvaus oli sen mukainen häneltä😋 :behind: :blowjob:, suklaata yleensä olen vienyt ja tietenkin leluja tytöille ovat tykänneet kovin huomion osoituksista👍, Selenaa on ikävä oli paras hupakoista.