Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vantaa gangbang
Banana:
Monta kertaa ja monta vuotta jo osallistunut. Aika kiihottavaa kun nainen pyytää lisää miehiä jonossa panemaan jopa tuplanakin.
Äkkiä vain uutta kullia tilalle ennen kuin pimppi tai peppu edes kunnolla sulkeutuu. ;D
Yksi nuori tyttö jota välillä ryhmämme panee squirtaa aina kun hän saa orkun.
Kaveri sanoi kerran kun oltiin kerran taas pantu yhtä meidän nuorta vakio tyttöä 3h putkeen joka paikkaan,
ja tyttö lähti tärisevin jaloin ja suurella hymyllä suihkuun että: Mä en ole ajatellut seksiä varttiin. Onkohan se jotain vakavaa? :D
keravankolli:
Itse kans ko.naisen tavanneena jotenkin vaikea uskoa miten hänen paikat tulis kestämään jos on useampi rynkyttämässä. Mut on kyll kahden kesken aivan huippu,kuten ilmoituksessa kertoo,kiireettömästä seksistä.hinta-laatusuhde kohtaa. Kiva pikku Lolita.
Lenkomies:
--- Lainaus käyttäjältä: Banana - Heinäkuu 11, 2022, 17:04:03 ---Monta kertaa ja monta vuotta jo osallistunut. Aika kiihottavaa kun nainen pyytää lisää miehiä jonossa panemaan jopa tuplanakin.
Äkkiä vain uutta kullia tilalle ennen kuin pimppi tai peppu edes kunnolla sulkeutuu. ;D
Kaveri sanoi kerran kun oltiin kerran taas pantu yhtä meidän nuorta vakio tyttöä 3h putkeen joka paikkaan,
ja tyttö lähti tärisevin jaloin ja suurella hymyllä suihkuun että: Mä en ole ajatellut seksiä varttiin. Onkohan se jotain vakavaa? :D
--- Lainaus päättyy ---
Lotta?
DickH:
Hyvin järjestetty gangbang kyllä kiinnostaisi. Jos tästä jotain tulee jonkun aktiivisen toimesta, niin täällä olisi yksi osallistuja.
Banana:
--- Lainaus käyttäjältä: Lenkomies - Heinäkuu 11, 2022, 22:54:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Banana - Heinäkuu 11, 2022, 17:04:03 ---Monta kertaa ja monta vuotta jo osallistunut. Aika kiihottavaa kun nainen pyytää lisää miehiä jonossa panemaan jopa tuplanakin.
--- Lainaus päättyy ---
Lotta?
--- Lainaus päättyy ---
Joo... eka on Lotta. Se seuraava nuori Suomalainen tyttö jota mainitsen EI ollut Lotta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta