Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?  (Luettu 22821 kertaa)

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Naimisissa ja parisuhteessa oleville turskille kysymys. Hyväksyisittekö vaimon/tyttöystävän käydä välillä vieraissa ja missä menee raja?
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2019, 13:12:45 »
Meillä on lupa, puolin ja toisin. Kimppaakin harrastettiin aikoinaan, vauhdikas meno oli.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #2 : Syyskuu 21, 2019, 15:20:08 »
en hyväksyisi, se on kerrasta poikki. piste.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #3 : Syyskuu 21, 2019, 15:27:49 »
Jos itse käy huorissa, niin ei ole varaa olla hyväksymättä.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2019, 15:30:05 »
Jos olisin parisuhteessa ja tuollainen tulisi ilmi, niin hyväksyisin jos vaimolla&/tyttöystävällä ei olisi tunteita pelissä tai vieraissa käynti olisi kertaluontoinen eikä mikään suhde. Jos parisuhteessa on rakkautta, niin ei sitä syrjähyppy voi rikkoa. Varmasti siinä tulee ekana mieleen riittämättömyyden tunne, mutta asioista tuossa tilanteessa selviää varmasti puhumalla eteenpäin.

Mutta jos tässä nyt kysyttiin, että antaisinko vaimon tai tyttöystävän ihan luvan kanssa juossa vieraissa jatkuvasti eli pystyisinkö elämään avoimessa suhteessa, niin en.

Vaikka itse käy huorissa, niin on todellakin varaa olla hyväksymättä tuollainen järjestely.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2019, 15:31:46 kirjoittanut lprman1 »

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #5 : Syyskuu 21, 2019, 19:03:39 »
Ite hyväksyn kans vaimolle vieraissa käynnit. Sellaisilla säännöillä ettei koti kylillä, lähikapakoista yms, eikä kotiin tuoda ketään. Eli reissuissa saa käydä ja on oikein suotavaa. Ite innostuisin jos vaimo kertois harrastaneensa hyvää seksiä jonkun toisen kanssa ja hymyilis sen ansiosta kotona.

Meillä on lupa, puolin ja toisin. Kimppaakin harrastettiin aikoinaan, vauhdikas meno oli.

Arvostan! Oon kans yrittäny ehdottaa kimppaa vaimolleni, mutta ei oo innostunu, ainakaan vielä. Oon miettinyt että sellainen jos joku ois hyvää parisuhde terapiaa ja hyvää kotrastia tavalliseen perhearkeen, kun lapset on pois kotoota.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2019, 19:10:16 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #6 : Syyskuu 21, 2019, 22:27:38 »
Oon myös yrittäny vaimoa lämmitellä maksullisella miesseuralaisella käymiseen, mutta ei oo siitäkän lämmenny, vaikka maksaisin sen. No hänellä on vähän negatiivinen asenne tähän seksipalvelujen ostamiseen, kun ei oo aiheeseen tutustunut. No ehkä joskus vielä lämpenee. :) Oisin kyllä valmis vähentämään omia hupakoissa käyntejä ja maksamaan vaimon käynnit jos tästä tuliskin joskus yhteinen harrastus. :-* Niin ei tarttis olla niin huolissaan toisen turvallisuuden puolesta. Vaikka tiedän että hänellä on tosi hyvä harkinta kyky, mutta kuitenkin...
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #7 : Syyskuu 21, 2019, 23:02:58 »
Meil tää on aika uusi juttu ja sovittiin näin reilu vuosi sitten, kun oltiin eroamassa. Seksi oli suhteestamme ihan kuivunut. Yhdessä ollaan oltu nuoruudesta asti ja puolet elämästämme, eikä kummallakaan ollut nuoruudessaan eikä ennen matkan varrella, muita seksikumppaneita. Tosi paljon raikastanut suhdetta sellainen pieni avoimuus, kun ei esimerkiksi seksiä pysty käyttämään kiristyskeinona yms. :) En ole nähnyt siinä mitään negatiivista, vain ja ainoastaan positiivista ja meil oo parisuhde seksi ollu niin hyvää ku nykyään ni ainakaan 10 vuoteen!
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2019, 06:40:11 »
Ite hyväksyn kans vaimolle vieraissa käynnit. Sellaisilla säännöillä ettei koti kylillä, lähikapakoista yms, eikä kotiin tuoda ketään. Eli reissuissa saa käydä ja on oikein suotavaa. Ite innostuisin jos vaimo kertois harrastaneensa hyvää seksiä jonkun toisen kanssa ja hymyilis sen ansiosta kotona.

Meillä on lupa, puolin ja toisin. Kimppaakin harrastettiin aikoinaan, vauhdikas meno oli.

Arvostan! Oon kans yrittäny ehdottaa kimppaa vaimolleni, mutta ei oo innostunu, ainakaan vielä. Oon miettinyt että sellainen jos joku ois hyvää parisuhde terapiaa ja hyvää kotrastia tavalliseen perhearkeen, kun lapset on pois kotoota.

Oon hänelle hankkinut nuoren kollinkin kerran kotiin. Kolmistaan touhuttiin sitten. Koska hän oli tyttökaverinsa kerran tuonut mulle.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #9 : Syyskuu 22, 2019, 10:37:06 »
Tuttujen luona voi käydä mutta ei mielellään vieraissa.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #10 : Syyskuu 22, 2019, 10:49:29 »
Pettää saa jos se ei ikinä tule mun tietoon.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #11 : Syyskuu 23, 2019, 16:53:08 »
Hyväksyn, jos vaimo on naapurin vaimo tai tyttöystävä. Enkä pitäisi pahana, jos tyttöystäväni tai vaimoni kävisi huorissa, koska ei naiselle, joka haluaa sekstailla toisen naisen kanssa ei voi olla vihainen. 

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2619
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #12 : Syyskuu 24, 2019, 11:28:02 »
Eihän ketään voi omistaa, eli hyväksyisin. En kyllä välttämättä haluaisi tietää tästä.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #13 : Syyskuu 24, 2019, 22:48:37 »
En tietenkään hyväksy. Sen takia hän saa tehdä sen samalla tavalla kuin minäkin. Ei kerro mitä on tekemässä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #14 : Syyskuu 25, 2019, 17:08:26 »
Jos kerran itse käyn, niin miten sen voisin muilta kieltää.

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #15 : Syyskuu 26, 2019, 18:39:23 »
Ihmiset tekevät virheitä. Vaimot ja tyttöystävät eivät ole erehtymättömiä, vaikka kuinka neitsyen yrittäisi valkata. Saattaa se naisellakin vieraaseen lipsahtaa, etenkin, jos on ottanut pientä rohkaisua. Eihän se välttämättä hyvältä tunnu, mutta pienestä on maailma kiinni, jos se tuosta kaatuu.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #16 : Syyskuu 28, 2019, 21:15:53 »
Olisi jotenkin outoa sanoa etten hyväksyisi kerta itse teen mitä teen. Asioista voisi tietysti sopia etukäteen ja niinkauvan kuin tunteet ei olisi liikaa pelissä niin why not?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa pan_peter

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #17 : Lokakuu 03, 2019, 15:36:30 »
Kyllä hetken huumaan saa tarttua kunhan tulee kotiin yöksi ja kertoo kaiken. Jos kyse ei ole hetken huumasta ja sattumalta tavaroista tyypistä niin sitten pitää olla etukäteen kerrottuna ja sovittuna, mielellään tapaisin itse tyypin että voin varmistua vaimon turvallisuudesta. Tärkeintä on kuitenkin se että haluaa viettää arjen yhdessä, voi luottaa ja voidaan suunnitella tulevaisuutta yhdessä.


Jos joku toinen sitten alkaa joskus tuntua paremmalta kumppanilta niin so be it, ei me kuitenkaan voida toista ihmistä omistaa, vain rakastaa.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #18 : Lokakuu 05, 2019, 20:59:18 »
Kyllä hyväksyn, koska jos itse laukkaa huorissa kokonajan, niin sehän on vain tasavertaista.

Poissa pasi68

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #19 : Lokakuu 13, 2019, 12:31:10 »
Ollaan ratkaistu tämä sillä että vaimo tuo miehen mukanaan kotiin. Saan katsella kun hän saa vierasta. Toimii hienosti eikä kenenkään tarvitse touhuta salaa tai selän takana.