Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paljaalla namuttelua  (Luettu 7581 kertaa)

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paljaalla namuttelua
« Vastaus #20 : Heinäkuu 13, 2022, 12:57:26 »

Aina sama nikki on ekana tuomitsemassa jos joku vihjaa jotain paljaalla touhuamisesta.
Kukin saa mun puolesta taaplata tyylillään jos siltä tuntuu. En minäkään dissaa homppeleita, vaikka sellainen touhu ei kuulu mun repertuaariin
Paljaalla touhuaminen ja homous ei liity kyllä mitenkään toisiinsa että niitä voisit verrata keskenään.

Taitaa tuo Aurajoen veden juominen viedä luetun ymmärtämisen taidonkin
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla namuttelua
« Vastaus #21 : Heinäkuu 13, 2022, 13:41:48 »

Aina sama nikki on ekana tuomitsemassa jos joku vihjaa jotain paljaalla touhuamisesta.
Kukin saa mun puolesta taaplata tyylillään jos siltä tuntuu. En minäkään dissaa homppeleita, vaikka sellainen touhu ei kuulu mun repertuaariin
Paljaalla touhuaminen ja homous ei liity kyllä mitenkään toisiinsa että niitä voisit verrata keskenään.

Taitaa tuo Aurajoen veden juominen viedä luetun ymmärtämisen taidonkin
Turussa on todella hyvää vettä 😋 Korjataan sun mieliksi kommenttiani sen verran että se onko joku homo vai ei tai voiko sitä asiaa dissata vai ei, ei liity tähän ketjuun mitenkään. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta joten ei tietenkään sitä voi(kuulu) dissata, mutta jos on niin hömelö että painelee palveluntarjoajia paljaalla niin se on oma valinta.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa arzca13

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paljaalla namuttelua
« Vastaus #22 : Heinäkuu 14, 2022, 16:42:52 »

 Tule Turun tyttö tänne Kemiin .. täällä sua ei kiusata ..!? ;) :behind:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Paljaalla namuttelua
« Vastaus #23 : Heinäkuu 14, 2022, 18:48:27 »

 Tule Turun tyttö tänne Kemiin .. täällä sua ei kiusata ..!? ;) :behind:

Se on niin kaukana! 😩 Muuten voiski jonkun keikan heittää 😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paljaalla namuttelua
« Vastaus #24 : Heinäkuu 16, 2022, 10:47:39 »
No, eiköhän kortsuakin voi halutessaan käyttää. Tietysti jos palveluntarjoaja keskittyy paljaalla haluaviin asiakkaisiin, niin lisähinta kortsun käytöstä on perusteltua.

Hajosin ajatukselle että panet normaalisti kumin kanssa jonkun kanssa ja palveluntarjoaja yllättäen ehdottaa että ottaisit kumin pois niin oisko siinä paikka hintakeskustelulle ja alennukselle kesken panemisen?  :laught:
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä