Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?  (Luettu 22816 kertaa)

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #40 : Toukokuu 17, 2021, 11:51:18 »

Jos en ite pysty kyrpimään vaimoani/tyttöystävääni tarpeeksi, miksi ensitilassa laitan mitään parisuhteita vireille? (Joojoo "sitten kun sinä olet 60 öyh möyh" no en vittu ole).


TLDR : En.

Naiset eivät käsittääkseni usein petä seksin puutteen takia, vaan takana on varmaan muita syitä.

Köyrin joskus varattua naista parin vuoden ajan. Tämän mies kävi käsittääkseni huorissa samaan aikaan eli hänellä oli haluja.

Tulkitsin pettämisen jonkinlaiseksi kostoksi miehelle.

Vähän maalailtiin yhteistä tulevaisuuttakin, mutta oletin minulle käyvän kuten naisen miehelle eli saisin jossain vaiheessa kylmää kyytiä.

Naisten hullu seksi on sponttaani pano sohvalla, kun miehelle se on 100 huoraa pinossa kidutuskammiossa. Naisen pettäminen on usein vaan pusssilua baarissa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2021, 11:52:51 kirjoittanut MestariTurska »

Poissa smetana

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #41 : Toukokuu 24, 2021, 14:29:04 »
Ei ole toiminut hirvee möykkääminen aina alkanut kun itse vieraissa käynyt. eukon mielestä ihan jees jos satun tulemaan liian aikaisin kotiin ja joku pertti tapani on nuohoamassa emäntää

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #42 : Toukokuu 24, 2021, 14:51:21 »
kyllä, ei haittaa mitään...paitsi tietty jos se on oma vaimo. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #43 : Lokakuu 07, 2021, 03:32:17 »
On vaan jotenkin vaikea uskoa, että naisilla olisi edes puolta siitä sexdrivestä mitä miehillä on
Nyt tuli asiaa. Naisilla (joita minä tiedän) se seksivietti on sellainen "kyllä kerran kuukaudessa kunnon kyydit riittää" -periaatteella toimivia. Eli jos eivät saa useammin, niin ei kiima heitä saa hakemaan kullia muualta.

En tiedä yhtäkään naista tutuistani, tai puolitutuista, jota ns. panettaisi joka päivä, tai edes useita kertoja viikossa.
Eräs ei halua kaljamahaista miestään ja pettää joskus harvoin kun seksiä haluaa. Jotkut syttyvät panopuuhiin miehen aloitteesta, jos ovat sillä hetkellä tarpeeksi avaramielisiä ja ilman stressiä.
Ne naiset, jotka ovat parisuhteessa kovin aktiivisia ovat enemmänkin se tilastopoikkeus.

Naiset eivät käsittääkseni usein petä seksin puutteen takia, vaan takana on varmaan muita syitä.

Naisten hullu seksi on sponttaani pano sohvalla, kun miehelle se on 100 huoraa pinossa kidutuskammiossa. Naisen pettäminen on usein vaan pusssilua baarissa.
Näin olen oppinut naisista. He eivät petä seksin puutteen, tai laadun takia, vaan melkein poikkeuksetta takana on jotain muuta tyytymättömyyttä.
Kuten mainitsit, niin olen törmännyt tähän, että heidän "hullu seksi" onkin jotain hyvin söpöä ja arkista siihen pervoon miehen mieleen verrattuna, jossa nainen on kiinni sidottuna panotelineeseen ja puhki nussittuna joka reikään.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #44 : Joulukuu 17, 2021, 12:05:58 »
On vaan jotenkin vaikea uskoa, että naisilla olisi edes puolta siitä sexdrivestä mitä miehillä on
Nyt tuli asiaa. Naisilla (joita minä tiedän) se seksivietti on sellainen "kyllä kerran kuukaudessa kunnon kyydit riittää" -periaatteella toimivia. Eli jos eivät saa useammin, niin ei kiima heitä saa hakemaan kullia muualta.

En tiedä yhtäkään naista tutuistani, tai puolitutuista, jota ns. panettaisi joka päivä, tai edes useita kertoja viikossa.
Eräs ei halua kaljamahaista miestään ja pettää joskus harvoin kun seksiä haluaa. Jotkut syttyvät panopuuhiin miehen aloitteesta, jos ovat sillä hetkellä tarpeeksi avaramielisiä ja ilman stressiä.
Ne naiset, jotka ovat parisuhteessa kovin aktiivisia ovat enemmänkin se tilastopoikkeus.

Kotona täällä suunnilleen sama tilanne. Vaimolle riittää yleensä max. kerran kuussa. Itse haluaisin useamman kerran viikossa. Ainahan se ei ole ollut näin, vaan oli sellainekin aika kun vaimo halusi paljon nykyistä useammin.

Mutta, mutta. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Olen nyt jonkin aikaa tapaillut erästä naista, naimisissa hänkin, joka on seksin suhteen hyvin paljon vaimoani halukkaampi. Emme paljoa puhu toisillemme siviiliasioista, mutta olen käsittänyt hänen kyllä saavan seksiä kotonakin. Se ei vain hänelle riitä ja lisäksi hän ei voi tehdä miehensä kanssa kaikkea mitä haluaisi.

Naiset eivät käsittääkseni usein petä seksin puutteen takia, vaan takana on varmaan muita syitä.

Naisten hullu seksi on sponttaani pano sohvalla, kun miehelle se on 100 huoraa pinossa kidutuskammiossa. Naisen pettäminen on usein vaan pusssilua baarissa.
Näin olen oppinut naisista. He eivät petä seksin puutteen, tai laadun takia, vaan melkein poikkeuksetta takana on jotain muuta tyytymättömyyttä.
Kuten mainitsit, niin olen törmännyt tähän, että heidän "hullu seksi" onkin jotain hyvin söpöä ja arkista siihen pervoon miehen mieleen verrattuna, jossa nainen on kiinni sidottuna panotelineeseen ja puhki nussittuna joka reikään.

Näin se kai on, mutta taas on poikkeuksia. Voi tietysti olla, että naiset joihin olen seuraa etsiessäni törmännyt, ovat vain sattuneet olemaan hieman erikoisemmasta menosta kiinnostuneita. Esimerkiksi tämä rouva, jonka kanssa olen viime aikoina touhuillut, on hyvinkin kiinnostunut vaikka tuosta panotelineeseen sitomisesta. Se pitää silti sanoa, että eipä ole vastaavia haluja yhdelläkään naisella aikaisemmin tullut vastaan. En kyllä ole mikään sarjarakastaja koskaan ollut eli eipä ole toisaalta sitä vertailupohjaakaan paljon.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #45 : Joulukuu 18, 2021, 01:18:16 »
Heitän tähän jatkokyssärin.
Olisiko se mielestänne pettämistä, jos vaimolla/tyttöystävällä olisikin suhde toiseen naiseen? Tunnetasollahan suhde voi olla samalainen kuin mikä tahansa suhde.
Kuinka paljon ajattelutapaan vaikuttaa, se että siellä onkin toinen meisseli kairaamassa vrt. pidetäänkin tyttöjen välistä kivaa?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #46 : Joulukuu 18, 2021, 01:32:17 »
Heitän tähän jatkokyssärin.
Olisiko se mielestänne pettämistä, jos vaimolla/tyttöystävällä olisikin suhde toiseen naiseen? Tunnetasollahan suhde voi olla samalainen kuin mikä tahansa suhde.
Kuinka paljon ajattelutapaan vaikuttaa, se että siellä onkin toinen meisseli kairaamassa vrt. pidetäänkin tyttöjen välistä kivaa?

Ei haittais. Se on miehen kanssa se kilpailutilanne. Naisen kanssa ei voi kilpailla ku eri vehkeet. Ja sit jos muija haluaa vielä munaa, niin se on mun muna

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #47 : Joulukuu 18, 2021, 02:13:37 »
Kuinka paljon ajattelutapaan vaikuttaa, se että siellä onkin toinen meisseli kairaamassa vrt. pidetäänkin tyttöjen välistä kivaa?

Just niinku Billheili sano, meisseli ei käy ja naisen kanssa ei pysty kilpaileen. Ja on omakohtaista kokemusta.  8)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #48 : Joulukuu 18, 2021, 06:24:02 »
Heitän tähän jatkokyssärin.
Olisiko se mielestänne pettämistä, jos vaimolla/tyttöystävällä olisikin suhde toiseen naiseen? Tunnetasollahan suhde voi olla samalainen kuin mikä tahansa suhde.
Kuinka paljon ajattelutapaan vaikuttaa, se että siellä onkin toinen meisseli kairaamassa vrt. pidetäänkin tyttöjen välistä kivaa?

Mun mielestä ei ole merkitystä onko kyseessä mies vai nainen. Kuten sanoit, tunnetasolla suhde on sama tähän kolmanteen osapuoleen. Eli pettämisen kriteeri ei ole mielestäni sukupuoli. Jos on ns. luvan kanssa liikkeellä niin kaikki ok, sukupuoli ei siis merkityksellinen.
Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #49 : Joulukuu 18, 2021, 06:36:40 »
Nainen voisi olla ihan kiva juttu, voitaisiin olla kolmen kimppaa.
Meisselisetä on ihan eri juttu ja ajatus tällaisen kanssa sängyssä vaikka kimppatilanteessa on kuolleena syntynyt, ei nappaa.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #50 : Joulukuu 18, 2021, 07:17:58 »
En hyväksy.

Ei kai sitä turhaa mennä naimisiin, hommata tyttöystävää ja salarakasta.

Miksi käydä vieraissa, jos sulla on Hese?  ???

Sit jos käyvät, mäkin joudun käymään maksullisissa, ja siinä meni loma Malediiveilla, Kukkapuro tuolit ja muut jalokivennäiset ja laatusampanjat. 

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #51 : Joulukuu 18, 2021, 09:04:55 »
Miksi käydä vieraissa, jos sulla on Hese?  ???

Voisko olla, että just siks?  :laught:

Mulle vieraissa käyminen on ok puolin ja toisin.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #52 : Joulukuu 19, 2021, 22:11:30 »
Heitän tähän jatkokyssärin.
Olisiko se mielestänne pettämistä, jos vaimolla/tyttöystävällä olisikin suhde toiseen naiseen? Tunnetasollahan suhde voi olla samalainen kuin mikä tahansa suhde.
Kuinka paljon ajattelutapaan vaikuttaa, se että siellä onkin toinen meisseli kairaamassa vrt. pidetäänkin tyttöjen välistä kivaa?

Mielestäni se on noissa kaikissa tapauksissa pettämistä ellei sitten sitä ole etukäteen sovittuna.
Tunnetasolla ei välttämättä ole väliä onko mies vai nainen. Riippuu toki täysin miehestä tai naisesta.


Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Miklu1980

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #53 : Joulukuu 20, 2021, 09:06:24 »
Todellakin saa käydä ja käykin. Olemme vaan molemmat paikalla näissä jutuissa.

Poissa Kiku

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #54 : Heinäkuu 04, 2022, 10:33:35 »
Näin naisena oli pakko pikkuisen pyöritellä päätä lukiessa. Moni käyttää syynä sitä, että kun vaimoa ei huvita niin käydään vieraissa (rahalla tai ilman), ja jos emäntä pyörähtää vieraassa pedissä, se on ero samantien. Tuliko teille turskille hetkeäkään mieleen, että syy haluttomuuteen voi olla yksinkertaisesti se, että saman pilin jyystäminen vuosikausia on käynyt tylsäksi? Myös naiset kaipaavat vaihtelua. :whipping:
I'm not everybody's cup of tea, but I am someone's glass of Pinot Noir

Poissa Kukkakettu88

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #55 : Heinäkuu 05, 2022, 09:07:34 »
Mun tulkinta tähän on se et moni mies ns. mukavoituu parisuhteessa, kadottaa sen oman voimansa ja itsenäisyyteensä ja sen seurauksenana myös seksuaalinen haluttavuutensa.

Jos sul on kämppä siisti, vakaat arkkrutiinit, urheilet, kehität taitojasi, olet sosiaalisesti rohkea, toisin sanoen pusket itseäsi niin että sisäinen soturi elää etkä salli liiallista mukavuushöttöilyä niin silloin säilyt yleisesti ottaen viehettävänä.

Vielä kun et tarvitse seksiä ja oot henkisesti täysin Ok seksittömän elämän kanssa niin saat varmasti pillua.

Ei-tarvitsevuus, sisäinen onni, vahva itsekuri, hyvien vibojen jakaminen ihmisille avokätisesti.
Luotto omaan elämänvisioon.

Pitää siis kii siitä samasta voimasta joka sinkkumiehel kuuluu olla.


« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2022, 09:10:41 kirjoittanut Kukkakettu88 »

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #56 : Elokuu 24, 2023, 02:06:51 »
Näin naisena oli pakko pikkuisen pyöritellä päätä lukiessa. Moni käyttää syynä sitä, että kun vaimoa ei huvita niin käydään vieraissa (rahalla tai ilman), ja jos emäntä pyörähtää vieraassa pedissä, se on ero samantien. Tuliko teille turskille hetkeäkään mieleen, että syy haluttomuuteen voi olla yksinkertaisesti se, että saman pilin jyystäminen vuosikausia on käynyt tylsäksi? Myös naiset kaipaavat vaihtelua. :whipping:

Kyllä tämä on useinkin tullut mieleni syövereihin, enkä pelkästään sen vuoksi jättäisi ketään. Samasta syystä minäkin olen pettänyt vaimoani, vaikkakaan en henkisesti.
Jos toinen vain käy vieraissa, eikä tee tästä mitään kanssakilpailijaani tunnepuolella, niin vaihteluhan virkistää. Mulle rakkaus on muutakin kuin elinten yhteensopivuutta tai vastaavaa.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #57 : Syyskuu 16, 2023, 12:17:45 »
Näin naisena oli pakko pikkuisen pyöritellä päätä lukiessa. Moni käyttää syynä sitä, että kun vaimoa ei huvita niin käydään vieraissa (rahalla tai ilman), ja jos emäntä pyörähtää vieraassa pedissä, se on ero samantien. Tuliko teille turskille hetkeäkään mieleen, että syy haluttomuuteen voi olla yksinkertaisesti se, että saman pilin jyystäminen vuosikausia on käynyt tylsäksi? Myös naiset kaipaavat vaihtelua. :whipping:

Puolusteletko omaa käytöstäsi tällä kirjoituksella itsellesi?
Jäitkö kiinni ja tuli ero ja nyt purat tunteitasi?

Poissa Njalla

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #58 : Lokakuu 19, 2023, 10:00:19 »
Sallin ja hyväksyn, JOS asiasta on ennalta sovittu ja puhuttu, tehty säännöt selviksi ja asia on molemmin puoleinen (avoin suhde). Jos petetään ”selän takana” ja petetään luottamus ja lojaalisuus - se on moro. Avoin ja rehellinen kommunikaatio vaatii paljon, mutta antaa myös paljon.