Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?  (Luettu 41746 kertaa)

Poissa panic0

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #100 : Toukokuu 18, 2025, 09:10:30 »
^Auto/vene/mökki voi olla tietty kanssa.

Ja tietysti lemmikit. Vaikkapa yhteinen koiraharrastus.

Veikkaan kuitenkin, että useimmiten vahvin liima on

-yhteiset lapset/ystävät/sukulaiset.

Ja yleinen elintason tipahdus (raha) ehkä se toiseksi suurin, miksi moni sinnittelee huonossakin suhteessa. Ja tähän kategoriaan tosiaan sitten meneekin melkein kaikki ns. materiaalinen hyvä.

Unohtui tietysti myöskin yksi hyvin tärkeä. Sosiaalinen paine, normit ja odotukset. Riippuu vielä vähän piireistä, missä elät ja vaikutat.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2025, 09:13:01 kirjoittanut panic0 »

Poissa Transuchaser9000

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #101 : Toukokuu 18, 2025, 18:26:11 »

Jos olis muija niin en lähtökohtaisesti. Jos oma teoreettinen muijani löytäisi joltain toiselta jotain mitä sedällä ei ole tarjota, kuten jos vaikka swdän 20cm kulli ei riitä ja hypoteettinen muija löytää ... jos nainen on löytänyt paremman miehen.

... koska jos setä kertaalleen todetaan huonoksi mieheksi ja luuseriksi niin sit se on tervemenoa.

Nuo ovat ajatuksia, joihin olisin voinut 100% yhtyä vielä 10v sitten. Kummallista miten aika muuttaa ajatuksia.

Mutta -- jos itse haluaa vaihtelua, niin miksi ei sitä samaa antaisi omallekaan muijalle? Kysehän ei ole siitä, että joku olisi parempi tai joku tulisi todetuksi huonommaksi.

Vaikka itse mieluiten syön marmorifilettä, niin kyllä välillä paistettu kirjolohikin tuo kivaa vaihtelua -- ja miksi minun pitäisi määrätä, mitä muija saa syödä? Kunhan pysyy muijana, tietenkin!  ;D

Pitääkin laittaa herätyskello 10 v päähän ja katsoa, kuinka paljon yhdyn jämeräpartaiseen insinööriin. Et sitten veteraani potkaise tyhjää ennen sitä!  :headbang:

-TC9K